Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset haluaisivat seksiä yhtä paljon kuin miehet mikäli olisivat saaneet joskus elämässään hyvää seksiä

Vierailija
25.03.2020 |

Tämä on väitteeni aika paljon seksiä eri miesten kanssa harrastettuani. Nuorempana (=alle 25 vuotta) en ollut vielä törmännyt yhteenkään mieheen, jonka kanssa seksi olisi ollut jotenkin erityistä. Enimmäkseen runkkailin itsekseni, näin seksiunia ja unelmoin hyvästä seksistä miehen kanssa.

30-vuotiaana koin tavallaan uuden herätyksen sen suhteen, mitä seksi voisi olla törmättyäni mieheen, jonka kanssa seksi oli taivaallista. Tämä määritteli itselleni sen, millaiseen mieheen en ainakaan enää koskaan voisi tyytyä. Nyt 40-kymppiseksi ehdittyäni on löytynyt pari muutakin erinomaista kumppani. Kaikkiaan olen harrastanut seksiä ainakin puolensadan miehen kanssa ja jos tästä määrästä on löytynyt yhteensä ainoastaan 3 erinomaista seksikumppania, en yhtään ihmettele naisten keskimäärin miehiä vähäisempää kiinnostusta seksiin.

Pointtini on se, että todennäköisesti todella moni nainen on suhteessa miehen kanssa, jota eivät ihan hirveästi himoitse. Suhde on ehkä enemmän syvää ystävyyttä ja/tai yhteinen perheyritys kuin romanttinen suhde. Tällöin seksiä on harvakseltaan eikä nainen tee juurikaan aloitteita seksiin.

Ihmettelen sitä, miksi miehet eivät ymmärrä yhteyttä parisuhdeseksin määrän ja naisen nautinnon kanssa. On ilmeisesti olemassa naisia, jotka eivät kuulemma ikinä saa orgasmia yhdynnässä. Yhteistä näille taitaville rakastajille on kuitenkin ollut esimerkiksi se, että oman kertomansa mukaan kaikki heidän lukuisat kumppaninsa ovat saaneet orgasmin yhdynnässä. En oikeastaan edes käsitä, miksi joku jaksaa antaa miehen penetroitua itseensä kerta toisensa jälkeen saamatta sitä itsekin jotakin! Jos en saa orgasmia orgasmia yhdynnässä, en todellakaan jatka suhdetta.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen.

Vierailija
2/62 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tottakin. Vaimoni on saanut hyvää seksiä ja orgasmeja siitä lähtien kun ensikertaa naimme alle kaksikymppisenä. Hän on myös halunnut seksiä joka viikko ja ollut aloitteellinen kaikki vuodet yli 40v aikana.

Toki ekasta kerrasta lähtien olen panostanut hänen nautintoosa kaikin mahdollisin ja mahdottomin tavoin. Syystä, että ihastuin yli kaiken hänen rajuun tulemiseensa ja sitä piti saada lisää. Niistä myös nautittu nyt koko ikä. Kun aika minusta jättää, niin hymy naamalle jää. Näitä kokemuksia ei olisi rahalla saanut. Joskus ne parhaimmat nautinnot on lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti laittaa jo aloitukseen tämäkin että harjoittelun myötä alun surkeasta seksistä on saattanut harjoittelun myötä tulla himpun verran parempaa muttei ikinä varsinaisesti sytyttävää. Eli minun kokemukseni perusteella heti alussa pitää kipinöidä ja reilusti jos haluaa intohimon säilyvän tulevaisuudessakin. Pelkkiin kaverillisiin tuntemuksiin nojaava seksi ilman himoa on pidemmän päälle ihan kamalaa.

Jos en olisi ollut utelias, olisin jättänyt n. 50 miestä välistä ja olisin ehkä kämppissuhteessa, jossa mies tuskailee ja ihmettelee vaimonsa vähäisiä seksihaluja. Ehkä olisin silti tyytyväinen ja ajattelisin seksin olevan yliarvostettua?

Vierailija
4/62 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää seksiä tekee usein mieli.

N31v

Vierailija
5/62 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa suhteessa saanut hyvää seksiä. Molemmat on halunneet toisiaan ihan hulluna

Että lopeta tuo paskanjauhaminen!

T.Nainen

Vierailija
6/62 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo sun väittämät voi lytätä toinen toisensa perään:

Nuorempana (=alle 25 vuotta) en ollut vielä törmännyt yhteenkään mieheen, jonka kanssa seksi olisi ollut jotenkin erityistä. No monikohan alle 25-vuotiaista on joku kunkku- tai kuningatar seksissä? Lienee lottovoitto jos löytää noin nuoren hyvän seksikumppanin.

Kaikkiaan olen harrastanut seksiä ainakin puolensadan miehen kanssa ja jos tästä määrästä on löytynyt yhteensä ainoastaan 3 erinomaista seksikumppania, en yhtään ihmettele naisten keskimäärin miehiä vähäisempää kiinnostusta seksiin. Joo niinhän se on että miehissä se vika piilee. Oletko koskaan miettinyt ovatko ne miehet olleet tyytyväisiä sun aikaansaannoksiin sängyssä? Lisäksi noin monen kanssa pelehtinyttä naista nimitetään (ihan syystä) usein hu*raksi.

Pointtini on se, että todennäköisesti todella moni nainen on suhteessa miehen kanssa, jota eivät ihan hirveästi himoitse. Suhde on ehkä enemmän syvää ystävyyttä ja/tai yhteinen perheyritys kuin romanttinen suhde. Tällöin seksiä on harvakseltaan eikä nainen tee juurikaan aloitteita seksiin. Oletko varma että ne miehet himoitsevat niitä naisiaan? Miten se voikin olla vain niin päin, että miestä pitää himoita ennenkuin seksiä on.

Ihmettelen sitä, miksi miehet eivät ymmärrä yhteyttä parisuhdeseksin määrän ja naisen nautinnon kanssa. On ilmeisesti olemassa naisia, jotka eivät kuulemma ikinä saa orgasmia yhdynnässä. Yhteistä näille taitaville rakastajille on kuitenkin ollut esimerkiksi se, että oman kertomansa mukaan kaikki heidän lukuisat kumppaninsa ovat saaneet orgasmin yhdynnässä. En oikeastaan edes käsitä, miksi joku jaksaa antaa miehen penetroitua itseensä kerta toisensa jälkeen saamatta sitä itsekin jotakin! Jos en saa orgasmia orgasmia yhdynnässä, en todellakaan jatka suhdetta. Itselläni on ollut kolme naista viimeisen vuoden sisään, joista kukaan ei ollut saanut orgasmia yhdynnässä, koskaan, joten ei tämä aivan niin mustavalkoista todellakaan ole. Lopetin suhteet kaikkien kanssa.

”Kukaan kolmesta naisesta ei saanut yhdyntäorgasmia kanssani” = se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

-ap

Vierailija
7/62 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa suhteessa saanut hyvää seksiä. Molemmat on halunneet toisiaan ihan hulluna

T.Nainen

Sääli, koska tuo kertoo ettet tiedä oikeasti hyvästä seksistä erittäin todennäköisesti mitään.

Kaikki tosi monta kumppania omannutta tuttua naista sanovat aivan samaa joten uskon niiden kultajyvien löytyvän vain seulomalla. Tosin jos olet tyytyväinen itse, älä turhaan vaivaa päätäsi. Sitä mitä ei ole kokenut, ei osaa kaivata.

-ap

Vierailija
8/62 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän seksin avain ei ole niinkään seksissä suoritetut temput vaan intohimo kahden ihmisen välillä.

Vierailija
9/62 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Nainen

Sääli, koska tuo kertoo ettet tiedä oikeasti hyvästä seksistä erittäin todennäköisesti mitään.

Kaikki tosi monta kumppania omannutta tuttua naista sanovat aivan samaa joten uskon niiden kultajyvien löytyvän vain seulomalla. Tosin jos olet tyytyväinen itse, älä turhaan vaivaa päätäsi. Sitä mitä ei ole kokenut, ei osaa kaivata.

-ap

Niin no ei kai se seksi ole hyvää jos muija makaa lahnana:D edellinen(sama jolle vastasit). Se seksi on melkein kaikkien kanssa hyvää kun molemmat osallistuu! Enkä nyt kauheesti lesoilis sillä että sulla on ollut monta petikaveria,yöh.

Vierailija
10/62 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sitten kertoo jos nainen haluaa miestä enemmän? Tämähän on myös nykyään yleistä. Voisko ajatella että mies haluaisi useammin seksiä jos olisi saanut joskus elämässään hyvää seksiä?

Vierailija
11/62 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on tärkeä kaikille naisille joiden mies haluaa vähemmän tai on haluton. Nyt tiedätte, että antamanne seksi on ollut huonoa.

Vierailija
12/62 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Nainen

-ap

Henkilö kertoo saaneensa hyvää seksiä, mistä sinä vedät johtopäätöksen, että hän ei ole saanut hyvää seksiä... 🙄

Vierailija
13/62 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Nainen

-ap

Henkilö kertoo saaneensa hyvää seksiä, mistä sinä vedät johtopäätöksen, että hän ei ole saanut hyvää seksiä... 🙄

Minäkin luulin saaneeni pitkässä, 7 vuotta kestäneessä parisuhteessani loistavaa seksiä. Tämä ollessani 30-vuotias. Enpäs edes tietänyt, mitä oikeasti hyvä seksi on. Toki vain oma kokemukseni mutta usealta seksuaalisesti "vireältä", vanhemmalta naiselta olen kuullut samaa.

-ap

Vierailija
14/62 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mä häpeän sun puolesta. Ei huh huh sulla on vintti sekasin

Vierailija
15/62 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Nainen

-ap

Niin no ei kai se seksi ole hyvää jos muija makaa lahnana:D edellinen(sama jolle vastasit). Se seksi on melkein kaikkien kanssa hyvää kun molemmat osallistuu! Enkä nyt kauheesti lesoilis sillä että sulla on ollut monta petikaveria,yöh.

Ei todellakaan ole! Jos naisilta kysytään. Käsityksesi on yleinen miehinen näkemys asiasta mutta suurin osa naisista ei sitä allekirjoita. Yleisesti ottaen miehen on naista paljon helpompi saada orgasmi ja siksi miehen on helppo kuvitella, että naisilla homma toimii samalla tavalla. Ei toimi koska biologia on ohjannut naisen käyttämään miehen valintaan huomattavasti enemmän paukkuja.

Ja miksi ihmeessä häpeäisin sitä, että olen harrastanut seksiä useamman kanssa? Ei se minulle suurimman osan kanssa ole millään tavalla merkityksellistä enkä ole siitä mitään traumoja saanut. Seksi on luonnollinen asia.

Yleensä seksuaalisesti epävarmat miehet pelkäävät tulevansa vertailluksi toisten miesten kanssa. Tietenkin vertailen! Miksi vertailu on sinusta paha asia? Kuinka moni mies valitsisi passiivisena sängyssä makaavan Minnan kun Marilta saa loistavaa suuseksiä sen lisäksi, että Mari oikeasti rakastaa seksiä ja on siinä aloitteellinen? Miksi nainen ei saisi valita?

Vierailija
16/62 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ja naisen orgasmi eivät ehkä ole ihan vertailukelpoisia mittareita siihen on seksi kuinka loistavaa. Kuten yllä todettiin, niin mies todellakin saa orgasmin helpommin kuin nainen.

Onko tämä biologinen seikka, vai johtuuko se siitä että miehet treenaavat, toisin sanoen runkkaavat, ahkerasti nuorina ja oppivat taidon sekä kasvavat ymmärtämään kehojaan paremmin.

Toinen puoli on se, ettei pelkästään mällin irtoaminen tee seksistä mitenkään mahtavaa tai edes hyvää. Miehelle seksi on mahtavaa jos se tuntuu erittäin hyvältä fyysisesti ja henkisesti. Se mitä tämä tarkoittaa käytännössä vaihtelee yksilöiden välillä ERITTÄIN paljon.

Naiset/tytöt siis joukolla tutustumaan omiin elimiin, ettei tarvitse odottaa ulkopuolista pelastajaa.

Vierailija
17/62 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Nainen

-ap

Ei todellakaan ole! Jos naisilta kysytään. Käsityksesi on yleinen miehinen näkemys asiasta mutta suurin osa naisista ei sitä allekirjoita. Yleisesti ottaen miehen on naista paljon helpompi saada orgasmi ja siksi miehen on helppo kuvitella, että naisilla homma toimii samalla tavalla. Ei toimi koska biologia on ohjannut naisen käyttämään miehen valintaan huomattavasti enemmän paukkuja.

Ja miksi ihmeessä häpeäisin sitä, että olen harrastanut seksiä useamman kanssa? Ei se minulle suurimman osan kanssa ole millään tavalla merkityksellistä enkä ole siitä mitään traumoja saanut. Seksi on luonnollinen asia.

Yleensä seksuaalisesti epävarmat miehet pelkäävät tulevansa vertailluksi toisten miesten kanssa. Tietenkin vertailen! Miksi vertailu on sinusta paha asia? Kuinka moni mies valitsisi passiivisena sängyssä makaavan Minnan kun Marilta saa loistavaa suuseksiä sen lisäksi, että Mari oikeasti rakastaa seksiä ja on siinä aloitteellinen? Miksi nainen ei saisi valita?

Ihan nainen kuule olen,en mies😂 ja kuule ei ne miehet sua oikeasti halua. Sulla on vaan sellainen maine että oot koko kylän yleinen polkupyörä. Eli hoitelee sua siks kun tietää että jaat jokaiselle😂

Olet nainen, joka kutsuu naisia "muijiksi". Onneksi ystäväpiirissäni ei ole yhtäkään kaltaistasi.

Ehkä oletuksesi "kyläpyörästä" kumpuaakin siitä, että omalla kohdallasi miehet eivät ole sinusta muuta halunneetkaan kuin nopean tyydytyksen? Entä, jos asian on toisin päin ja minä olen halunnut miehistä lyhyen tyydytyksen? Kummasti ovat yleensä halunneet tutustua paremmin. Harmi, ettei huonon seksin jälkeen minun tee mieli jatkaa tutustumista.

Vierailija
18/62 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei seksiä harrastettaessa voi ottaa lähtökohdaksi että nainenkin saa orgasmin tavalla tai toisella. Luulisi olevan molemmille itsestään selvää. Kun se naisila on yleensä vaikeampaa, niin siihen pitää toki panostaa eniten. Jos mies kuvittelee, että molemmat hoitakoot omat, niin miten kuvittelee enää naiseltaan saavansa. Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
19/62 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Nainen

-ap

Ihan nainen kuule olen,en mies😂 ja kuule ei ne miehet sua oikeasti halua. Sulla on vaan sellainen maine että oot koko kylän yleinen polkupyörä. Eli hoitelee sua siks kun tietää että jaat jokaiselle😂

Olet nainen, joka kutsuu naisia "muijiksi". Onneksi ystäväpiirissäni ei ole yhtäkään kaltaistasi.

Ehkä oletuksesi "kyläpyörästä" kumpuaakin siitä, että omalla kohdallasi miehet eivät ole sinusta muuta halunneetkaan kuin nopean tyydytyksen? Entä, jos asian on toisin päin ja minä olen halunnut miehistä lyhyen tyydytyksen? Kummasti ovat yleensä halunneet tutustua paremmin. Harmi, ettei huonon seksin jälkeen minun tee mieli jatkaa tutustumista.

Luojan kiitos mun ystäväpiiriin ei kuulu yhtäkään muijaa/ämmää/lehmää. Ja 2 suhdetta takana ja yhden kanssa seurustelen tällä hetkellä:2vuoden,5vuoden ja tän nykyisen eli kolmannen kanssa olen ollut nyt 10vuotta että silleen. Oot vaan kateellinen kun sulla on tietty maine mistä et ikinä pääse.

Vierailija
20/62 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo sun väittämät voi lytätä toinen toisensa perään:

Nuorempana (=alle 25 vuotta) en ollut vielä törmännyt yhteenkään mieheen, jonka kanssa seksi olisi ollut jotenkin erityistä. No monikohan alle 25-vuotiaista on joku kunkku- tai kuningatar seksissä? Lienee lottovoitto jos löytää noin nuoren hyvän seksikumppanin.

Kaikkiaan olen harrastanut seksiä ainakin puolensadan miehen kanssa ja jos tästä määrästä on löytynyt yhteensä ainoastaan 3 erinomaista seksikumppania, en yhtään ihmettele naisten keskimäärin miehiä vähäisempää kiinnostusta seksiin. Joo niinhän se on että miehissä se vika piilee. Oletko koskaan miettinyt ovatko ne miehet olleet tyytyväisiä sun aikaansaannoksiin sängyssä? Lisäksi noin monen kanssa pelehtinyttä naista nimitetään (ihan syystä) usein hu*raksi.

Pointtini on se, että todennäköisesti todella moni nainen on suhteessa miehen kanssa, jota eivät ihan hirveästi himoitse. Suhde on ehkä enemmän syvää ystävyyttä ja/tai yhteinen perheyritys kuin romanttinen suhde. Tällöin seksiä on harvakseltaan eikä nainen tee juurikaan aloitteita seksiin. Oletko varma että ne miehet himoitsevat niitä naisiaan? Miten se voikin olla vain niin päin, että miestä pitää himoita ennenkuin seksiä on.

Ihmettelen sitä, miksi miehet eivät ymmärrä yhteyttä parisuhdeseksin määrän ja naisen nautinnon kanssa. On ilmeisesti olemassa naisia, jotka eivät kuulemma ikinä saa orgasmia yhdynnässä. Yhteistä näille taitaville rakastajille on kuitenkin ollut esimerkiksi se, että oman kertomansa mukaan kaikki heidän lukuisat kumppaninsa ovat saaneet orgasmin yhdynnässä. En oikeastaan edes käsitä, miksi joku jaksaa antaa miehen penetroitua itseensä kerta toisensa jälkeen saamatta sitä itsekin jotakin! Jos en saa orgasmia orgasmia yhdynnässä, en todellakaan jatka suhdetta. Itselläni on ollut kolme naista viimeisen vuoden sisään, joista kukaan ei ollut saanut orgasmia yhdynnässä, koskaan, joten ei tämä aivan niin mustavalkoista todellakaan ole. Lopetin suhteet kaikkien kanssa.

Hyvä. Voivat löytää miehen joka osaa rakastell.a.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi