Mökkipakolaiset suhtautuvat pandemiaan kuin se olisi joku hirmumyrsky "lähden pakoon, niin ei se mua saa"
Eivät tajua, että tekevät koko kriisin pahemmaksi. Mitä enemmän ihmiset pakenevat, sitä enemmän korona leviää ja sitä enemmän se tekee tuhoa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11, ei en minä ainakaan auta ketään muuta selviytymään kuin oman perheeni, mistä näitä ihmisiä tulee jotka kuvittelevat että fiksut ja vahvat auttaa muita??? Ei, ne selviytyy, auttajat delaa.
Tässä on totuus.
Euroopassa käydään vielä sellaista selviytymistaistelua, mitä ei ole vielä tässä maanosassa koskaan nähty.
Kun puolen vuoden-vuoden karanteenin seurauksien jälkeen aletaan palaamaan takaisin elämään, kuinka paljon te oletatte että on konkurssissa olevia firmoja, kuinka paljon työttömiä, kuinka paljon eri valtioilla on maksaa korvauksia työttömyydestä, eläkkeelläolosta, sosiaalisia tukia?
Lyön vetoa että siinä vaiheessa kun valtioiden rahat loppuvat, jokaikinen valtion kääntyy sisäänpäin, pitää kaikki mahdolliset resurssit omassa käytössään, eikä tässä pelissä ole enää voittajia, pelkkiä häviäjiä.
Voimakkaimmat selviävät tästä kriisistä ja siinä vaiheessa kun näistä vähistä resursseista käydään taistelua, muiden hyvinvointia ajattelevat tulevat tuhoutumaan oman ideologiansa seurauksena kuten punavihreiden utopia monikulttuurisesta yhteiskunnasta.
Oletko kuullut sellaisesta pienestä häppeningistä kuin Toinen Maailmansota?
Vierailija kirjoitti:
11, ei en minä ainakaan auta ketään muuta selviytymään kuin oman perheeni, mistä näitä ihmisiä tulee jotka kuvittelevat että fiksut ja vahvat auttaa muita??? Ei, ne selviytyy, auttajat delaa.
Kuvitteletko olevasi Estonialla? Viirus on vähän eri asia. Sen torjunnassa itsekkyys on vain haitaksi. Tämä vaatii nimenomaan sosiaalista vastuuta, jos haluaa, että vahingot jäävät mahdollisimman pieniksi. Jos viirus leviää täysin hallitsemattomasti ei sinunkaan perhettäsi välttämättä pystytä auttamaan.
Mökillä ollaan, luonnon rauhassa. Peitto heiluu vaimon kanssa monta kertaa päivässä!
Uudellamaalla hyvin tehohoitopaikkoja, ja muutenkin jos saa sydärin niin lyhyt matka sairaalaan saamaan nk liotushoitoa. Sydän testattu viime vuonna kun olin leikkauksessa keväällä.