Mitä pienen budjetin ruokaa tekisin tänään?
Kaalilaatikko, hernekeitto, pinaattikeitto ja makaronimössö kyllästyttää.
Kommentit (29)
Mä söin 5 päivää hernekeittoa ja tänään perunat makkarakastikkeella maistui ihan taivaalliselta.
Meillä tehtiin tonnikala-pasta vuokaa.
Uuniperunat kermaviilikastikkeella tai Annan perunat sellaisenaan maistuis kyllä mulle.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on nakkikastiketta ja perunoita. Ei kovin kallista kun on Lidlin halvimmat nakit ja perunat. Pikkasen voita ja jauhoja.
Meinasin ehdottaa ihan samaa. Kävin just Lidlissä. Meillä ukko tykkää tästä, söis vaikka kuinka. Me kun ollaan vaan kaksin, niin raaskin useimmiten ostaa sen parin euron "lihaisampien nakkien" pakkauksen. Mutta nytkin kyllä ostin tuota herran lenkkiä tarjouksesta. Ukolle uunimakkaraksi. Itse syön juureksia ja kasviksia jne, kun on pakko laihduttaa. Jos vaikka pääsisi tuosta riskiryhmästä, jottei korona ihan henkeä vie...
Nakkeja söin minäkin :D Kun vähän pyörittelee öljyssä ja pippurissa ja paistaa niin nuo halvimmatkin saavat vähän makua.
Tein uunilanttuja seuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Uuniperunat kermaviilikastikkeella tai Annan perunat sellaisenaan maistuis kyllä mulle.
Nam. Siihen vielä paistettuja ahvenia lisäksi.
Miksi vaihtaa tuttuja ja turvallisia raaka-aineita - tee pinaattimössöä tai makaronikeittoa.
Miksi pienellä budjetilla? Jäikö koulut aikoinaan käymättä?
Vierailija kirjoitti:
Sulta ainakin on jäänyt.
Meillä tänään keitetyt perunat ja jauhelihakastike.
Vierailija kirjoitti:
Tämän kommentin perusteella sua ei ole edes koulunkäynti auttanut :D.
Itse tehdyt pinaatti- tai porkkanahärkäpapuletut ovat paitsi herkullisia myös edullisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kommentin perusteella sua ei ole edes koulunkäynti auttanut :D.
Köyhillä on köyhien jutut.
Samaa ku eilen ja huomenna.
Nistipata.
Makaroonia 15snt pussi ja 79snt lenkki. Ketsuppia 49snt kilo.
Lidlistä nämä perusravinteet.
Namu, nam.
Syömään!
ota äijältäs suihin saat monen päivän protiinit. molempien hyöty
Mites pinaattiletut? Tai iso kattilallinen keittoa. Kaveriksi itse tehtyä leipää.
Uunimunakas, siihen voi upottaa periaatteessa melkein mitä tahansa mitä kaapeista löytyy.
Tai (manna)puuro ja itsetehty kiisseli.
Kananmunakastike ja perunat.
Meillä on nakkikastiketta ja perunoita. Ei kovin kallista kun on Lidlin halvimmat nakit ja perunat. Pikkasen voita ja jauhoja.