Mitä mies koettaa viestittää "dick picillä"?
Olen toisinaan chattaillut 10 vuoden takaisen exäni kanssa. Olemme molemmat (ainakin tietääkseni) sinkkuja, mutta asumme eri maissa nykyisin. Voisin jopa harkita suhdetta kyseisen miehen kanssa, mutta ne chattijutut menevät usein hyvin seksipitoisiksi ja mies vähän niinkuin tiukkaa multa, mitä haluaisin tehdä petipuuhissa hänen kanssaan.
Olen kyllä kiinnostunut petipuuhistakin mahdollisesti, mutta haluaisin tutustua ihan ihmisenäkin näin pitkån tauon jälkeen ja puhua muistakin asioista. Lisäksi hän on välillä lähetellyt dick pivejä, mitä vhän ihmettelen ja koetan toppuutella, kun siis ne eivät nosta halujani mitenkään, vaan enemmänkin tekevät kiusaantuneeksi. Mitä sillä exälläni siis on mielessä, kun hän niitä lähettelee? En ymmärrä itse asiaa lainkaan. Siis haluaisin oikean suhteen, en mitään pelkkää seksisuhdetta.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole susta kiinnostunut. Mies, joka arvostaa naista ei lähetä tälle kalukuvia. Olen pahoillani. Luultavasti mies myös pitää sua varmana, koska olette ennenkin olleet sängyssä.
Niin noh, meillä oli seurustelusuhde aiemmin. Olimme kihloissakin. Ja kyllä haluaisin seksiä ennen naimisiinmenoakin, mutta siis en heti, enkä pelkästään sellaista. En oikein tiedä, miten pääsisin pois siitä huonon naisen kategoriasta, jos sellaiseksi olen tipahtanut. Voisiko joku mies vastata?
T. Ap
Harvinaisen matalaa äo:ta haluaa viestittää, kiihottuu omasta kuppaisesta kurttumunastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tilauksettomat munakuvat on seksuaalista häirintää. Varmaan joskus ensi vuosikymmenellä tähänkin herätään, eikä vain kiusaantuneesti naureskeltaisi ja ihmeteltäisi, kun ei muutakaan osata.
Eivät ne minua häiritse, mutta olen lähinnä pettynyt sellaisista. Kun siis se kertoo siitä, että en ole ihmisenä kiinnostava. Ja joltain vieraalta saatuna ne lähinnä narattaisivat ja laittaisin äkkiä kuvan pois; lähinnä ne nolaavat sen lähettäjänsä.
T. Ap
Luulisin miehen lähettävän dick-pickkejä esitelläkseen, millainen taikasauva täällä olisi tarjolla. Noloahan se on, jos se jää keskimääräistä heikommaksi esitykseksi. Miksi nainen pusertaa jonkun huulet-törrölle, räkki-esille tai pylly-esiin -kuvan itsestään vaikka someen? Eiköhän hän yritä tuoda itsestään parhaita puolia (ainakin omasta mielestään) esiin? Aika vaikea noista on persoonallisuutta mistään kaivella irti?
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen matalaa äo:ta haluaa viestittää, kiihottuu omasta kuppaisesta kurttumunastaan.
Hän on keskivertoa älykkäämpi, joten tämä ei tässä tapauksessa täsmää.
Sun kantsis ap hakea apua ongelmiisi (sulla on erittäin matala itsearvostus ja-tunto). Pistä ihmissuhteet tauolle hetkeksi ja varsinkin eksät.
Sanna Kiiski on ihan saatanan rasittava ainakin Aamu-tv:n perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin miehen lähettävän dick-pickkejä esitelläkseen, millainen taikasauva täällä olisi tarjolla. Noloahan se on, jos se jää keskimääräistä heikommaksi esitykseksi. Miksi nainen pusertaa jonkun huulet-törrölle, räkki-esille tai pylly-esiin -kuvan itsestään vaikka someen? Eiköhän hän yritä tuoda itsestään parhaita puolia (ainakin omasta mielestään) esiin? Aika vaikea noista on persoonallisuutta mistään kaivella irti?
Hmm, hyvä pointti. Eli siis se on tavallaan "myyvä" kuva. Itse en sellaisia törröhuuli- ja peppuposeerauksia harrasta lainkaan, sillä mulla on luonnostaan paksut huulet ja enemmänkin koetan pitää huulet siveästi kiinni ja saada ne näyttämään kapeammilta. Nolottaa myös pepun korostaminen, joten sellaistakaan en harrasta. Koetan välittää mahdollisimman asiallista ja siveää vaikutelmaa omilla kuvillani.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sun kantsis ap hakea apua ongelmiisi (sulla on erittäin matala itsearvostus ja-tunto). Pistä ihmissuhteet tauolle hetkeksi ja varsinkin eksät.
Millä perusteella (tekstistäni päätellen) mulla on matala itsearvostus ja -tunto? Hyvä pointti ja noin ehkäpä onkin, mutta mietin sellaista, mistä sen havaitsee siis.
T. Ap
Onko tosiaan teille muille aikuisille ihan mahdoton ajatus kysyä toiselta, mitä tämä tarkoittaa ja haluaa? Tämä kun itselle tulisi ensin mieleen, ei perustaa arvailuketjua av:lle.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Kiiski on ihan saatanan rasittava ainakin Aamu-tv:n perusteella.
Minusta hän on ihan neutraali/ok, ei mikään mieleenjäävä suosikkinikaan tosin. Tuosta hänen kirjastaan kirjoitetusta artikkelista tulivat vain mieleen nämä ns. kalukuvat, kun siis eivät ne muhunkaan mitään positiivista vaikutusta tee.
T. Ap
Muuten hyvä mies taas vauhdissa. Nehän näyttävät olevan av-mammojen suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan teille muille aikuisille ihan mahdoton ajatus kysyä toiselta, mitä tämä tarkoittaa ja haluaa? Tämä kun itselle tulisi ensin mieleen, ei perustaa arvailuketjua av:lle.
Rehellinen vastaus tässä: en kehdannut kysyä. Hieman ehkä kiusaannuin siitä kuvasta ja mies oli jotenkin "kiihkoissaan". Lakaisin sitten sen asian maton alle ja jotain nopeasti ja kohteliaasti kommentoin siihen irstaaseen kuvaan, samalla toivoen, että hän vaihtaisi aihetta. 🙂
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella (tekstistäni päätellen) mulla on matala itsearvostus ja -tunto? Hyvä pointti ja noin ehkäpä onkin, mutta mietin sellaista, mistä sen havaitsee siis.
T. Ap
Esimerkiksi siitä, että kyselet täällä miten sinun pitäisi muuttua, että kelpaisit miehelle. Lisäksi haaveilet takaisinpaluusta kontrolloivan eksän kanssa ja otat vastaan kuvia, jotka ovat seksuaalista häirintää. Normaalit hyväitsetuntoiset naiset eivät toimi näin. Sä alistut ja mies käyttää sitä hyväkseen. Vaikka palaisittekin yhteen, niin suhde ei olisi tasa-arvoinen, koska et arvosta itseäsi etkä pidä selkeitä rajoja sen suhteen kuinka sua saa kohdella.
Vierailija kirjoitti:
Se Sanna Kiisken kirja sai mut miettimään aihetta uudelleen. Monilla naisilla riittää vipinää ja heti heivaavat moiset lähettelijät sivuun, mutta mä en _jaksaisi_ alkaa oikeasti etsiä jotain uutta kumppania.
Se exä oli oikein hyvä, ainoana ongelmana oli ihan järkyttävät raivarit, joita se sai ja jossain määrin väkivaltaisuuskin sekä kontrollintarve. Hänen kanssaan oli raskasta ja stressaavaa, osin pelottavaakin olla suhteessa.
Hän tosin haki apua/terapiaa ym. suhteemme jälkeen kyseisiin asioihin, joten voisi olla niissä asioissa muuttunut mies. Hän oli kuitenkin muuten kiinnostavaa seuraa, komea ja hauska ja ne petipuuhatkin toimivat hyvin. Olisin siis itse valmis yrittämään uudelleen, kun ei niitä hyviä miehiä ole todellakaan helppoa löytää.
Okei, no tämä valaisi asiaa, mitä mies koittaa viestittää. Tässä tulee:
"TARVITSEN APUA, mielenterveysresurssit ovat terveydenhuollon puolella vähissä enkä ole saanut tarvitsemaani apua pitkään aikaan, en osaa pukea pyyntöäni sanoiksi joten viestitän epätoivoissani kuvalla, joka viimeistään kertoo mielentilani tilan tällä hetkellä. Olen jo syvällä suossa, kenties avun ulkopuolella. En voi hyvin."
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tuo itsestään esiin vahvuuksiaan, niitä joiden avulla pärjää elämässä. Munakuvia lähettelevillä on hyvin niukasti vaihtoehtoja. Heidän erikoisuutensa on se mikä löytyy jokaiselta.
Jos "se" on paksu ja +18cm niin ei todellakaan löydy jokaiselta. Sellasesta pitääkin olla ylpeä ja esitellä sitä naisille.
Trollipojan jankkausketju taas käynnissä. Kilttipoika harrastanee tirkistelyä itsensäpaljastelun sijasta. Kumman haluaisitte - vaiko ette sittenkään kumpaakaan?
Haluaa vaan pitää hauskaa kun et itsekään ollut hullumpi sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Sanna Kiisken kirja sai mut miettimään aihetta uudelleen. Monilla naisilla riittää vipinää ja heti heivaavat moiset lähettelijät sivuun, mutta mä en _jaksaisi_ alkaa oikeasti etsiä jotain uutta kumppania.
Se exä oli oikein hyvä, ainoana ongelmana oli ihan järkyttävät raivarit, joita se sai ja jossain määrin väkivaltaisuuskin sekä kontrollintarve. Hänen kanssaan oli raskasta ja stressaavaa, osin pelottavaakin olla suhteessa.
Hän tosin haki apua/terapiaa ym. suhteemme jälkeen kyseisiin asioihin, joten voisi olla niissä asioissa muuttunut mies. Hän oli kuitenkin muuten kiinnostavaa seuraa, komea ja hauska ja ne petipuuhatkin toimivat hyvin. Olisin siis itse valmis yrittämään uudelleen, kun ei niitä hyviä miehiä ole todellakaan helppoa löytää.
Siis haluat väkivaltaisen, kontrolloivan ja sua halveksuvan miehen takaisin??
Joo, okei. Ei sua voi auttaa.
Ei hän halveksinut, vaan koetti kontrolloida kaikessa. Hyviä miehiä on vaikeaa löytää ja hän oli siis muuten oikein hyvä.
T. Ap
Tässä kohtaa trolli meni pieleen! Ei pisteitä tälle.
Tilauksettomat munakuvat on seksuaalista häirintää. Varmaan joskus ensi vuosikymmenellä tähänkin herätään, eikä vain kiusaantuneesti naureskeltaisi ja ihmeteltäisi, kun ei muutakaan osata.