Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan jo tottua tähän rajoitettuun elämään. Mites te muut?

Vierailija
26.03.2020 |

Niinä päivinä kun ei satu olemaan töitä, olen lapsen kanssa vaan kotona ja pihalla. Aluksi tämä oli kamalaa, mutta kaikkeen tottuu. Nyt ihan luontevasti välttelen ihmisjoukkoja ja reilu turvaväli tulee automaattisesti. Vähän kieltämättä kuumottelee kun vasta perustin yrityksen eikä säästöjä ole ehtinyt kertyä, mutta eiköhän tästä selviä. Varmaan tulee olemaan vaikeaa kun rajoitukset poistuvat. Ehkä ei enää osaakaan elää ilman sääntöjä ja ohjeita.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poikkea juurikaan normaalista.

Vierailija
22/26 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki ei ole muuttunut juuri mitenkään. Jos ei avaisi medioita niin ei koko koronaa huomaisi, paitsi ehkä kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain uimahalli puuttuu. Onneksi kohta pääsee luonnonvesiin porskuttelemaan.

Vierailija
24/26 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun arki ei ole muuttunut suoraan sanottuna yhtään. Olen kohta ollut 2v. työttömänä, asun yksin keskikokoisessa kaupungissa kerrostaloyksiössä, ei juuri sosiaalisia suhteita, käyn kaupassa, lenkillä, harrastelen omia juttuja, ei mitään muutoksia tämän koronan alkamisen jälkeen. Viihdyn yksin ja olen kotona muutenkin sen 21-22 tuntia vuorokaudessa. Netflixin otin uudelleen käyttöön pari pv sitten, paljon uutta kateltavaa :)

Vierailija
25/26 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa eniten, että kirjastot ovat kiinni. Kävin kerran viikossa lehdet lukemassa ja lainaan muutenkin paljon. Rahatilanne ei ole nyt niin hyvä, että, ostaisin kirjoja.

Vierailija
26/26 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua harmittaa eniten, että kirjastot ovat kiinni. Kävin kerran viikossa lehdet lukemassa ja lainaan muutenkin paljon. Rahatilanne ei ole nyt niin hyvä, että, ostaisin kirjoja.

Onko kotikunnassasi olemassa kirjaston verkkopalvelua tai mobiilisovellusta? Itse lainaan usein esim kurssikirjat e-kirjana ihan kunnallisesta kirjastosta jos ei oppilaitoksen kirjastossa ole saatavilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme