Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydätte näitä kundeja jotka tulee kahdestaan hommiin?

Vierailija
28.06.2006 |

Olen erittäin kiinnostunut toteuttamaan tämän kahden miehen kanssa pelehtimisen fantasiani, MUTTA: mistä ihmeestä te löydätte kaksi sellaista miestä joiden kanssa uskaltaudutte moiseen?

Olen kyllä ollut ystävättäreni ja yhden miehen kanssa, mutta se ei ole sama asia. Auttakaa hyvät naiset!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan siinä tuntee naapurin kullin hankauksen viereisessä reiässä, joka varmasti yököttää valtaosaa miehistä.

Vierailija
2/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis ajatuksena jo ihana. Kiitos tästä ajatuksesta sulle tumma, komea urhoni :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ne löytää mut... hmmmm. Viime kerta oli rakastajani ja hänen kaverin kanssa. Luottamus 100%.

Vierailija
4/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten nro 3... sorry.

Vierailija
5/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuttiin ravintolassa kahteen mieheen joilla oli tapana viettää kesää sisävesillä.

Veneessä matkustettiin ja pysähdyttiin keskelle järveä ja minä sain kahta miestä yhtäaikaa molempiin koloihin siis tehtiin kerrosburger.

Sitten uitiin ja oli niin ikimuistoista. Seilattiin naapurikaupunkiin ja mentiin maihin erääseen hotelli-ravintolaan ja tanssittiin ja syötiin ja palattiin veneelle.

Mahtavia muistoja.

Vierailija
6/7 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlainen....tarjouksia otetaan vastaan...

Vierailija
7/7 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kaikenlainen....tarjouksia otetaan vastaan...

Täällä se tumma urho joka on myös keskeltä eurooppaa, pitäisikö meidän kehittää jotain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi