Sanna Ukkolan kiusaaminen on loputtava
Ihmiset koettakaa tajuta ettei kukaan kestä loputtomiin alaspainamista. Nyt pitää lopettaa, kertakaikkiaan.
Pitäkää ihmisyytenne ihmiset, olemme kaikki tässä kusessa nyt ja on aika auttaa toisiamme.
Kommentit (58)
Minulta kaikki tuki Ukkolalle, olen itsekin joutunut silakoiden maalittamaksi, jos heidän omaa termiään haluaa käyttää. Viesteistäni otetaan screenshotteja ja jaellaan, saan vihaisia uhkaavia viestejä heiltä joka päivä. Olen aina asiallinen kommenteissa enkä edes provosoi. Olen vain eri mieltä.
Teen itse töitä esimiesasemassa ja tällaisella THL:N sähläyksellä olisin jo saanut potkut. Kaiken kaikkiaan olen huolestunut siitä, miten maatamme johdetaan. Omassa työssäni kaiken työn pohja on ennakointi ja muun muassa riskienhallintaan on budjetoitu jokaiselle viikolle työtunteja. Tällä tavalla prosessit on valmiina ja yllättävän tilanteen tullessa eteen osaa työryhmä toimia tehokkaasti tilanteen ratkaisemiseksi.
Jos meillä alettaisiin miettiä toimintasuunnitelmia eri katastrofeihin vasta, kun ne ovat käsillä, leviäisi pakka täysin.
Olen yrittänyt eri foorumeilla, muun muassa Twitterissä tuoda esiin sitä, että sekä hallituksen että THL:n olisi tullut varautua tähän ja tehdä toimintasuunnitelmat ajoissa. Jos mitään ei olisi tapahtunut, olisi se ollut helpotus ja suunnitelmat olisi silti valmiina tulevia kriisejä varten. Ei lainsäädäntöä voi alkaa tutkimaan tässä kohtaa maaliskuuta ja itkeä, että lain jäykkyys yllätti.
Joka kerta, kun esitä kriittisen mielipiteen iskee silakkalauma kimppuun. Eivät ensinnäkään ymmärrä pointtia, haukkuvat persuksi (en ole), natsiksi (en ole) ja toistelevat aivottomia lauseitaan. Olen luovuttanut sen suhteen, että tässä maassa olisi järkeä.
Tiesittekö muuten, että silakoilla on silakkawiki, jossa on valmiit vastaukset heille annettuihin kysymyksiin/väitteisiin. Sieltä pitää poimia vastaus, jotta vastaavat oikealla tavalla. Nämä vastauksethan menevät aina aiheen vierestä.
Silakat liittyvät tähän niin, että iso osa hallituksesta ja paljon toimittajia kuuluu tähän ryhmään. Siellä sitten aivotttomana uidaan ympyrää parvessa ja jos joku kehtaa neuvoa tai ehdottaa uutta toimintasuunnitelmaa, torpataan hänet täysin.
Kunhan koronakriisi on ohi ja jos olen hengissä, muuta todella kauas tästä kommunistisesta kaatopaikasta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/24e073ca-1071-409f-9053-efcfbc9f179a
Kannattaa lukea ja miettiä muutaman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Minulta kaikki tuki Ukkolalle, olen itsekin joutunut silakoiden maalittamaksi, jos heidän omaa termiään haluaa käyttää. Viesteistäni otetaan screenshotteja ja jaellaan, saan vihaisia uhkaavia viestejä heiltä joka päivä. Olen aina asiallinen kommenteissa enkä edes provosoi. Olen vain eri mieltä.
Teen itse töitä esimiesasemassa ja tällaisella THL:N sähläyksellä olisin jo saanut potkut. Kaiken kaikkiaan olen huolestunut siitä, miten maatamme johdetaan. Omassa työssäni kaiken työn pohja on ennakointi ja muun muassa riskienhallintaan on budjetoitu jokaiselle viikolle työtunteja. Tällä tavalla prosessit on valmiina ja yllättävän tilanteen tullessa eteen osaa työryhmä toimia tehokkaasti tilanteen ratkaisemiseksi.
Jos meillä alettaisiin miettiä toimintasuunnitelmia eri katastrofeihin vasta, kun ne ovat käsillä, leviäisi pakka täysin.
Olen yrittänyt eri foorumeilla, muun muassa Twitterissä tuoda esiin sitä, että sekä hallituksen että THL:n olisi tullut varautua tähän ja tehdä toimintasuunnitelmat ajoissa. Jos mitään ei olisi tapahtunut, olisi se ollut helpotus ja suunnitelmat olisi silti valmiina tulevia kriisejä varten. Ei lainsäädäntöä voi alkaa tutkimaan tässä kohtaa maaliskuuta ja itkeä, että lain jäykkyys yllätti.
Joka kerta, kun esitä kriittisen mielipiteen iskee silakkalauma kimppuun. Eivät ensinnäkään ymmärrä pointtia, haukkuvat persuksi (en ole), natsiksi (en ole) ja toistelevat aivottomia lauseitaan. Olen luovuttanut sen suhteen, että tässä maassa olisi järkeä.
Tiesittekö muuten, että silakoilla on silakkawiki, jossa on valmiit vastaukset heille annettuihin kysymyksiin/väitteisiin. Sieltä pitää poimia vastaus, jotta vastaavat oikealla tavalla. Nämä vastauksethan menevät aina aiheen vierestä.
Silakat liittyvät tähän niin, että iso osa hallituksesta ja paljon toimittajia kuuluu tähän ryhmään. Siellä sitten aivotttomana uidaan ympyrää parvessa ja jos joku kehtaa neuvoa tai ehdottaa uutta toimintasuunnitelmaa, torpataan hänet täysin.
Kunhan koronakriisi on ohi ja jos olen hengissä, muuta todella kauas tästä kommunistisesta kaatopaikasta.
He ovat mielestäni syyllisiä siihen että asiasta moni ei ole nyt uskaltanut puhua pukahtaa, saati arvostella THL:lää. Niin järjettömäksi mennyt heidän touhu. Ovat uusi esimerkki suomettumisesta nyt vaan tilalla on se että on heidän kanssa eri mieltä.
Itse jaksoin olla siinä ryhmässä viikon, riitti minulle heidän kinaamisensa ja pätemisensä vaikka sivusta vaan seurasin.
Nyt on kyse kuitenkin henkien menetyksestä tämä virus on vaarallinen ja sitä on väheksytty THL:n taholta pahasti. Hallituksen täytyy myös ottaa vastuu Ei se voi mennä thl:n taakse piiloon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Sanna Ukkola ja mistä minun pitäisi tuntea hänet?
Nettikiusaaja joka leikkii toimittajaa.
Ei. Nettikiusattu toimittaja.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/24e073ca-1071-409f-9053-efcfbc9f179a
Kannattaa lukea ja miettiä muutaman kerran.
No luettu on, mutta mitä uutta tuossa kirjoituksessa oli mitä jokainen ei jo tietäisi?
Silakat on kiusaajien ryhmä. Tässä tilanteessa pitäisi vetää yhtä köyttä, ei kiusata.
Vihervasemmiston kaksoisstandardi bongattu.
Se on pikkasen parempaa kiusaamista, kun sen tekee suvaitsevaiset vasemmistolaiset.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tässä on kyse?
Suomen työttömät insinöörit pelastavat Suomen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tässä on kyse?
Googlaa. Tai katso twiittejään.
Eipä näy kiusaamista. Mikä lie provo tämäkin aihe.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Ukkola saa vielä palkinnon kun tämä on ohi. Ainoita jotka uskaltaneet puhua kun vielä muut vaan mutisi.
Hyvin sä Sanna vedät
Niin sukkolaa määritetään nyt oikein kunnolla silakoiden taholta.
Tämäkin aloitus, kyse siitä ettei kiusattaisi. Ja katsokaa alapeukkujen määrää. Mitähän se sanna kirjoittaa nyt, ihan yhteishyvästä kyse. On ottanut selvää missä ja miten voidaan tehdä terveyden alan ihmisille suojia lisää. Onpa hirveä ihminen että muistaa meitä hoitajia.
Nyt ei ole tv-ohjelmasta kyse. On poikkeusaika. Te ilkeilijät, kunnes tämä on loppu - muistakaa ilkeilynne tai lopettakaa jo nyt. Ei voi tehdä hyvää teillekään. :/
Itsepähän on ammattinsa ja somessa asioiden käsittelemisen valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Se on pikkasen parempaa kiusaamista, kun sen tekee suvaitsevaiset vasemmistolaiset.
Olen minäkin vasemmalta mutta en kiusaa häntä enkä menneiden perusteella arvostele, saati tv-ohjelmien. Arvostan että laittaa itsensä journalistiseen työhön likoon 100%. Harva muistaa että hän menetti vastikään äitinsä ja varmasti sydän on paikallaan kun puolustaa nyt heikoimpia. Voisitte ihmiset unohtaa edes tällaisella hetkellä poliittiset idioottimaiset erimielisyydet ja keskittyä kaikki yhdessä parempaan yhteishengen rakentamiseen. Olet sitten silakka, hauki tai ihan vaan normaali ihminen.
INHIMILLISYYTTÄ. Eikö teillä ole omaatuntoa. Tuollainen määrä peukaloita alaspäin. Ikävä huomata miten nykyaika ruokkii epäempaattisuutta.
Edes joku hoitohenkilökuntaa tsemppaa, jotka joka päivä laittaa itsensä likoon ja sitä työtä tehden loppuun asti. Kiitos Ukkolalle.
Halveksin teitä jotka vaahtoatte ja vinoilette täällä mutta olette omissa fbssä ja TWITTERISSÄ hiiriä.
Jos kiusaatte, tehkää se edes omalla nimellä ja muussa paikassa niin kunnianloukkaussyyte napsahtaa nätimmin.
Miksi tämä keskustelu ei löydy hausta???,?, sattuu olemaan välimuistissa muuten en olisi löytänyt enää. Jepjep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjettömiä hyysäreitä ja pelkureita hänen kiusaajat ja osa mukana jossain silakkaliikkeessä, itse kiusaajia :/
Sitten ymmärrän kun kyseessä on s.i.l.a.k.k.a!
Kekkosta mukaellen:
SA4TANAN SILAKAT!
Josko ei tällaistakaan. Vaikka pidänkin ryhmää riitapukareina. Aloituksen inhimillinen pyyntö on kerännyt peukkuja ylös ja alas yhtäpaljon. Eli noin monen mielestä ok kiusata ihmistä ja painaa alas. En ymmärrä. Hävetkää jokainen, muistakaa sanani:karma.
Eihän tässä ole nyt hyvä poroisäntä mistään tv-ohjelmasta kyse vaan koronatilanteesta uutisoimisesta, Ukkola on ottanut kunnolla Italian tilanteesta selvää, eikä totuudesta pidetä Suomessa kun on katsos helpompi tuudittautua valheelliseen turvallisuudentunteesen. Kannattaa hiukan sivistää itseään siellä jänkhällä ja kuunnella osaavia ihmisiä ja epidemiologeja joita haastateltu, sen sijaan että tuijottelee 12-vuotiaan tasolla naisen ulkonäköä.