Kerro nimiä joita et antaisi lastesi nimeksi! Mä aloitan
Kommentit (71)
Unna. Tulee mieleen unnutus. Muutenkaan ei kaunis nimi. Säälittää jokainen lapsi joka on tämän nimekseen saanut.
Pierre tai Pascal (suomalaisittain lausuttuna).
En pahoittanut mieltäni, vaikka molemmat lapseni löytyivät ketjun alkupuolelta. Ovat nimiinsä tyytyväisiä teinejä, molemmille tullut vasta 1 nimi kaima eteen, nekin vaan netistä eikä livenä.
T tavisnimiäiti
Vierailija kirjoitti:
Jami. Kaikki tuntemani Jamit ovat käyttäytymisongelmaisia, pikkurikollisia tai hidasjärkisiä.
Uskomatonta, mutta mulla ihan samat havainnot tuosta nimestä.
Toinen saman suuntainen on Jere, ja Nico tulee hyvänä kolmosena.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jami. Kaikki tuntemani Jamit ovat käyttäytymisongelmaisia, pikkurikollisia tai hidasjärkisiä.
Tunsin aikoinaan Jami nimisen koiran ja jopa sekin oli niin sekopää että jouduttiin lopettamaan.
Tämä sai kyllä ratkeamaan nauruun! Eikö nimi olisi sopiva jääkiekkoilijalle tai jumppamaikalle?
Vierailija kirjoitti:
Fanny. Mieheni on englantilainen. Häntä naurattaa aina ruokakauppojen sipsi- ja karkkimainoksetkin missä myydään osta megapussi !
Typerä mies sinulla.
Lumia. Eikös se meinaa h u o r a a jollain kielellä?
Vierailija kirjoitti:
Jamiel.
Kaikki, mistä oikein paistaa se, että on haluttu lapselle uniikki nimi, jota ei muilla ole. Jamielin kohdalla tosin erikoisuudentavoittelussa epäonnistuttiin surkeasti: Jopa 60-luvun suosikkinimi Pasi olisi ollut harvinaisempi.
Pasiel olisi aika hyvä nimi :D
Eevi, Venla, Helmi, Aino, Reetta, Vuokko
Eeli, Eino, Väinö, Onni, Niilo
Ja kaikki muut rumat suomalaiset tusinanimet.
Adele, Isabel, Isabella, Victoria, Nicole, Catharina, Elisabeth, Bella, Orkidea yms. teennnäiset, imelät prinsessanimet.
Pernilla (tulee aina joku tyynyntäyte tms mieleen)
Jatta
Olen yläkoulun opettaja, joten Joonas, Veeti, Jesse, Joel, Joona, Nico, Niko jne. Varsinkin nämä Veetit ovat aina syvältä.
Opettaja täälläkin ja samat! Samat häiriköt aina! Riko on myös nimi, joka kuuluu tuohon listaan...
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Jaajo
Jaa jo ne kortit!
Tuija Tuire Tytti Irma Jooa Jami Kustaa Yrjö Jorma Nuutti
Pellervo.