Voisitko seurustella villapaitaan pukeutuvan miehen kanssa, joka istuu sohvalla kyljellään jalat mytyssä pepun alla ja pitelee kupista kaksin käsin kiinni siitä hörppiessään?
Kommentit (49)
Ehdottomasti. Jo ihan pelkästään siitä ilosta että näkisin miten kyljellään istuminen onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Jalat pepun vieressä asento on kyllä niin epämiehekäs, monikaan täysi hetero ei istu niin.
Miksiköhän miehet eivät istu noin, siihen saaattaa olla anatominenkin selitys. Lantion muoto vaikuttaa moneen asiaan, ehkä tähänkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikista puheistaan huolimatta naiset kannattavat toksista maskuliinisuutta.
Mutta niinhän se on, että naiset puhuvat yhtä ja toimivat toisin. Eikä itsekään tiedä mitä haluavat.
Aina on mukava kuulla naisilta mitä he sanovat haluavansa miehessä, ja sitten katsoa hänen elämänsä historian aikana tapailtuja miehiä (esim. facebookista) ja huomaat suuren eron.
Eipä ne herkät soijapojat siellä loista, vaan laatikkopäiset maskuliiniset miehet. Katso ketä nainen deittailee, älä sitä mitä hän sanoo. Näin tiedät parhaiten.
Teot kun ei valehtele, mutta sanat useimmiten valehtelee.
Elämme ilmeisesti aika eri maailmoissa kun minun tuttavapiirisssäni tai sukulaisissani ei yksikään nainen seurustele minkään erityisen maskuliinisen karjun kanssa mutta sellaisia hyvin tavallisia ja herkkiäkin miehiä on kyllä monilla.
Tämähän on ilmiselvä provo, koska kaikki tietävät, ettei heteromies edes taivu moiseen tytteli-asentoon.
Vierailija kirjoitti:
Aivan liian naisellinen mielikuva, ei kiitos. :D Seurustelin miehen kanssa jolla oli aina kylmä ja niin hassulta kuin se kuulostaakin pidin tätä piirrettä epäviehättävänä, olin tavallaan itse se suhteen "patteri". Aina kuuma.
Meillä aina hankalaa kun vaimo on varsinainen vilukissa ja itsellä taas huono ääreisverenkierto, mikä tarkoittaa talvisin jääkylmiä käsiä ja jalkateriä. Yöpuulle mennessä menee sitten huudoksi ja kiroiluksi jos omat jääkylmät jalat vahingossa (tai puolivahingossa) käyvät kauniimman osapuolen reisiä koskettamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikista puheistaan huolimatta naiset kannattavat toksista maskuliinisuutta.
Mutta niinhän se on, että naiset puhuvat yhtä ja toimivat toisin. Eikä itsekään tiedä mitä haluavat.
Aina on mukava kuulla naisilta mitä he sanovat haluavansa miehessä, ja sitten katsoa hänen elämänsä historian aikana tapailtuja miehiä (esim. facebookista) ja huomaat suuren eron.
Eipä ne herkät soijapojat siellä loista, vaan laatikkopäiset maskuliiniset miehet. Katso ketä nainen deittailee, älä sitä mitä hän sanoo. Näin tiedät parhaiten.
Elämme ilmeisesti aika eri maailmoissa kun minun tuttavapiirisssäni tai sukulaisissani ei yksikään nainen seurustele minkään erityisen maskuliinisen karjun kanssa mutta sellaisia hyvin tavallisia ja herkkiäkin miehiä on kyllä monilla.
Miksi minun tuntemistani naisista enemmistö seurustelee kuutiopäisten narsisti-chadien kanssa?
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun tuntemistani naisista enemmistö seurustelee kuutiopäisten narsisti-chadien kanssa?
t. eri
Joo, kyllä.
Mies ei hörpi kupista kuin erämetsällä piste.