Sisko ei ymmärrä koronan vaarallisuutta, välit jäähyllä
Siskon poika käy joka päivä vierailulla äidin luona, mummille viedään sisälle ruokaa. Ei kuunnella mitään uutisia eli suljetaan kaikki tieto ulkopuolelle ja ohjeita ei kuunnella. Mä en jaksa tällästä välinpitämättömyyttä.
Kommentit (12)
Niin tuommosten typerysten vuoksi tauti leviää, veiskö mennessään hölmön siskosi poikineen.
Mun sisko käy meidän 70+ vanhemmilla joista toisella sairauksia. Itse perheeni kanssa ollaan visusti vältetty käymästä, käydään toki heille kaupassa (sisko ei tee sitä) ja jätetään ostokset ovelle. Ja sisko kyläilee entiseen malliin. Ja toki hän myös muutenkin elää "normaalia elämää kun ei se korona ole oikeesti niin vaarallinen". Raivostuttaa kun huolestuttaa, mutta en voi estää siskoa menemästä ja vanhempia laskemasta häntä sinne.
ottakaa ylös kun poistetaan nopeasti
Luuletko tuon olevan enemmän omaksi kuin siskosi tappioksi?
Siskosi on yksi harvoista tervejärkisistä tässä kauheassa tilanteessa jossa suurin osa kansoista kaikissa maissa on tullut hulluksi.
Suomessa on nyt yksi ihminen per miljoona kuollut ja niistäkin 4/5 on ollut "hyvin iäkkäitä" sekä se 1/5 on ollut jo entuudestaankin joku monivaivainen, ja koko maailmassakin suhdeluvut ja tilastot taitavat olla samaa kokoluokkaa, ja tällaisen joutavan nuhan takia nyt sitten kokonaisia valtioita suljetaan ja yhteiskuntia pysäytetään.
Minä en noudattaisi yhden yhtäkään välttelyrituaalia enkä muuttaisi elämääni - enkä kenenkään muunkaan tähänastista elämää - mitenkään jos voisin kokonaan tehdä lopun tästä hullutuksesta. Mutta ikävä kyllä en voi syödä ulkona jos kaikki buffetit on suljettu eikä edes annoksia saa syödä ravintolassa, en voi lähteä matkalle vaikka haluaisinkin kun mikään maa ei laske uusia tulijoita maaperälleen enkä pääse edes Helsingin satamiinkaan kun koko lääni lienee jo suljettu jne...
Minä en tätä pähkähullua hurlumheita halua enkä kannata, ja olen samanlainen luonteeltani kuin siskosi.
Niin että "Kämpia" ("Tsempa!") siskollesi ja hänen perheelleen!
Kuulostat rasittavalta riidanhakuiselta ihmistyypiltä, joka etsii aina lisää draamaa elämäänsä. Siskosi on typerä, mutta se että pistää välit jäähylle tuollaisen takia on vielä typerämpää.
En mäkään kyläile veljeni luona, hän elää kuin mitään koronaa ei olisikaan. Vähän samaa mulla, kuin jäähyllä muutenkin huonot välit.
Varjossa kirjoitti:
En minäkään noudata korona ohjeita. Käyn päivittäin kaupassa. En suojaa aivastaessa suuta jne
Hyi v*ttu, se suu kuuluu peittää ihan normaalistikin aivastaessa, kukaan ei halua sun räkää päällensä! 😷 oot Melkonen sika.
Ehkä ne konepistoolimiehet ei olisi liioittelua.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään kyläile veljeni luona, hän elää kuin mitään koronaa ei olisikaan. Vähän samaa mulla, kuin jäähyllä muutenkin huonot välit.
Eli mielestäsi vaikka mina kaupan kassana en saa tehdä vapaa-ajalla mitä haluan kun kuitenkin olen tulilinjalla koko päivän?
En minäkään noudata korona ohjeita. Käyn päivittäin kaupassa. En suojaa aivastaessa suuta jne
https://www.lily.fi/blogit/punaisen-talon-varjossa/