Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääni ei kestä sitä että koronan takia pitäisi kysellä muilta miten pärjäävät ja muut kyselevät minulta että miten pärjään

Vierailija
25.03.2020 |

Kiviäkin kiinnosti pärjäämiseni ennen koronaa, miksi sen pitäisi kiinnostaa nytkään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kysy keneltäkään, enkä vastaakkaan jos ei huvita. Jos oikeasti kiinnostaa, niin saavat tulla ovelta tarkistaa. Tällä tavalla saa testattua, ketä oikeasti kiinnostaa.

Vierailija
2/3 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tartte puhua siitä kenenkään kanssa jos et halua. Tämä on vapaa maa, toistaiseksi ja ei sinun yksityisenä ihmisenä tarvitse olla kenenkään kanssa tekemisissä, jos et halua. Viesteihinkään, puheluihin ei ole mikään pakko vastata tai edes ovea avata ellei siellä ole virkavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kysy keneltäkään, enkä vastaakkaan jos ei huvita. Jos oikeasti kiinnostaa, niin saavat tulla ovelta tarkistaa. Tällä tavalla saa testattua, ketä oikeasti kiinnostaa.

minä olin aikoinani aina se joka soitteli ihmisille ja järkkäsi kaikki miitit sun muut kasaan. kerran sitten päätin olla ottamatta keneenkään yhteyttä muutamaan kuukauteen, eikä sieltä tullut minkäänlaista vastakaikua tai kontaktia minulle, kuin muutamalta lähipiiristä. siksipä poistin kontakteistani ne joille puhelimella soittaminen näytti olevan liian vaikeaa tai "kallista".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme