Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jospa nuo kävelijät ja pyöräilijät voisivat olla niistämättä ja sylkemättä

Vierailija
26.03.2020 |

Triplan edessä bussipysäkillä ehtii näkemään monenlaista. Me ollaan metsäläiskansaa 😂

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei saa niistää enää? Antaako sen rään sitten valua? Toisilla on esim. siitepölyallergiaa nyt. 

Vierailija
2/7 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei saa niistää enää? Antaako sen rään sitten valua? Toisilla on esim. siitepölyallergiaa nyt. 

Nämä niistää kadulle, ei paperiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vuotaa aina lenkillä nenä; näin on ollut vuosikymmeniä. Pakkohan se on niistää vai takilleko pitää valuuttaa räkä?

Vierailija
4/7 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Mulla on niin paljon allergioita yms. Että pitäskö mun sen rään vaan valua..

Ja niellä se lima mitä suuhun kertyy suuhun..

Joo ei,mielummin niistän ja syljen. Autoilijat vois noudattaa niitä liikennesääntöjä.

Vierailija
5/7 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ihan näin aikuisen miehen räkivän maahan ihan tarkoituksella protestinomaisesti ja toisen miehen räkivän oveen ja pärisyttävän(kuin pikkulapsi) räkää oveen ja ovenkahvaan ihan tarkoituksella eikä hänen mukana ollut nainen sanonut edes mitään. Se räkä näkyy vielä oven lasissa kahvan ympärillä pisaroina. Emme ole vain metsäläisiä vaan täysiä kehityskelvottomia idiootteja.

Vierailija
6/7 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räkäisen aina kaasuttajan kohdalla. Siis en niin että voisi todistaa tahalliseksi, mitä nyt vähän vahingossa roiskuu pläsiinsä.

Vierailija
7/7 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räkäisen aina kaasuttajan kohdalla. Siis en niin että voisi todistaa tahalliseksi, mitä nyt vähän vahingossa roiskuu pläsiinsä.

Tahallista se on aina idiooteilla ei ole poikkeusta. Idiootit räkii. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan