Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pää hajoaa

Vierailija
26.03.2020 |

Mies on ihana kyllä ja muuttunut selkeästi, parempaan päin. Ei vedä enää sellaisia raivareita kuin aikaisemmin. Ihan hetki ollaan tunnettu ja oltu yhdessä. Sen sanominen tuntuu oudolta, koska emme ole sopineet, että nyt seurustellaan, ja miehellä oli vielä hetki sitten eräässä (ainoassa) sometilissään julkisesti esillä sinkkuus. No siitä sai vääntää ja pitkään, minä sanoin että en pysty tähän, jos hänellä on tarve mainostaa sinkkuuttaan. Mies siihen sepitteli, että se on aina ollut siellä ja hän haluaa odottaa oikeaa hetkeä vaihtaa se parisuhde-muotoon. En vakuuttunut asiasta ja sanoin, että ihan sama, en minä jaksa enää. Minä en ole tyttöystäväsi enkä tule olemaan. Sitten mies meni piilottamaan sinkku-jutun, otti kuvakaappauksen ja kysyi, että olenko nyt tyytyväinen. Itse siis pyysin nimenomaan piilottamista. Sanoin, että joo, kiva. Sitten kysyi, että tulenko nyt hänen luokseen (kun hän piilotti sen kuten toivoin.) Vastasin, että en, ja menin nukkumaan.
Puhumme vain englantia, mies ei vielä osaa suomea paitsi joitain satunnaisia sanoja. Mutta en voi koskaan korvata mitään englanninkielisiä sanoja suomella, mies ei ymmärrä.
Hän puhuu ihan ok englantia, tosin taivutusmuodot ja tuollaiset menevät aina ihan päin hlvettiä ja jotain hänen kielitaidostaan kertoo myös se, että hän taannoin kertoi isänsä olevan elossa, kun kysyin. Hetki sitten hän kertoi isänsä kuolleen ikuisuus sitten. Sanoin tästä ja olin ihan että mitä vttua, juurihan sanoit että hän on elossa?? Ei kuulemma ymmärtänyt sitten ilmeisesti. Ok, miten voi olla ymmärtämättä? No, OLEN SAATTANUT kysyä, että is he alive. Ja hän on sitten luullut, että sanoin she ja tarkoitin äitiään. Mene ja tiedä, en minä vttu tiedä ihan sama.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei eri kulttuuritausta teillä:

mies:

-kaikki oikeudet, vapaudet ja päätösvalta

-saa pettää, valehdella, manipuloida, pitää yllä samanaikaisesti eri panosuhteita

- kontrolloi, määrää sinua

-nainen nyrkin ja hellan välissä

nainen/aloittaja

- sokea rakkaus

-väärä kuvitelma siitä, että sinulla ja miehellä sama arvopohja

-ihastunut miehessä johonkin ulkoiseen, mutta todellisuudessa et tunne häntä ollenkaan. Puutteellisen tuntemisen olet korvannut jollain omalla kuvitelmalla miehestä, jolla ei ole vastinetta todellisuudessa.

-puuttuu kunnollinen ymmärrys vuorovaikutuksessa (kumpikaan ei osaa ilmaista itseään vieraalla kielellä tarpeeksi selkeästi)

-kuvitelma siitä, että pystyt muuttamaan ko. henkilöä toisenlaiseksi. 

Miehen ruma käytös, kunnioituksen puute (onko sitä ollut alun perinkään?) eivät tule suhteen jatkuessa paranemaan.  Oletko niin epätoivoinen, että sinun pitää takertua tähän henkilöön? 

Mistä keksit, että hän pettää ja panee muita?? Tai kontrolloi minua?

"Hän puhuu ihan ok englantia, tosin taivutusmuodot ja tuollaiset menevät aina ihan päin hlvettiä ja jotain hänen kielitaidostaan kertoo myös se, että hän taannoin kertoi isänsä olevan elossa, kun kysyin. Hetki sitten hän kertoi isänsä kuolleen ikuisuus sitten."

Oikea selitys tälle on, että kundi kertoilee kaikille omia satujaan, eikä muista mitä on kertonut sinulle ja mitä naapurin Lissulle.  Luulisi ihmisen tietävän, onko isä vai äiti kuollut. No todennäköisesti kumpikin on vielä elossa... Tällainen valehtelijatyyppi on helppo erottaa, koska hän tarinoi sekä tärkeissä että tuollaisissa aika epäolennaisissa jutuissa / siis sellaisissa missä ei tarvitsi valehdella, koska valehtelu on hänelle toinen luonne. Paha juttu vaan, että tällaiset myös ovat usein kehitelleet sellaiset valheet, etteivät enää edes itsekkään muista, mitä ovat kenellekin kertoneet.

Jos suhde tulee jatkumaan, tulet huomaamaan senkin, että teillä molemmilla alkaa olla eri versiot tapahtumien kulusta koskien yhteistä historiaanne. Toinen seikka, minkä tulet oppimaan on se, että miehen versio on aina oikea ja sinun väärä.

No jos tuollainen on sinusta mukavaa tai jotenkin jännää, niin kärvistele rauhassa. Pettäminen on vain ajan kysymys, koska siihen on nykypäivänä loistavat mahdollisuudet tinderin tmv. kautta. Tilaisuuksia kun tarjoutuu jatkuvasti. Pettämisestä kielivät myös teidän turhat riidat ja miehen raivoaminen. Noin ne käyttäytyvät, kun syyllisyys painaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän