Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas on lapsilla raivo päällä aamusta asti kun on karkkipäivä eivätkä pääse itse valitsemään karkkejaan

Vierailija
27.03.2020 |

Viime pe vanhempi lapsi livahti Saleen ostamaan omilla kolikoillaan mieleiset karkit, vaikka muka vain vei yhden jutun kaverin ovelle,

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet raivohullusi kouluttanut. Onneksi me emme joudu niitä kaupassa katselemaan.

Zinc

Eipä sillä kasvatuksella paljoa tehdä.

Yleensä järki kasvaa ihmisellä päähän vasta aikuisena. Lapset nyt vain on itsekkäitä pikku narsisteja aina.

Aina ovat olleet ja tulevat olemaan.

Pientä ohjailua voi tehdä läpi elämän, mutta vasta aikuisena oppivat olemaan.

Turha vanhempia on syyllistää. Huomaa että sulla ei ole lapsia ja et ymmärrä aiheesta yhtään.

Vähän sama kuin selittäisi nyrkkeilyn alkeita kaverille joka katselee mielellään Rocky-elokuvia..

Huomaa että sulla ei pitäisi olla lapsia ”eipä sillä kasvatuksella mitään tee” voi herranjumala

Turha niitä on kasvattaa, voi ”ohjata” eli piipittää varovasti että älä nyt jessica-kulta viitsi huutaa, kyllä äippä hakee sulle namppaa

Itsekseenkö luulet sen järjen ilmestyvän aikuisena?

Kyllä, on jo aikuisia lapsia ja kyllä niitä on kasvatettu ja opetettu käytöstapoja ihan pienestä asti. Ehkä sellainen on viime vuosituhannen juttuja mutta kummasti ne pärjää elämässään kun ei ole joka kuoppaa tasoiteltu edestä

Sä oot erimieltä kanssani. Turha siitä on hiillostua.

Et ole yhtään sen oikeammassa kuin minä olen.

Jos haluat jotenkin todistaa sitä niin yritä jumalauta todistaa :)

Siinähän poltat hermosi erilaisista mielipiteistä. Meillä on oikeistolainen kasvatustapa. Eli luotetaan yksilönvapauksiin ja vähän ohjaillaan lapsia, eikä rajoiteta niiden vapautta ja oikeutta ottaa elämässä paikkansa.

Me kasvatetaan menestyjiä.

Voi hyvä luoja. Olen pahoillani lastesi takia. No, onneksi aikuisena voi käydä terapiat ja päästä eroon narsistisista ajatusmalleista.

Vierailija
62/63 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka kertoisit niille, että ei käy, koska tilanne on mikä on. Näin minä tein omien lasteni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta jotenkin suloista. Kamalan tilanteen keskellä pienet arjen huolet.

Kait mä rupesin muistelemaan mun pieniä poikia joille karkit oli vielä niin tärkeitä.

Kuopus täyttää tämän Koronan aikana 16 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme