Nyt olisi "aikaa" laihduttaa. Suosittele ohjelmaa!
Normiarki on niin kiireistä ollut viime vuodet, että ei ole ehtinyt miettiä laihduttamista vaikka liikakiloja on kertynyt 10-15.
Nyt ehtisi opetella uusia tapoja.
Tarvitsisin opastusta ihan perusjuttuihin, mutta olen liian laiska opettelemaan itse.
Mietin, että liittyisin johonkin ohjelmaan. Mutta tuntuu että niitä on valtavasti tarjolla!
Suositelkaa?
Kommentit (23)
Kiitos kommenteista!
Liikun jo tälläkin hetkellä, kuntosali 3-4x vko (paitsi nyt poikkeusoloissa), mulla on pt:n laatima ohjelma, ja tuohon kuuluu myös cardio-osuus. Lisäksi arkiliikuntaa.
Mutta toi ei kyllä laihdutukseen auta, eikä auta tässä vaiheessa enää edes normaalisti syöminen, kun pitäisi pudottaa ne jo kertyneet kilot. Ikää on jo sen verran, että ei enää auta "jättää herkut pois", kuten joskus nuoruudessa.
Olen lihonut, koska kiireisen elämän takia syön paljon ulkona, välillä en syö mitään koko päivänä, ja joskus syön illalla monen päivän edestä.
Haluaisin siis siksi jonkun "ohjelman" , että voisin opetella uusille tavoille. Voisin ihan itsekin sen tehdä, mutta helpompaa kun joku auttaa. En siis jaksa tehdä itselleni ruokavaliota, mielummin maksan jollekin siitä.
Mutta kiitos, täällä tulikin muutama ihan oikea vinkkikin turhien kommenttien välissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista!
Liikun jo tälläkin hetkellä, kuntosali 3-4x vko (paitsi nyt poikkeusoloissa), mulla on pt:n laatima ohjelma, ja tuohon kuuluu myös cardio-osuus. Lisäksi arkiliikuntaa.
Mutta toi ei kyllä laihdutukseen auta, eikä auta tässä vaiheessa enää edes normaalisti syöminen, kun pitäisi pudottaa ne jo kertyneet kilot. Ikää on jo sen verran, että ei enää auta "jättää herkut pois", kuten joskus nuoruudessa.
Olen lihonut, koska kiireisen elämän takia syön paljon ulkona, välillä en syö mitään koko päivänä, ja joskus syön illalla monen päivän edestä.
Haluaisin siis siksi jonkun "ohjelman" , että voisin opetella uusille tavoille. Voisin ihan itsekin sen tehdä, mutta helpompaa kun joku auttaa. En siis jaksa tehdä itselleni ruokavaliota, mielummin maksan jollekin siitä.
Mutta kiitos, täällä tulikin muutama ihan oikea vinkkikin turhien kommenttien välissä.
Ap
Et ole lihonut siksi, että olet syönyt ulkona, vaan siksi, että olet syönyt enemmän kuin olet kuluttanut. Kalorit on ihan samoja, söit ne sitten sisällä tai ulkona.
Valitettavasti et ole sisäistänyt perusasioita, joten enpä jaksa uskoa, että tilanteesi miksikään muuttuu. On aivan sama oletko käynyt salilla yksi vai viisi kertaa. Fakta on se, että olet kuluttanut vähemmän kuin syönyt, siksi olet lihonut. Se on ainut fakta, joka sinun täytyy ymmärtää. Nyt sinun täytyy vain päätää, haluatko syädä vähemmän, vai liikkua enemmän. Jompikumpi täytyy tehdä, että saa kilosi lähtemään.
Sisäistä perusfaktat, unhohda kaikki rahastusohjelmat ja ota itseäsi niskasta kiinni. Mitään muuta et tarvitse.
Voi jeesus! Sulla on siis lihaksia ryhtyä haastamaan Robert H. Lustigia?
kohta 1:11:30