Oletko jo tehnyt varauksen kevään esikoiskirjailijan Martina Aitolehden uuteen kirjaan?
Lisätietoa kirjasta tänään ilmestyneissä iltapäivälehdissä.
Kommentit (40)
Tottakai olen! Tilasin 50kpl ja aion jakaa niitä ystäville ja sukulaisille seuraavan vuoden aikana kaikkina merkkipäivinä ja joululahjoina.
Olisin varmaan tehnyt varauksen ilman tätä Korona-poikkeustilaa. Minulla on jo monta varausta kirjaston tietokannassa, mutta ehkä nekin perun, kun en tiedä milloin on kirjastoon pääsy (turvallisesti).
Järjestetäänkö missään rovioita jossa voisi polttaa tämän Maili Uittosahdin kirjoja?
Nyt tarvitaan jatko-osa Maritta Aitanöhdän kirjaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarvitaan jatko-osa Maritta Aitanöhdän kirjaan.
Jatko-osan nimi on: "Myrskyn jälkeen poutasää".
Vierailija kirjoitti:
Järjestetäänkö missään rovioita jossa voisi polttaa tämän Maili Uittosahdin kirjoja?
Kohta on juhannus.
Joko Mariskooli Saitapehkon mieshaku on tuottanut tulosta?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai olen! Tilasin 50kpl ja aion jakaa niitä ystäville ja sukulaisille seuraavan vuoden aikana kaikkina merkkipäivinä ja joululahjoina.
Taidat olla heidän kanssaan huonoissa väleissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Kortina Hoitopihti?
Kuten toisessa ketjussa ennustettiin Martinan vainoja etsii jonkun vanhan ketjun ja nostaa sen ylös älyttömällä kommentilla. Tämä ketju todistaa usean kuukauden vainoamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Kortina Hoitopihti?
Kuten toisessa ketjussa ennustettiin Martinan vainoja etsii jonkun vanhan ketjun ja nostaa sen ylös älyttömällä kommentilla. Tämä ketju todistaa usean kuukauden vainoamisen.
Terve Maritta!
Onko mones painos Marketta Hoitotahdon kirjaa myynnissä nyt?
Merdina Keittosahdin kirjan julkaisusta tulee jo vuosi täyteen.
Minkäs nimisen kirjan tämä marketta heiluuaitajanyrkki kirjoittaa?
Tähän kyseiseen seiskajulkkuun liittyy kyllä sellainen jännä piirre, että jos joku mainitsee nimen muutoin kuin raivokkaan ylistävässä mielessä, se on heti kiusaamista ellei peräti vainoamista. Ajatteleleeko hän tai hänen sometoimistonsa, että viihdejulkisuus voi toimia niin, että saa vain ylistää?
Itse huikea huippuvalmentaja meni taas revittelemään muutaman ulkomaanmatkan kestäneen "suhteensa" tosi-tv:ssä. Jos sen käänteistä joku rohkenee jotain nyt lausua, jo alkaa mesominen. Ihan itse joka ikisen kerran revittää yksityisasiansa julkisiksi saadakseen huomiota elikkäs tuloja. Miten tällainen touhu liittyy valmentamiseen?
Joko on painos loppu Mierdiina Koittovehkeen kirjasta?
Jospa minä nyt vastaan ap:n kysymykseen...EN
En todellakaan ole kiinnostunut enkä maksa senttiäkään siitä, että muoviset julkkutyrkyt kertovat botokseistaan ja naimisistaan. Olen tarpeeksi selvillä hänestä, kun kassajonossa näen iltapäivälehtien otsikot.