Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pää hajoaa

Vierailija
26.03.2020 |

Mies on ihana kyllä ja muuttunut selkeästi, parempaan päin. Ei vedä enää sellaisia raivareita kuin aikaisemmin. Ihan hetki ollaan tunnettu ja oltu yhdessä. Sen sanominen tuntuu oudolta, koska emme ole sopineet, että nyt seurustellaan, ja miehellä oli vielä hetki sitten eräässä (ainoassa) sometilissään julkisesti esillä sinkkuus. No siitä sai vääntää ja pitkään, minä sanoin että en pysty tähän, jos hänellä on tarve mainostaa sinkkuuttaan. Mies siihen sepitteli, että se on aina ollut siellä ja hän haluaa odottaa oikeaa hetkeä vaihtaa se parisuhde-muotoon. En vakuuttunut asiasta ja sanoin, että ihan sama, en minä jaksa enää. Minä en ole tyttöystäväsi enkä tule olemaan. Sitten mies meni piilottamaan sinkku-jutun, otti kuvakaappauksen ja kysyi, että olenko nyt tyytyväinen. Itse siis pyysin nimenomaan piilottamista. Sanoin, että joo, kiva. Sitten kysyi, että tulenko nyt hänen luokseen (kun hän piilotti sen kuten toivoin.) Vastasin, että en, ja menin nukkumaan.
Puhumme vain englantia, mies ei vielä osaa suomea paitsi joitain satunnaisia sanoja. Mutta en voi koskaan korvata mitään englanninkielisiä sanoja suomella, mies ei ymmärrä.
Hän puhuu ihan ok englantia, tosin taivutusmuodot ja tuollaiset menevät aina ihan päin hlvettiä ja jotain hänen kielitaidostaan kertoo myös se, että hän taannoin kertoi isänsä olevan elossa, kun kysyin. Hetki sitten hän kertoi isänsä kuolleen ikuisuus sitten. Sanoin tästä ja olin ihan että mitä vttua, juurihan sanoit että hän on elossa?? Ei kuulemma ymmärtänyt sitten ilmeisesti. Ok, miten voi olla ymmärtämättä? No, OLEN SAATTANUT kysyä, että is he alive. Ja hän on sitten luullut, että sanoin she ja tarkoitin äitiään. Mene ja tiedä, en minä vttu tiedä ihan sama.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeastiko kuvittelet että teidän jutulla on vielä tulevaisuutta?! Luepa itse viestisi ja mieti uudestaan... jostain syystä roikuttaa sua edelleen mukana. Etsii uutta parempaa tilalle ja sinä olet siinä tarpeiden tyydyttäjänä siihen asti.

Minkä tarpeiden? Emme edes pane usein. Ja kyllä luulen että on tulevaisuutta.

Vierailija
22/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kultainen livenä. En vain luota hänen sanaansa enää, koska kaikki muuttuu jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi kenenkään kanssa ilman kunnon yhteistä kieltä. Toinen kyseenalainen piirre tässä on muuttuvat tarinat. Miten voisin seurustella jonkun kanssa, jonka sanomisiin en voi yhtään luottaa?

Vierailija
24/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia miehiä ne naiset valitsevatkin 😕

Niin. Minähän tiesin heti ensisilmäyksellä, että tämän miehen tarinoihin ei voi luottaa.

Miksi se on aina tuo sama selitys?

Vierailija
25/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi kenenkään kanssa ilman kunnon yhteistä kieltä. Toinen kyseenalainen piirre tässä on muuttuvat tarinat. Miten voisin seurustella jonkun kanssa, jonka sanomisiin en voi yhtään luottaa?

Meillä on yhteinen kieli, mutta kun mies ei ole mikään englannin kielen maestro eikä keskity kunnolla puheeseeni. Hän vain nappaa pari sanaa sieltä täältä ja luulee tietävänsä mistä puhun.

Vierailija
26/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia miehiä ne naiset valitsevatkin 😕

Niin. Minähän tiesin heti ensisilmäyksellä, että tämän miehen tarinoihin ei voi luottaa.

Miksi se on aina tuo sama selitys?

Mikä selitys häh??

Vierailija
27/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki päiväkirja ja kerro elämäntarinaasi sinne. Ei noita sun jaarituksia kukaan jaksa lukea. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
28/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki päiväkirja ja kerro elämäntarinaasi sinne. Ei noita sun jaarituksia kukaan jaksa lukea. Kasva aikuiseksi.

No hanki, heihei.

Vierailija
29/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei eri kulttuuritausta teillä:

mies:

-kaikki oikeudet, vapaudet ja päätösvalta

-saa pettää, valehdella, manipuloida, pitää yllä samanaikaisesti eri panosuhteita

- kontrolloi, määrää sinua

-nainen nyrkin ja hellan välissä

nainen/aloittaja

- sokea rakkaus

-väärä kuvitelma siitä, että sinulla ja miehellä sama arvopohja

-ihastunut miehessä johonkin ulkoiseen, mutta todellisuudessa et tunne häntä ollenkaan. Puutteellisen tuntemisen olet korvannut jollain omalla kuvitelmalla miehestä, jolla ei ole vastinetta todellisuudessa.

-puuttuu kunnollinen ymmärrys vuorovaikutuksessa (kumpikaan ei osaa ilmaista itseään vieraalla kielellä tarpeeksi selkeästi)

-kuvitelma siitä, että pystyt muuttamaan ko. henkilöä toisenlaiseksi. 

Miehen ruma käytös, kunnioituksen puute (onko sitä ollut alun perinkään?) eivät tule suhteen jatkuessa paranemaan.  Oletko niin epätoivoinen, että sinun pitää takertua tähän henkilöön? 

Vierailija
30/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei eri kulttuuritausta teillä:

mies:

-kaikki oikeudet, vapaudet ja päätösvalta

-saa pettää, valehdella, manipuloida, pitää yllä samanaikaisesti eri panosuhteita

- kontrolloi, määrää sinua

-nainen nyrkin ja hellan välissä

nainen/aloittaja

- sokea rakkaus

-väärä kuvitelma siitä, että sinulla ja miehellä sama arvopohja

-ihastunut miehessä johonkin ulkoiseen, mutta todellisuudessa et tunne häntä ollenkaan. Puutteellisen tuntemisen olet korvannut jollain omalla kuvitelmalla miehestä, jolla ei ole vastinetta todellisuudessa.

-puuttuu kunnollinen ymmärrys vuorovaikutuksessa (kumpikaan ei osaa ilmaista itseään vieraalla kielellä tarpeeksi selkeästi)

-kuvitelma siitä, että pystyt muuttamaan ko. henkilöä toisenlaiseksi. 

Miehen ruma käytös, kunnioituksen puute (onko sitä ollut alun perinkään?) eivät tule suhteen jatkuessa paranemaan.  Oletko niin epätoivoinen, että sinun pitää takertua tähän henkilöön? 

Mistä keksit, että hän pettää ja panee muita?? Tai kontrolloi minua?

Vierailija
31/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan epäile häntä mistään panemisista. Enkä tiedä miten se kontrollointi näkyy? Kunnioituksen puute?

Vierailija
32/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja englanti on minulla vahvin vieras kieli, ylipäätään olen aina ollut hyvä kielissä. Ei se ole minun vikani, jos mies ei ymmärrä mikä on bideesuihku.

Vierailija
33/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nauru :D miten viitsit olla tuollaisen kanssa? Mahtaa olla kultakimpale! Kerro jatkostakin sitten, miten unelmien parisuhde kehittyy XD

Vierailija
34/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi nauru :D miten viitsit olla tuollaisen kanssa? Mahtaa olla kultakimpale! Kerro jatkostakin sitten, miten unelmien parisuhde kehittyy XD

Mikä on hauskaa? :)

Vierailija
35/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt unohdetaan se bideesuihku, niin näin 38-vuotiaana voin sanoa, ettei muuttuvat tarinat ja watsappmystisyys ole onnistuneen suhteen merkkejä.

En tiedä minkä ikäinen olet, mutta toivon että heräät ja ymmärrät ettei salailu johda muuhun kuin kestävään epätasapainoon. Ja se syö. Älä pilaa elämää ja mielenterveyttä.

Maailma on pullollaan valehtelijoita, mutta myös luotettavia huippuja tyyppejä.

Vierailija
36/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä suhteelta!

TAI SITTEN EI!

Vierailija
37/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää taas sellanen miekkonen?

Vierailija
38/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hauskaa? :)

Ehkäpä sinäkin huomaat sen joskus... :)

Vierailija
39/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo juttu on tuhoontuomittu. Jatka elämääsi eteenpäin ja unohda tuo mies.

Miksi?

Siksi kun valittamisesi perusteella mies on niin kamala. Ei sellaisen kanssa kannata olla, jota joutuu kokoajan muille haukkumaan

Vierailija
40/41 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo juttu on tuhoontuomittu. Jatka elämääsi eteenpäin ja unohda tuo mies.

Miksi?

Siksi kun valittamisesi perusteella mies on niin kamala. Ei sellaisen kanssa kannata olla, jota joutuu kokoajan muille haukkumaan

Ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi