Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos menet terveenä mökille, niin parhaimmassa turvassa siellä on eristyksissä muusta maailmasta

Vierailija
27.03.2020 |

Ei sitä koronaa sulle sinne mökille kukaan tule tartuttamaan ja jos joku tontille erehtyykin, niin sen voi lähettää matkoihinsa jo ennen ku ehtii terassille asti. Ruuat voi ottaa mukaansa kotikaupungistaan.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain 24 on teholla ja vedät taas olettamuksen että kaikki mökkiläiset olisivat joutumassa teholle??

No montako oli viikko sitten teholla...siitä kun lasket suhteessa todettuihin tartuntoihin, niin ensi ja seuraavien viikkojen tilanne valkenee. Kun vielä selvität tehohoito paikkojen määrän, niin oivallat, että kaikki mökkiläiset ei tosiaankaan joudu teholle, koska paikkoja ei ole. Kotonani takia yksi ihminen saattaa pitää yhtä paikkaa varattuna jopa2-3 viikkoa. Jos laskunoneessa virtaa riittää, voi laskea kuinka monta ihmistä voidaan maksimissaan hoitaa tehohoidossa kuukaudessa.

Kotonani=koronan, autocorrect ei ole ajan tasalla, kuten ei moni kommentoijakaan.

Vierailija
42/46 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joutuu heti teholle jos menee mökille? Meidän perhe on mökkeillyt jo puolensataa vuotta. Ei oo jouduttu mökiltä ikinä teholle, tosin ei muualtakaan. Mökiltä ei edes sairaalaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monellako edes on mökkiä Lombardiassa? En tunne ketään.

Vierailija
44/46 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain 24 on teholla ja vedät taas olettamuksen että kaikki mökkiläiset olisivat joutumassa teholle??

Kaikki sairaalahoitoa tarvitsevat eivät tarvitse tehohoitoa, mutta myös muita sairaalapaikkoja on rajallinen määrä, samoin kuin hoitohenkilökunnan työaikaa ja suojavälineitä.

Vierailija
45/46 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos olet kotikunnassasi niin ei haittaa.

Tai jos menet muuhun kuntaan niin tee hoitotahto niin, että sinua ei tarvitse hoitaa jos vaikka saat siellä ykskaks sydärin. tai hakkaat kirveellä polveen.

Ei sellaista hoitotahtoa voi tehdä. Tai voi tehdä, mutta silti terveydenhuollolla on velvollisuus hoitaa.

Tässä on nyt pointti se, että vaikka mökille mennessä olisi terve, saattaa silti olla koronan kantaja ja sairastua. Tai sitten voi sattua jotain muuta, kuten mainittu sydänkohtaus tai kirvesonnettomuus.

Eipä ne tiedä kun kukaan ei ilmoita. 

Kukaan ei jää sinne mökille sydänkohtauksen tai kirvesonnettomuuden jälkeen, vaan lähtee terveyskeskukseen. Jätetään nyt lapsellinen vänkytys, kun kyse on ihan todellisesta ja oikeasta asiasta.

No sehän riippuu ihan siitä pystyykö hälyttämään apua! Jos esim.minä saan mökillä sydänkohtauksen tai lyön kirveellä jalkaan pahasti, menee vähintään viikkoja ennen kun minua löydetään. Ellen olisi niin hyvässä kunnossa että voisin hälyttää itse apua.

Vierailija
46/46 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos olet kotikunnassasi niin ei haittaa.

Tai jos menet muuhun kuntaan niin tee hoitotahto niin, että sinua ei tarvitse hoitaa jos vaikka saat siellä ykskaks sydärin. tai hakkaat kirveellä polveen.

Ei sellaista hoitotahtoa voi tehdä. Tai voi tehdä, mutta silti terveydenhuollolla on velvollisuus hoitaa.

Tässä on nyt pointti se, että vaikka mökille mennessä olisi terve, saattaa silti olla koronan kantaja ja sairastua. Tai sitten voi sattua jotain muuta, kuten mainittu sydänkohtaus tai kirvesonnettomuus.

Eipä ne tiedä kun kukaan ei ilmoita. 

Kukaan ei jää sinne mökille sydänkohtauksen tai kirvesonnettomuuden jälkeen, vaan lähtee terveyskeskukseen. Jätetään nyt lapsellinen vänkytys, kun kyse on ihan todellisesta ja oikeasta asiasta.

No sehän riippuu ihan siitä pystyykö hälyttämään apua! Jos esim.minä saan mökillä sydänkohtauksen tai lyön kirveellä jalkaan pahasti, menee vähintään viikkoja ennen kun minua löydetään. Ellen olisi niin hyvässä kunnossa että voisin hälyttää itse apua.

Tämä on just se pointti. Siellä mökillä voi käydä ihan mitä vaan, vaikkapa reisiluun murtuminen, sydänkohtaus (kuten tuossa sanottiin), aivoinfarkti jne. Nämä ovat sitten niitä tapauksia jotka kuormittavat turhaan paikallista terveydenhuoltoa, Uudellamaalla kapasiteetti on IHAN ERI LUOKKAA verrattuna johonkin Kyrvätperän tk-asemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän