Mitä mies koettaa viestittää "dick picillä"?
Olen toisinaan chattaillut 10 vuoden takaisen exäni kanssa. Olemme molemmat (ainakin tietääkseni) sinkkuja, mutta asumme eri maissa nykyisin. Voisin jopa harkita suhdetta kyseisen miehen kanssa, mutta ne chattijutut menevät usein hyvin seksipitoisiksi ja mies vähän niinkuin tiukkaa multa, mitä haluaisin tehdä petipuuhissa hänen kanssaan.
Olen kyllä kiinnostunut petipuuhistakin mahdollisesti, mutta haluaisin tutustua ihan ihmisenäkin näin pitkån tauon jälkeen ja puhua muistakin asioista. Lisäksi hän on välillä lähetellyt dick pivejä, mitä vhän ihmettelen ja koetan toppuutella, kun siis ne eivät nosta halujani mitenkään, vaan enemmänkin tekevät kiusaantuneeksi. Mitä sillä exälläni siis on mielessä, kun hän niitä lähettelee? En ymmärrä itse asiaa lainkaan. Siis haluaisin oikean suhteen, en mitään pelkkää seksisuhdetta.
No jokainen kikkeli on tietenkin yksilö. Mutta silti sellainen on jokaisella eikä se ole erityinen ylpeydenaihe tai erikoisuus paitsi hyvin, hyvin yksinkertaisille ihmisille, joilla ei edes ole kummoistakaan käsitystä siitä, mitä vaikkapa nainen yleensä arvostaa miehessä. Se ei yleensä ole sama kuin mitä mies itse arvostaa, kuten iso kikkeli. Kikkelikeskeisyys on itsekeskeisyyttä miehellä eikä nainen esimerkiksi seksin harrastamisessa hyödy siitä että mies kiihottuu omasta kikkelistään ja hakee sille hyvinvointia.