Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä on paljon enemmän. Monihan ei edes tule tilastoiduksi koronapotilaana, kun kaikkia ei testata. Väitän, että on satoja, jopa tuhansia, jotka ovat sairastaneet koronan ja parantuneet siitä ilman, että koskaan edes diagnosoitiin. 

Diagnosoitujen pitäisi joko parantua tai kuolla, mutta parantuneiden tilastointi on juuttunut tuohon kymmeneen.

Luuletko, että koronasta paranee parissa päivässä? Tai edes parissa viikossa? Malttia nyt vouhotukseen.

Tilastoissa on ollut jo ainakin viikon kymmenen parantunutta. Luulisi, että tässä ajassa olisi jo tullut muutama lisää.

Mitä se auttaisi, jos sinne tulisi luvuksi vaikka 20? 

Lisäisi luottoa viranomaisiin, jos tämä hoidettaisiin kunnolla eikä vähän sinne päin.

Miten jo valmiiksi puutteellinen tilastointi lisää luottamusta? Vai kuvitteletko oikeasti, että jos ei ole tilastoissa, ei ole parantunut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen itseni lisäksi kaksi parantunutta. Sairastimmi muutama viikko sitten. Meitä ei ole tilastoitu. Meitä parantuneita on varmaan tuhansia.

Teillä tutkittiin koronaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minulla oli flunssa ja paranin siitä ilman, että kävin lääkärissä. Enkö siis ole oikeasti parantunut, kun minua ei ole virallisissa tilastoissa flunssasta parantuneena?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla oli flunssa ja paranin siitä ilman, että kävin lääkärissä. Enkö siis ole oikeasti parantunut, kun minua ei ole virallisissa tilastoissa flunssasta parantuneena?

Jos sinua ei ole tilastoitu koronaan sairastuneeksi, sinua ei myöskään tilastoida koronasta parantuneeksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä parantuneita on mutta saamaton hallitus ei saa hankituksi testivälineitä niin täällä ei testata ketään eikä sairastuneiden ja parantuneiden määrää tiedetä.

Miksi sinusta hallituksen pitää hankkia testivälineitä eikä niiden joille se kuuluu. Pitääkö hallituksen pyyhkiä pyllysikin? 

Hallitukselle kuuluu lainsäätäminen ja päätöstenteko. Tilaukset hoitaa valtiolla ihan muut tahot.

Kiroatko joka aamu ettei hallitus tullut taaskaan pyyhkimään pyllyäsi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos sinua ei ole tilastoitu koronaan sairastuneeksi, sinua ei myöskään tilastoida koronasta parantuneeksi.

En puhunut sanaakaan koronasta. Yritin vain havainnollistaa, että tilastointi ei ole tarpeellista parantumisen kannalta. Pätee myös koronaan. 

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat