Altistaako influenssapiikki koronalle ?
Paljon on nyt sairaalahenkilökunta sairastunut koronaan. Mitä influenssapiikit tekevät vastustuskyvylle ? Toivon vastauksia henkilöiltä, jotka oikeasti asiasta jotain tietävät.
Kommentit (8)
No saat varmaan odottaa pitkään, koska kenelläkään ei ole varmaa tietoa.
Ajatellaan kuitenkin, että jokainen otettu influenssarokote vähentää influenssaan sairastumista, jolloin terveydenhuollolla on paremmat edellytykset toimia koronaa vastaan.
Höpsis, haluat vain että joku linkkaa tänne sen tutkimuksen jossa epäiltiin samaa kuin sun väite. Nopeuta vaan prosessia ja linkkaa se itse muka muuna vieraana.
Ei tuota ole tutkittu, ei voi tietää.
Ap täällä. Ahdistaa tää korona kun kuulun riskiryhmään. Itse olen ottanut influenssapiikin jo monet vuodet. Toivon kovasti , että tauti olis pian ohi ja pääsis tästä pelosta.
Taatusti altistaa. Kaupan päälle saa narkolepsian, ms-taudin tms
Mistäs sen tietää? Voi ollakin! Olen aina ollut sitä mieltä että vuosittaisia rokotteita ei ole hyvä ottaa)
Nyt jos keksit millä Koronan tarttumisen estää niin olet miljonääri.
Sairaalahenkilökuntaa on paljon sairastunut koronaan siksi, että he töissään altistuvat paljon koronalle. Koronaan ei ole mitään rokotetta olemassakaan. Influenssapiikki ei suojaa mutta ei myöskään altista koronalle.