Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Ukkolan kiusaaminen on loputtava

Vierailija
26.03.2020 |

Ihmiset koettakaa tajuta ettei kukaan kestä loputtomiin alaspainamista. Nyt pitää lopettaa, kertakaikkiaan.

Pitäkää ihmisyytenne ihmiset, olemme kaikki tässä kusessa nyt ja on aika auttaa toisiamme.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjettömiä hyysäreitä ja pelkureita hänen kiusaajat ja osa mukana jossain silakkaliikkeessä, itse kiusaajia :/

Sitten ymmärrän kun kyseessä on s.i.l.a.k.k.a!

Kekkosta mukaellen:

SA4TANAN SILAKAT! 

Josko ei tällaistakaan. Vaikka pidänkin ryhmää riitapukareina. Aloituksen inhimillinen pyyntö on kerännyt peukkuja ylös ja alas yhtäpaljon. Eli noin monen mielestä ok kiusata ihmistä ja painaa alas. En ymmärrä. Hävetkää jokainen, muistakaa sanani:karma.

No kun ketään ei ole kiusattu. Tämä koko juttu on vain rajack trolli.

Vierailija
42/58 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjettömiä hyysäreitä ja pelkureita hänen kiusaajat ja osa mukana jossain silakkaliikkeessä, itse kiusaajia :/

Sitten ymmärrän kun kyseessä on s.i.l.a.k.k.a!

Kekkosta mukaellen:

SA4TANAN SILAKAT! 

Josko ei tällaistakaan. Vaikka pidänkin ryhmää riitapukareina. Aloituksen inhimillinen pyyntö on kerännyt peukkuja ylös ja alas yhtäpaljon. Eli noin monen mielestä ok kiusata ihmistä ja painaa alas. En ymmärrä. Hävetkää jokainen, muistakaa sanani:karma.

No kun ketään ei ole kiusattu. Tämä koko juttu on vain rajack trolli.

Mitä höliset. Täällä ollut kuraa. Facessa kuraa. TWITTERISSÄ kuraa. Aivan törkeitä juttuja. t.eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakoille ilmoitettu tämäkin keskustelu. Että niinkin pikkumaista.

Vierailija
44/58 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Ukkolalla selvästikään ei ole kaikki hyvin. Hän on peloissaan, hysteerinen, ja tarvitsee jonkinlaista kriisiapua. Häntä ei todellakaan pitäisi päästää ääneen valtakunnallisessa iltapäivälehdessä. Ukkola on itse maalittanut ja kiusannut ihmisiä jo pitkään, ja käyttänyt siinä hyväkseen asemaansa toimittajana, mutta se ei tietenkään oikeuta kiusaamaan häntä. Sen sijaan Iltalehti voisi nyt tehdä vastuullisen päätöksen ja lomauttaa Ukkolan, koska selvästi Ukkolalla ei ole pään sisällä kaikki kunnossa, kriisi on käynyt hänen hermoilleen ja pahasti, ja hän lietsoo joko tahallaan tai tahattomasti hysteriaa ja epäluuloa asiantuntijoita ja viranomaisia kohtaan, joilla kuitenkin on asiat hallussa huomattavasti paremmin kuin Ukkolalla itsellään. Hae apua Sanna, soita vaikka johonkin kriisipuhelimeen. On ihan selvää, että kaikki ei ole sinulla hyvin.

Vierailija
45/58 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu nyt vaan on niin, että kun on ns. väärä henkilö ei ole olennaista mitä sanoo, se on vain aina väärin. Vaikka Sanna Ukkola keksisi lääkkeen coronavirukseen, hänet teilattaisiin. Väärin kommentoitu, väärin sammutettu. Nukumme mieluummin Ruususen unta ikuisesti kuin kuuntelemme henkilöä josta emme jostain syystä pidä.

Vierailija
46/58 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani 7/10 tiimistämme on silakoita. Pahimpia työpaikkakiusaajia mitä olen koskaan nähnyt. Työnantaja ihan kädetön ja varpaillaan, ettei joudu syytteeseen milloin mistäkin. Silakoille pitää antaa 2 x ne vapaudet kuin muille tai itketään syrjintää. Minä sain sairauden takia tehdä kevennettyä työtä, siitä alkoivat silakat kiusata ja homma päättyi lopulta niin, että koko sakki tekee kevyempää hommaa ja minä kahden ihmisen työt. 

Vierailija
47/58 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Ukkolan pitää lopettaa mun kiusaaminen ulos suoltamallaan skeidalla ensin.

Vierailija
48/58 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Ukkolalla selvästikään ei ole kaikki hyvin. Hän on peloissaan, hysteerinen, ja tarvitsee jonkinlaista kriisiapua. Häntä ei todellakaan pitäisi päästää ääneen valtakunnallisessa iltapäivälehdessä. Ukkola on itse maalittanut ja kiusannut ihmisiä jo pitkään, ja käyttänyt siinä hyväkseen asemaansa toimittajana, mutta se ei tietenkään oikeuta kiusaamaan häntä. Sen sijaan Iltalehti voisi nyt tehdä vastuullisen päätöksen ja lomauttaa Ukkolan, koska selvästi Ukkolalla ei ole pään sisällä kaikki kunnossa, kriisi on käynyt hänen hermoilleen ja pahasti, ja hän lietsoo joko tahallaan tai tahattomasti hysteriaa ja epäluuloa asiantuntijoita ja viranomaisia kohtaan, joilla kuitenkin on asiat hallussa huomattavasti paremmin kuin Ukkolalla itsellään. Hae apua Sanna, soita vaikka johonkin kriisipuhelimeen. On ihan selvää, että kaikki ei ole sinulla hyvin.

Hyvin tiivistit omat tunnelmani! En hyväksy Ukkolan kiusaamista, mutta hänellä ei selvästikään ole kaikki hyvin ja ihmettelen, mikseivät läheiset ole jo puuttuneet hänen toimintaansa ja hankkineet apua, jos hän ei itse siihen kykene. 

Vierailija
49/58 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkolan kiusaamisen sijaan kaikki voisi täältäkin vaikka laittaa palautetta Iltalehteen, että kuinka asiallista on pitää töissä ihmistä, jolla on selvästi paha kriisi päällä. 

Vierailija
50/58 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tässä on kyse?

En tiedä, mutta epäilen että on ollut keskustelua hänen eilisestä loppuromahduksestaan twitterissä. Poisti itse viestit kun niistä oli kyselty onko kaikki kunnossa. 

Vierailija
51/58 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Ukkolan koko maailma on romahtamassa. Hän on uskonut siihen että vi.her-vas.sari-fem.akoista ei ole mihinkään, ja nyt nämä hoitavatkin homman kotiin. Sen sijaan Ukkolan ihailemat miehet osoittautuvat kriisin edessä surkimuksiksi: Trumpista ja muista oikeistoäijistä ei ole mihinkään, Halla.-aho kannattajineen ei kykene muuhun kuin riekkumaan somessa. Kaikki mihin Ukkola on uskonut onkin ollut pers.ujen hänelle syöttämää harhaa. Ukkola itse jollakin tasolla jo näkee tämän, mutta ei silti suostu hyväksymään tosiasioita, ja epätoivoisesti nyt yrittää todistaa että Marinin hallitus tuhoaa Suomen. Ukkola riehuu netissä yöt ja päivät, yrittää kaivaa esiin jotain todistetta sille, että hän itse olisi ollut oikeassa. Sellaisia todisteita ei vain ole. Pers.ujen suosio hupenee, Marinin hallituksen kannatus kasvaa. Ukkola ei ole ainoa, jonka maailma tässä tulee romahtamaan. Ulla Appelsin kestää varmasti kauemmin, mutta vielä koittaa sekin hetki kun Appelsin hajoaa julkisesti. Voimia molemmille.

Vierailija
52/58 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Ukkolan koko maailma on romahtamassa. Hän on uskonut siihen että vi.her-vas.sari-fem.akoista ei ole mihinkään, ja nyt nämä hoitavatkin homman kotiin. Sen sijaan Ukkolan ihailemat miehet osoittautuvat kriisin edessä surkimuksiksi: Trumpista ja muista oikeistoäijistä ei ole mihinkään, Halla.-aho kannattajineen ei kykene muuhun kuin riekkumaan somessa. Kaikki mihin Ukkola on uskonut onkin ollut pers.ujen hänelle syöttämää harhaa. Ukkola itse jollakin tasolla jo näkee tämän, mutta ei silti suostu hyväksymään tosiasioita, ja epätoivoisesti nyt yrittää todistaa että Marinin hallitus tuhoaa Suomen. Ukkola riehuu netissä yöt ja päivät, yrittää kaivaa esiin jotain todistetta sille, että hän itse olisi ollut oikeassa. Sellaisia todisteita ei vain ole. Pers.ujen suosio hupenee, Marinin hallituksen kannatus kasvaa. Ukkola ei ole ainoa, jonka maailma tässä tulee romahtamaan. Ulla Appelsin kestää varmasti kauemmin, mutta vielä koittaa sekin hetki kun Appelsin hajoaa julkisesti. Voimia molemmille.

❤🧡💛💚💙💜

Vierailija
53/58 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

In a world where you can be anything, be kind!

Vierailija
54/58 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on helvetin hyvä toimittaja, kun vertaa vasemmistofeministitoimittajiin, jotka ovat ulkoistaneet oman ajattelunsa ideologialle.

Ei väliä kuka niistä kirjoittaa, juttu on aina sama.

Vierailija
55/58 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkola bongattu Alfa-TV:n työhaastattelureissulta.

Vierailija
56/58 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkola bongattu Alfa-TV:n työhaastattelureissulta.

Hyvä kanava!

Vierailija
57/58 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin usein, kun hän tiimeineen tuli viettämään iltaa ravintolaan talk shownsa jälkeen. Kuin populisti hännystelijöineen. Älyvapaita aiheita, joita tiimi komppasi täysillä, pahojen ihmisten "ymmärtämistä" ja hädänalaisten haukkumista. No sainpa minäkin viihdettä.

Ehkä hän on nyt eksyksissä ilman jees-ryhmäänsä.

Vierailija
58/58 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna on helvetin hyvä toimittaja, kun vertaa vasemmistofeministitoimittajiin, jotka ovat ulkoistaneet oman ajattelunsa ideologialle.

Ei väliä kuka niistä kirjoittaa, juttu on aina sama.

Olin oikeasti vielä Sannikka & Ukkola talk-shown aikoihin juuri tuota mieltä ja joissakin ensimmäisissä IL-kolumneissaan ihan hauskoja oivalluksia. Toimittaja voi olla ja pitääkin olla kriittinen poliitikkoja kohtaan silloin kun näkee siihen aihetta.  Eilinen kiroilu sun muu älämölö ei ole toimittajalta suotavaa. Varsinkaan kun ei voi ikinä tietää, ettei joku hullu niitä lue ja saisi niistä kiksejä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi