Pelottaa jos lapsi on saanut koulutaksissa koronatartunnan
Olen laittanut lapsen erityisopetukseen aika huolettomin mielin, koska koulussa ei ole montakaan oppilasta.
Nyt tuli kumminkin huoli jos tartunta tuleekin koulukyytitaksissa, autossa on ainakin 4- 5 lasta ja ajaahan se taksi muitakin kyytilaisia.
Vai panikoinko nyt turhaa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Hysteerikot taas liikkeellä :)
korona on kouluikäisille harmiton, lähes oireeton flunssa. Hyvä vaan jos sairastavat pois.
Pois?Eiole todisteita, etta sairastaminen antaa immuniteetin koronalle.
Ja vaikkei itse sairastuisi pahemmin, voi tartuttaa taudin kuolettavasti jollekin toiselle.
Erityislapsilla, jos nyt tarkoitetaan kehitysvammaisia, on usein sairauksia.
Esim. Downeilla sydansairaudet(huom, ei siis kaikilla) epilepsiaa, astmaa.
Noita ainakin oppilailla koulussa, jossa itse olin opettajana. Joten harkitkaa vanhemmat, onko aivan pakko laittaa lapsi sinne kouluun.
Mutkuenjaksaitehoitaayhyyyyy......
Näillä ihan kunnon erityistarpeita vaativia lapsia, joista ei koskaan voi tulla osa yhteiskuntaa niin heille korona toki on varmasti vaarallinen mutta olisko se nyt ihan loppupeleissä ihan niin kamala asia? Kuulostaa kauheelta mutta ei minusta, siksi jo sikiöaikana seulotaan ja tutkitaan mutta jostain kumman syystä aina löytyy joku joka haluaa synnyttää taakan itselleen, yhteiskunnalle ja itse lapselle. .
Minulle vammainen lapsi on rakkain maailmassa.
On kammottavaa kun jotkut puhuvat taakasta.
28 sinulle ehkä,mutta taakka hän on silti yhteiskunnalle ja itselleen ja muille jotka häntä hoitaa sinun kuolemasi jälkeen ja pahasti vammaiselle elämänlaatukaan ei ole kovin mukavaa. Ei luontokaan säästä epäkelpoja mutta ihminen jostain syystä säästää kaikki. Ihan kuin maailmassa ei olisi jo aivan liikaa ihmisiä.
On se tartuntavaara siellä koulussakin, ei pelkästään taksissa.
Meillä erityislspsi kotiopetuksessa. Pienluokassa niin vähän opetusta, että tuon työmäärän tekisi työpäivän jälkeen vanhemman kanssa jollei saa tehtyä itsenäisesti. Jos siis lapsi vaan pärjää itsekseen kotona. Onnistuuko teillä?
Meillä minä ja mies tehdään osittain kumpikin etänä ja vanhempi sisarus on koko ajan kotona, jos me ollaan töissä.
Vierailija kirjoitti:
28 sinulle ehkä,mutta taakka hän on silti yhteiskunnalle ja itselleen ja muille jotka häntä hoitaa sinun kuolemasi jälkeen ja pahasti vammaiselle elämänlaatukaan ei ole kovin mukavaa. Ei luontokaan säästä epäkelpoja mutta ihminen jostain syystä säästää kaikki. Ihan kuin maailmassa ei olisi jo aivan liikaa ihmisiä.
Jos ihmisia on liikaa, aloitathan harventamisen itsestasi. Vaikka heti.
Korona ei ole mikaanvesirokko, vaan siihen on kuollut perusterveita lapsia ja teini- ikaisia, tosin ei VIELA Suomessa, mutta varmasti valitettavasti viela niinkin kay.
On typeryytta vahatella Koronan vaarallisuutta, vai onko kyse jostain degenssista, ei haluta myontaa, etta nyt on tauti, johon ei ole laakkeita tai rokotusta.