Nyt on minun vuoro nauttia elämästä!
Ex-mieheni petti minua muutamia vuosia sitten ja erottiin. Mies meni yhteen heti uuden naisensa kanssa ja saivat lapsen. Sitä jatkuvaa hehkutusta uudesta naisesta sosiaalinen media täynnä. Meidän yhteiset lapset jäivät kakkoseksi. Pahinta oli se, että ex-mieheni mustamaalasi minua lähipiirille - ikään kuin ero olisi johtunut minusta. Minusta tehtiin hullu ihminen kun surin ja olin ahdistunut siitä että minua oli petetty. Mies sai oman perheensä mutta myös minun omia sukulaisia puolelleen. Minä olin se hankala tyyppi.
Nyt Koronan myötä miehen yritys meni nurin. Näin häntä muutama päivä sitten ja olin järkyttynyt. Hänen naamastaan näki, että viina on maistunut.
Lisäksi miehen uudesta vaimosta on paljastunut ikäviä puolia. Hän ei halua, että lapseni viettävät aikaa heillä. Hän haluaa pyyhkiä koko miehen menneisyyden pois. Kauniin kuoren alla ei ollutkaan niin kaunis ihminen.
Minusta on tullut itseeni tyytyväinen ihminen, vaikka en ehkä täytäkäön kaikkia ihanteena pidettyjä kriteereitä. Olen ollut sinkkuna jo melko pitkään ja olen saanut itseluottamusta. Pärjään elämässäni, vaikka yksinkin. Teen työtä, josta nautin. Lapsistani on kasvanut hienoja ihmisiä.
Ne sukulaiset, jotka käänsivät minulle selkänsä kun minulla meni huonosti, eivät enää merkitse mitään. Myöhemmin olen tajunnut näistä ihmisistä, että jo aiemmin tunsin outoa pahaa oloa heidän seurassaan. Ero toi näiden ihmisten todellisen luonnon esille.
Nyt on minun vuoro nauttia elämästä! Muutamat miehetkin ovat jo lähestyneet minua.
Kivaa kevättä kaikille! 😊
Kommentit (8)
Ps. Tähän ketjuun voisi laittaa muitakin selviytymistarinoita.
Ei ole minulla mitään tuollaista tarinaa, mutta mielelläni lukisin lisää näitä.
Hienoa!
Näin se elämä menee usein.
Ylpeys käy lankeemuksen edellä.