Kenen parisuhde on vaan parantunut koronan aikana?
Kommentit (19)
14 vuotta. Ihan kuin oltaisiin uudella häämatkalla.
On, kihloissa, 3v yhdessä. Molemmat ollaan pääosin nyt tehty etätöitä ja maaliskuussa menee seksiennätys rikki (tähän mennessä 30 kertaa seksiä maaliskuussa, mutta vielä on kuukautta jäljellä). Pakko pitää pakollinen välipv kun paikkoja särkee. Sunnuntaina harrastettiin seksiä 4 kertaa, mitä ei olla tehty sitten ensimmäisen vuoden!
Meillä täysi kriisi käynnissä. Mies päätti lähteä yksin mökille ja jättää minut helsinkiin lasten kanssa. Ei välitä kenestäkään ollenkaan. Oon aivan rikki tähän tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä täysi kriisi käynnissä. Mies päätti lähteä yksin mökille ja jättää minut helsinkiin lasten kanssa. Ei välitä kenestäkään ollenkaan. Oon aivan rikki tähän tilanteeseen.
Ai niin 20 vuotta yhdessäoloa. Tekisi mieli erota.
meillä työt aiheutti kriisit. Liikaa työtä.
Nyt kun tilanne oli se että sairastuttiin molemmat ja lapsetkin, niin töitä ei ole ja parisuhde alkoi parantumaan välittömästi.
Pelottaa ihan miten pakolliset ylityöt tulevat tuhoamaan kaiken uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä h*lvettiä. Aikooko se siellä mökillä olla mahd. kuukausia yksinään, jos tämä sulku nyt kestää kesään??
Ei ole vaikuttanut mitenkään. Meillä menee tasaisen hyvin niin arkena kuin lomallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä h*lvettiä. Aikooko se siellä mökillä olla mahd. kuukausia yksinään, jos tämä sulku nyt kestää kesään??
kotiin saa aina tulla oli sulku tai ei.
Minun. Kerrankin kunnolla aikaa olla kahdestaan. 5v yhdessä, ei lapsia.
16 vuotta oltu yhdessä. Tässä on ollut jähmettyneisyyden aikaa jo ennen koronaakin. Pohja on tavallaan vankka mutta siihen on kertynyt kaikenlaista päälle.
Vaikea sanoa mitä tästä seuraa? Suoraan riidelty ei olla mutta sellaista pinnan palamista, äyskähtelyä, vinoilua, tunnelman kiristymistä ja mökötystä. Välillä on päiviä että kaikki on ok. Hirveän läheisiä ei olla oltu koska vältän vähän koskettelua tässä tilanteessa.
Tsemppiä kaikille parisuhteisiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kotiin saa aina tulla oli sulku tai ei.
Näillä näkymin joo, mutta entä jos hän yksinään sairastuu siellä mökillä eikä pääse vaikka hoitoon? Siis millainen perheenisä ajattelee tuolla tavalla? Tai jos lapsille tai vaimolle käy kotipuolessa jotain, niin hän on siellä tuntien ajomatkan päässä.
On pysynyt samana, eli hyvänä. Ollaan oltu 8 vuotta yhdessä, josta naimisissa pari vuotta.
Olen sinkku, mutta voin kertoa, että naapurin lapsiperheessä menee normaalia huonommin. Äiti on kotiäiti, mutta nyt mieskin on kai lomautettuna tms. koska on myös kotona päivisin, ja kuulen seinän läpi aamusta iltaan sitä heidän huutamista ja riitelyä ja vauvanitkua :(
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku, mutta voin kertoa, että naapurin lapsiperheessä menee normaalia huonommin. Äiti on kotiäiti, mutta nyt mieskin on kai lomautettuna tms. koska on myös kotona päivisin, ja kuulen seinän läpi aamusta iltaan sitä heidän huutamista ja riitelyä ja vauvanitkua :(
Ainakin meillä tilanne on juuri sen takia paha, kun äitinä minulla on opettajan töitä ja nyt etänä hommia on enemmän.
Koneella tulee oltua aamusta pitkään yöhön ja mies ei ota vauvasta vastuuta. Hänellä on myös etätöitä.
Kaikista kamalinta on kun joku sovellus ei toimi ja tälläkin hetkellä odottelen että työkone tulee kuntoon. Hommat kasautuu. Onneksi vauva nukkuu nyt.
Eli ainakin meillä etätyöläisillä töitä on nyt vain enemmän kuin normaalisti:(
Parisuhde parani. Me nimittäin sairastettiin korona yhdessä.
Meillä on ollut kotona mukavaa yhdessä. Ollaan kolmenkymppinen lapseton pariskunta, yhteisiä vuosia takana seitsemän.
Haasteena on mun introverttiys, sillä mulle on välillä raskasta etten saa olla lainkaan yksin kotona, mutta tarvittaessa vaan vetäydyn omiin oloihini ja yhteisolo sujuu. Miehestä on näköjään ihanaa saada vaan olla mun kanssa kotona. Kehuu paljon ja nauttii läheisyydestä, mutta osaa onneksi antaa tilaakin :D
Meillä on ollut viimeisen vuoden ajan yhteinen aika arjessa vähän kortilla, kun meidän työrytmit on erilaiset. Nyt kun sitä yhteistä aikaa on roppakaupalla, niin kyllä tuosta miehestä näkee, että se nauttii. Ja nautin minäkin, mutta tarvitsen enemmän omaa rauhaa. Onneksi on pleikkari...
Itse tein aivan samalla tavalla. Ja kyllä - mitä pidempään saan täällä olla rauhassa sitä parempi. Kiire ei ole kotiin :)
Mun, 1,5 vuotta. Alun epäröinnit alkaa muuttua merkityksettömiksi.