Miten Suomessa on edelleen vasta 10 parantunutta?
Sama 10 ollut jo päiväkausia, eikö muka kukaan ole toipunut noiden lisäksi? Vai eikö toipuneita enää testata ja todeta terveiksi?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen itseni lisäksi kaksi parantunutta. Sairastimmi muutama viikko sitten. Meitä ei ole tilastoitu. Meitä parantuneita on varmaan tuhansia.
Teillä tutkittiin koronaksi?
Minulla oli flunssa ja paranin siitä ilman, että kävin lääkärissä. Enkö siis ole oikeasti parantunut, kun minua ei ole virallisissa tilastoissa flunssasta parantuneena?
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli flunssa ja paranin siitä ilman, että kävin lääkärissä. Enkö siis ole oikeasti parantunut, kun minua ei ole virallisissa tilastoissa flunssasta parantuneena?
Jos sinua ei ole tilastoitu koronaan sairastuneeksi, sinua ei myöskään tilastoida koronasta parantuneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä parantuneita on mutta saamaton hallitus ei saa hankituksi testivälineitä niin täällä ei testata ketään eikä sairastuneiden ja parantuneiden määrää tiedetä.
Miksi sinusta hallituksen pitää hankkia testivälineitä eikä niiden joille se kuuluu. Pitääkö hallituksen pyyhkiä pyllysikin?
Hallitukselle kuuluu lainsäätäminen ja päätöstenteko. Tilaukset hoitaa valtiolla ihan muut tahot.
Kiroatko joka aamu ettei hallitus tullut taaskaan pyyhkimään pyllyäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinua ei ole tilastoitu koronaan sairastuneeksi, sinua ei myöskään tilastoida koronasta parantuneeksi.
En puhunut sanaakaan koronasta. Yritin vain havainnollistaa, että tilastointi ei ole tarpeellista parantumisen kannalta. Pätee myös koronaan.
Miten jo valmiiksi puutteellinen tilastointi lisää luottamusta? Vai kuvitteletko oikeasti, että jos ei ole tilastoissa, ei ole parantunut?