Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkisilla paikoilla esileikkejä

Vierailija
27.03.2020 |

Ollaan vaimon kanssa välillä harrasteltu julkisilla paikoilla tämmöistä esittelyä. Hän on sporttinen taskuraketti jota miehet muutenkin katselevat. Eli jossain, vaikka kirppiksillä missä on ahtaat hyllyvälit muutenkin sopivassa tilanteessa hän kumartelee syvään peppu pystyssä, muka katsomaan jotain. Minä puristan ja hieron estoitta haaravälistä. Lähes joka kerta takana tuleva mies jää kulkemaan meidän taakse. Tätä on mukava jatkaa ja huomata miten takana olijalla alkaa housut pullottamaan. Jos sopiva tilanne, niin vien myös vaimon kättä omalle etumukselle ja samalla hyväilen häntä. Tätä voi harrastaa toki missä vaan. Aiheuttaa valtavan kiihkon niin minulle, kun vaimollekkin. Myös sopivan rauhallisessa kaupassa sovituskopit ovat hyviä. Vaimo sovittaa jotain tiukkoja vaatteita ja avaa verhoa näyttääkseen minulle. Ennen joulua oli paras, kun eräässä liikkeessä sovituskopista vaimo pyllisti minulle kireissä trikoissa ja siinä lähellä oli vanhempi mies katselemassa jotain. Hän huomasi tilanteen ja minä hieroin vaimoni peppua ja tunsin miten omat verkkarit pullistuivat. Eì jäänyt ukolta näkemättä ja hän hieroi omaa etumustaan. Vaimoni kääntyi ja vein hänen kätensä telttani päälle. Hän puristeli kaluani hetken, suudeltiin ja jatkettiin ostoksia. Tämä äijä hiippaili perässämme, vaikka kuinka kauan. Välillä annettiin katseltavaa hänelle. On kyllä aivan huikeita panoja näiden jälkeen, kun molemmat on aivan sekasin kiimasta. Onko kenelläkään muilla tämmösiä harrastuksia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa. N

Vierailija
2/2 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu harrastuksiin, mutta olen töissä halpahalliketjussa ja silloin tällöin sovituskopeilla näkee näitä harrastelijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan