Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies koettaa viestittää "dick picillä"?

Vierailija
26.03.2020 |

Olen toisinaan chattaillut 10 vuoden takaisen exäni kanssa. Olemme molemmat (ainakin tietääkseni) sinkkuja, mutta asumme eri maissa nykyisin. Voisin jopa harkita suhdetta kyseisen miehen kanssa, mutta ne chattijutut menevät usein hyvin seksipitoisiksi ja mies vähän niinkuin tiukkaa multa, mitä haluaisin tehdä petipuuhissa hänen kanssaan.

Olen kyllä kiinnostunut petipuuhistakin mahdollisesti, mutta haluaisin tutustua ihan ihmisenäkin näin pitkån tauon jälkeen ja puhua muistakin asioista. Lisäksi hän on välillä lähetellyt dick pivejä, mitä vhän ihmettelen ja koetan toppuutella, kun siis ne eivät nosta halujani mitenkään, vaan enemmänkin tekevät kiusaantuneeksi. Mitä sillä exälläni siis on mielessä, kun hän niitä lähettelee? En ymmärrä itse asiaa lainkaan. Siis haluaisin oikean suhteen, en mitään pelkkää seksisuhdetta.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis se fyysinen puoli oli oikein mieluisaa hänen kanssaan ja sitå oli paljon, mutta siinä varsinaisessa suhteessamme hänellä oli oikeasti tunteitakin minua kohtaan. Siis romanttisia tunteita. Onko niin, että exän kanssa ei enää voi olla aitoja romanttisia tunteita, eikä siis uuden suhteen aloittaminen ole mahdollista, vaan se olisi vain arkista seksiä tai melkeinpä hyväksikäyttöä tms.?

Vierailija
2/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää sinua hyväksi kun hakee kiihotusta itselleen. :/

Ei ole kiinnostunut susta muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun tutkimuksen  mukaan miehet toivovat, että esittelisit niitä kuvia toisille miehille.

Vierailija
4/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa viestittää, että hänellä on kikkeli.

Vierailija
5/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 80 älykkyysosamäärää.

Vierailija
6/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pälli olet jos et tajua mitä joku urpå yrittää sulle viestittää moisilla kuvilla.

Vierailija
7/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista. Ajattelin jo, että olisin ratkaissut sinkkuuden ongelmani alkamalla tapailla sitä miestä uudelleen. Mutta jos hän ei ole aidosti kiinnostunut, niin rikkoisin vain itseni, sillä en halua seksiä ilman muita tunteita.

Vierailija
8/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pälli olet jos et tajua mitä joku urpå yrittää sulle viestittää moisilla kuvilla.

Niin, siis ehkä haluaa seksiä ja on ylpeä elimestään, mutta mitä muuta hän koettaa viestittää? Olen sosiaalisilta kyvyiltäni lähes "burgeri".

T. Ap

Vierailija
9/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tuo itsestään esiin vahvuuksiaan, niitä joiden avulla pärjää elämässä. Munakuvia lähettelevillä on hyvin niukasti vaihtoehtoja. Heidän erikoisuutensa on se mikä löytyy jokaiselta.

Vierailija
10/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo olevansa idiootti.

Vierailija
11/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista. Ajattelin jo, että olisin ratkaissut sinkkuuden ongelmani alkamalla tapailla sitä miestä uudelleen. Mutta jos hän ei ole aidosti kiinnostunut, niin rikkoisin vain itseni, sillä en halua seksiä ilman muita tunteita.

Nettideittaillessa tuli vastaavia tapauksia vastaan. Itse kiinnostunut tutustumaan ja sitten olen tilanteessa että miehestä ei saa mitään irti, kiihotusta vain.

Vierailija
12/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollainen käytös viestittää siitä, että hän ei ole sinusta muutoin kuin seksuaalisesti kiinnostunut. Itse en jatkaisi yhteydenpitoa tuolla tavalla käyttäytyvän miehen kanssa.

Vierailija
13/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis ehkä haluaa seksiä ja on ylpeä elimestään, mutta mitä muuta hän koettaa viestittää? Olen sosiaalisilta kyvyiltäni lähes "burgeri".

T. Ap

Älä huoli. Olet ehkä burgeri, mutta tuo mies kyllä pistää kuvillaan vielä paremmaksi. Kutsukaamme häntä siis tuplaburgeriksi.

Vierailija
14/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Sanna Kiisken kirja sai mut miettimään aihetta uudelleen. Monilla naisilla riittää vipinää ja heti heivaavat moiset lähettelijät sivuun, mutta mä en _jaksaisi_ alkaa oikeasti etsiä jotain uutta kumppania.

Se exä oli oikein hyvä, ainoana ongelmana oli ihan järkyttävät raivarit, joita se sai ja jossain määrin väkivaltaisuuskin sekä kontrollintarve. Hänen kanssaan oli raskasta ja stressaavaa, osin pelottavaakin olla suhteessa.

Hän tosin haki apua/terapiaa ym. suhteemme jälkeen kyseisiin asioihin, joten voisi olla niissä asioissa muuttunut mies. Hän oli kuitenkin muuten kiinnostavaa seuraa, komea ja hauska ja ne petipuuhatkin toimivat hyvin. Olisin siis itse valmis yrittämään uudelleen, kun ei niitä hyviä miehiä ole todellakaan helppoa löytää.

Vierailija
15/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole susta kiinnostunut. Mies, joka arvostaa naista ei lähetä tälle kalukuvia. Olen pahoillani. Luultavasti mies myös pitää sua varmana, koska olette ennenkin olleet sängyssä.

Vierailija
16/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettideittaillessa tuli vastaavia tapauksia vastaan. Itse kiinnostunut tutustumaan ja sitten olen tilanteessa että miehestä ei saa mitään irti, kiihotusta vain.

Miten voisin saada hänet kiinnostumaan itsestäni aidosti, ihmisenä? Mitä mun pitäisi tehdä? En edes näytä missään fb- tai instagram-kuvissani paljasta pintaa; ne kuvani ovat tosi asiallisia. Millainen "nunna" mun pitäisi olla, jotta hän ottaisi minut vakavasti?

T. Ap

Vierailija
17/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Sanna Kiisken kirja sai mut miettimään aihetta uudelleen. Monilla naisilla riittää vipinää ja heti heivaavat moiset lähettelijät sivuun, mutta mä en _jaksaisi_ alkaa oikeasti etsiä jotain uutta kumppania.

Se exä oli oikein hyvä, ainoana ongelmana oli ihan järkyttävät raivarit, joita se sai ja jossain määrin väkivaltaisuuskin sekä kontrollintarve. Hänen kanssaan oli raskasta ja stressaavaa, osin pelottavaakin olla suhteessa.

Hän tosin haki apua/terapiaa ym. suhteemme jälkeen kyseisiin asioihin, joten voisi olla niissä asioissa muuttunut mies. Hän oli kuitenkin muuten kiinnostavaa seuraa, komea ja hauska ja ne petipuuhatkin toimivat hyvin. Olisin siis itse valmis yrittämään uudelleen, kun ei niitä hyviä miehiä ole todellakaan helppoa löytää.

Siis haluat väkivaltaisen, kontrolloivan ja sua halveksuvan miehen takaisin??

Joo, okei. Ei sua voi auttaa.

Vierailija
18/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa pelkän seksisuhteen ja eikä siinä mitään muuta sitten. 

Minä tykkään kalukuvista ja nyt entinen seksisuhdemies on piristänyt minua kuvilla ja videoilla ollessani eristyksissä. Hänellä on ihan täydellinen kalu ja sitä on mukava katsella ja samalla masturboida. :)

Vierailija
19/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

koittaa kepillä jäätä / nauttii siitä että saa aiheutettua pahennusta / on vain idiootti

Vierailija
20/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis haluat väkivaltaisen, kontrolloivan ja sua halveksuvan miehen takaisin??

Joo, okei. Ei sua voi auttaa.

Ei hän halveksinut, vaan koetti kontrolloida kaikessa. Hyviä miehiä on vaikeaa löytää ja hän oli siis muuten oikein hyvä.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme