Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaatko mies/naisystävääsi?

Vierailija
26.03.2020 |

Itse pohdin ja suorastaan ahdistun, kun mietin, onko miesystävän tapaaminen näissä oloissa järkevää. Toisaalta kyllähän pariskunnatkin ( yhdessä asuvat) ovat potentiaalisia tartuttajia toisilleen, jos käyvät töissä. Ihan kamala ajatella, jos tartuttaisi toisen tai vastaavasti myös, jos itse saisi tartunnan. Miten muut olette asian ratkaisseet? Meillä tapaamisia vain viikonloppuisin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tavattu nyt kuukauteen ja vähä tunne että tää oli nyt tässä. Kun toinen ei edes ilmaise kaipaustaan mitenkään niin olo on kuin rakastaisi haavekuvaa. Takana kuitenki jo pitkä yhteinen taival niin aika paska fiilis.

Vierailija
2/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap läski?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa erillään asuvien tapaamiset kielletty.

Vierailija
4/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Miesystäv asuu toisessa maassa. Lentoliput oli jo ostettu ensi viikolle, mutta peruttiin :(

Vierailija
5/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englannissa erillään asuvien tapaamiset kielletty.

Täällä Suomessa ei puolestaan ole. Toistaiseksi olemme kyllä tavanneet. Asumme molemmat yksin, mies käy töissä ( tosin aika vähän siellä kontakteja) minä olen etätyössä. Kaupassa käymme kyllä molemmat n. kerran viikossa.

Vierailija
6/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hän asuu Saksassa. Ei ole tietoa, milloin voimme taas tavata.

Vierailija
7/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamme normaalisti emmekä ahdistu siitä. Jos tauti on tullakseen, se tulee muutenkin.

Vierailija
8/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Yhteinen Lapin loma peruuntui. Eikä ehkä vielä juhannustakaan voida yhdessä viettää, jos tämä tilanne jatkuu.

Vierailija
9/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavata ja itse olen vaan tyytyväinen. Molemmat hoitoalalla, joten tartuntamahdollisuus on hyvinkin todellinen. Ero todennäköisesti kyllä edessä, kun huomaa, ettei edes oikeastaan kaipaa toista 🤔

Vierailija
10/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan naisystäväni luo asumaan. Yhdessä olemme olleet pari vuotta joten uskallamme sitoutua.

Vierailija
11/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos nainen pääsee suomeen keväällä.