Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella villapaitaan pukeutuvan miehen kanssa, joka istuu sohvalla kyljellään jalat mytyssä pepun alla ja pitelee kupista kaksin käsin kiinni siitä hörppiessään?

Vierailija
26.03.2020 |

Vai onko liian naisellinen mies makuusi?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinttihän tuo on. En voisi

Vierailija
22/49 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan en menisi miehen asuntoon. Siellä täytyy olla helkatin kylmä kun pitää villapaita olla päällä ja vielä lämmitellä käsiään kupin kyljissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin mies eikä kysymys sikäli koske minua, sanon vain että yök.

Vierailija
24/49 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella hörppii, eli ääni kuuluu niin en voisi. En vaan kestä syömisestä tulevia ääniä, joten kaikki maiskuttaja, nassuttajat, hörppijät ja muut ällöt on automaattisesti poistolistalla. Tämmöiset äänet aiheuttavat suunnilleen vastaavan reaktion kuin kynsien vetäminen pitkin liitutaulua. Olisitteko itse tyypin kanssa, joka pitkin päivää raapisi kynsillään liitutaulua? 

Vierailija
25/49 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti toi otsikko kun näin samalla sen näyn silmissäni ja samallla tiesin vastauksen, että ei, en voisi. :DD

Vierailija
26/49 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän sanoo perustus laki kirjoitti:

onneksi viher hipit setan kannattajat pysyvät toistaiseksi helsinkissä. voivat siellä värjäillä sateenkaari lippujaan ja suunnitella seuraavia mellakoitaan. ohisalokin pyytää poliisilta apua tähän asti on pitänyt poliisia suurimpana vihollisenaan

Hupinainen on. Suosittelee kaikkia huumeita sallituiksi, toisi koko lähi-idän ja Afrikan muhamettilaiset tänne, jos voisi ja on poliisien isoin pomo.

Vierailija
27/49 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oksettava neiti.

Vierailija
28/49 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekkään hörppäyksen päätteeksi vielä äänekkämpi ähkäisy...todella kiihottava mielikuva!

Vierailija
29/49 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 Villapaitamies! <3

Vierailija
30/49 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voisin! 

Vierailija
31/49 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla itse juurikin tuollainen, paitsi että en hörpi vaan siemailen. Tykkään ihanista pehmeistä ja lämpimistä neuleista ja naisten mallit on usein vaan niin paljon kivempia kuin miesten. Ja tunnustan pitäväni niiden kanssa kotioloissa legareitakin :-D.

Kyllä, olen muutenkin androgyynihkö ja homo, mutta ei se estä viettämästä sohvailtoja naispuolisten kavereiden kanssa, päinvastoin.

Vierailija
32/49 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
33/49 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angoravillapaita ja vanijlateetä jalat sykkyrällä pepun vieressä <3 

Vierailija
34/49 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vaan pitää olla vähintään kolmemetrinen korsto joka ei mahdu ovista kun rintalihakset niin pullistelee. Vaatteena pitää olla rengasliivipanssari, ei ikinä istu ollenkaan vaan selkä suorana seisoo sisälläkin. Naama pitää olla niin yltiömiehekäs että pikkulinnut putoilee kuolleena puista kun hän pihalla irvistelee. Teetä hän ei kupista joisi ollenkaan vaan pelkästään verta vihamiehensä pääkallosta.

Vierailija
35/49 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikista puheistaan huolimatta naiset kannattavat toksista maskuliinisuutta.

Mutta niinhän se on, että naiset puhuvat yhtä ja toimivat toisin. Eikä itsekään tiedä mitä haluavat. 

Vierailija
36/49 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikista puheistaan huolimatta naiset kannattavat toksista maskuliinisuutta.

Mutta niinhän se on, että naiset puhuvat yhtä ja toimivat toisin. Eikä itsekään tiedä mitä haluavat. 

Järki sanoo ei mutta hormonit sanoo että Oih KYLLÄ! Ei ne miesten paljaat rintakehät turhan takia romanttisia novelleja korista. Aasiassa naisille suunnatuissa romanttisissa peleissä ylivoimaisesti suosituin valittavista miessulhoista on se perus fyysinen soturi, kovanaama-arkkityyppi pelistä tai diginovellista riippumatta.

Siinä mies ja nainen ovat monella tapaa samanlaisia. Tie sydämeen käy haarovälien kautta vaikka toisin ääneen väitetäänkin.

Vierailija
37/49 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen yksi juhannus, kun tyttökaveri oli meillä yötä. Olimme saunomassa ja keitin teetä jälkeenpäin. Nainen asettui alasti makaamaan kyljelleen sohvalle, oikein korosti kaikkia vartalon kaaria. Heilutti pitkää tukkaansa. Minusta tuo oli vaivaannuttavaa.

On muutenkin ällöttävää, jos saunakaveri tulee ilman pyyhettä istumaan alasti sohvalle. Ilman pyyhettä tai mitään.

Noita on ollut pari kolme. Käyvät saunassa ja menevät istumaan olohuoneen sohvalle alasti, katsovat TV:tä ym. Minun sohvalleni.

Siis oikeesti :D? Ei herranjestas. 

Vierailija
38/49 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No villapaidassa ei ole kyllä mitään vikaa. Kyllä mun mies käyttää villapaitoja kylmällä säällä. 

Vierailija
39/49 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies yleensä edes taivu moiseen asentoon.

Vierailija
40/49 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian naisellinen mielikuva, ei kiitos. :D Seurustelin miehen kanssa jolla oli aina kylmä ja niin hassulta kuin se kuulostaakin pidin tätä piirrettä epäviehättävänä, olin tavallaan itse se suhteen "patteri". Aina kuuma.