Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt vasta huomaan kuinka lapsellisia nuo hahmot Frendit-sarjassa ovat

Vierailija
25.03.2020 |

Nelikymppisiä näyttelijöitä ja esiintyvät kuin teinit.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli aina typerä sarja.

Vierailija
2/40 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä on ihan jäätävää homofobiaa. Varmaan eniten toistettu vitsi koko sarjassa, että joku luulee Chandleria homoksi. Ja se on sitten ihan hihhih hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, se on tilannekomedia aitoon 90-luvun tyyliin. Tyyliin kuuluu sarjakuvamaiset hahmot. Loistava sarja!

Vierailija
4/40 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän oli parikymppisiä sarjaa tehdessä ja nyt nelikymppisiä?

Vierailija
5/40 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hemmetissä. Kommareita koko sakki.

Zinc

Vierailija
6/40 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kestänyt Frendit aikaa. Kattelin teininä ja nuorena aikuisena, mutta nyt näyttää lähinnä väkisinväännetyltä hupsuttelulta. Ei pysty enää katsoa.

Vierailija
7/40 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli oman aikansa juttu. Klassikko kestäisi aikaa mutta Frendit ei ole klassikko.

Vierailija
8/40 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne nelikymppisiä ollu, ainakaan alkuun. Nyt kun itse olen nelikymppinen, näyttää vasta älyttömältä. Mutta sitä se nuoruus oli, heillä ja meillä.

Vierailija
9/40 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-30 kun sarja alkoi ja 35-40 kun loppui, Phoebe vanhin ja Rachel nuorin.

Vierailija
10/40 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän oli parikymppisiä sarjaa tehdessä ja nyt nelikymppisiä?

Ne oli silloin jotain 25-35 ja nyt viiskymppisiä.

Vierailija
11/40 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendit on ihana, hauska, lämminhenkinen ja romanttinenkin sarja, jossa saa heittää huumoria eikä tarvitse koko ajan pitää huolta, että on varmasti kaikkien mielestä koko ajan korrekti eikä vaan ärsytä ketään. Jos se alkaa tuntua typerältä, niin sitten maailma on muuttunut huonompaan suuntaan.

Vierailija
12/40 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli oman aikansa juttu. Klassikko kestäisi aikaa mutta Frendit ei ole klassikko.

Frendit on juurikin klassikko, joka on kestänyt aikaa ja kiinnostaa aina uusia sukupolvia.

Vierailija
13/40 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ärsyttävä sarja, näyttää kuin asuisivat kellarissa, huitovat ja huutavat ja pysähtyvät odottamaan naurua.

Vierailija
14/40 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä Frendien suosiota. Kaipa perustuu johonkin massapsykoosiin? Itse aikoinanai yritin katsoa pari jaksoa, mutta en kertakaikkiaan jaksanut niitä valmiiksi naurettuja puujalkavitsejä. Jos laittoi äänen pois, ei tiennyt, missä piti nauraa. Ilmankos olikin valmiikis naurettu. Kaipa oli sitten teinien mielestä hyvä? En vaan ymmärrä.

Vierailija
15/40 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta? Alusta alkaen se on ollut typerä, asenteellinen ja seksistinen sarja.

Toki sitä itsekin katsoin 90-luvulla, en vaan voi ymmärtää vaikka kuinka yritän miksi sarjaa lähetään uusintana vuodesta toiseen.

Vierailija
16/40 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama komiikka ei pure enää nykyää, vaikka ennen tuo huumori nauratti ja oli tosi viihdyttävää. Joko itse on muuttunut tosikoksi, tai tuo sarja on auttamattomasti jäänyt menneisyyteen.

Vierailija
17/40 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se oli jo ysärillä vähän idiootti väkisin naurettu sarja ja olin yksinäni mielipiteineni. 

Vierailija
18/40 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frendit on ihana, hauska, lämminhenkinen ja romanttinenkin sarja, jossa saa heittää huumoria eikä tarvitse koko ajan pitää huolta, että on varmasti kaikkien mielestä koko ajan korrekti eikä vaan ärsytä ketään. Jos se alkaa tuntua typerältä, niin sitten maailma on muuttunut huonompaan suuntaan.

Täh? Frendithän oli niin pliisua ja korrektia ja ketään loukkaamatonta kuin vain voi olla. Siksihän se olikin niin suosittu, kun ei varmasti ärsyttänyt ketään. Simpsonitkin oli loukkaavampi.

Vierailija
19/40 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 vuotta ja ilmeisesti minun olisi kuulunut sukupolvikokemuksena huumaantua Frendeistä. Minusta sarja oli ikävystyttävä jo silloin, kun se ensimmäisen kerran pääsi telkkariesitykseen. Nyt selkeästi aikuisena roolihahmot ovat minusta suorastaan käsittämättömän yksinkertaisen oloisia. Tyhjää huumoria kunnon paukapäille. Oikeastaan surullista, että sarja on niin pidetty.

Vierailija
20/40 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katoin ysärillä ja nyt taas uudestaan, olen samanikäinen ja nuoruus tulee mieleen. Hyvä sarja, ei kaikkea tarvi ottaa niin vakavasti.