ihmiset täysin välinpitämättömiä!!!!!!!
Olin just ostarilla. Väkeä piisasi ja roberts coffe (tm) oli täynnä ihmisiä. Noh hyvin varmaan maistuu korona kahvin kanssa.
Kommentit (16)
Mitä sitten odotit? Jos ostari ja kahvilat ovat auki niin ihmisillä on oikeus sinne mennä. Ei se heidän vikansa ole että niitä pidetään auki.
Tuo on kyllä noloa. Toiset tekee parhaansa ja osa ei piittaa lainkaan ohjeista. Arvaa sitten ketkä tosipeleissä sitten ruikuttavat
Missä päin Suomea? Täällä etelässä ei ole ollut ristin sielua pariin viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten odotit? Jos ostari ja kahvilat ovat auki niin ihmisillä on oikeus sinne mennä. Ei se heidän vikansa ole että niitä pidetään auki.
Ja sinä hyppäät katolta kun sinulla on siihen oikeus. Ota mukaan kahvittelijoita.
Saa nähdä koska ensimmäisellä kansalaisella kilahtaa ja ajaa ihmisiä käsilaukulla huitoen kahviloista pois :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole muuta tehtävää kuin kytätä muita ihmisiä. Mene sinne asuntoosi pakoon.
Etkös sinäkin tainnut olla äsken tuolla kahvilla ja nyt nolottaa
Olit itse ostarilla ja paheksut ihmisiä, jotka olivat ostarilla. Loogista.
Itse muotoilisin asian ehken niin, että ainakin kaikki kauppakeskuksissa hengailevat on pääsääntöisesti ihan saakelin itsekkäitä ja muista piittaamattomia ihmisiä. Tämä siis ihan kokemuksen perusteella ja jo ajalta ennen koko koronaa.
Ei siis yllätä yhtään, että just tämä porukka viis veisaa mistään.
t: myyjä
Ihan täällä Helsingissä istuin vielä eielen työporukan kanssa lounasravintolassa, illemmalla kävin parilla oluella puolitäydessä kuppilassa ja nyt olen menossa salille ja lisäravinnekauppaan. Elämä jatkuu siis normaalisti hössöttäjät hermostukoot.
Ihmiset on täysin välinpitämättömiä. Niin on hyvä. Virukset vahvistuvat ja ovat pian valmiita jatkamaan matkaansa kohti uusia valloitettavia alueita. Tämä kaikki on ennustettu Tralfamadoren Vanhimpien Pöytäkirjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan täällä Helsingissä istuin vielä eielen työporukan kanssa lounasravintolassa, illemmalla kävin parilla oluella puolitäydessä kuppilassa ja nyt olen menossa salille ja lisäravinnekauppaan. Elämä jatkuu siis normaalisti hössöttäjät hermostukoot.
Viikon kuluttua makaat teholla. Kunhan et vaan vie viattomia mukanasi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen verhon raosta kiikarillani huomannut miten naapurini tiirailee minua! Siellä seistä tönötti olkkarissaan minun asuntooni päin!
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin ruokakaupat ja apteekit on juurikin ostarilla. Myös junalta pitää kävellä ostarin läpi, jos joutuu käymään virastossa tai erikoisterveydenhoidossa vaikka.
eri
Nyt on mukava käydä ulkona, kun turvavälin pitäminen ei ole yksin mun vastuulla. Ennen tuli ihmiset ihan iholle ja hyvä ettei reppariin hypännyt kassajonoissa. Kun edelleen muistaa käsihygienian, eikä tunkuja synny niin en näe sitä vääränä, että ihmiset käyvät esim. kahvilla.
Ap oli ostarilla, mutta MUUT ovat täysin välinpitämättömiä.
Eikö ole muuta tehtävää kuin kytätä muita ihmisiä. Mene sinne asuntoosi pakoon.