Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi luotiin paniikki tulla Suomeen joka maasta heti?

passi virkailija
25.03.2020 |

voin olla hullu ja tyhmäkin niinkuin olenkin, mutta miksi ihmeessä Suomen hallituksen piti luoda massahysteria ja luoda pakkomielle tyhmille suomalaisille palata Suomeen,? nyt on kohta 1000 jo sairastunut. Ja 22 tehohoidossa. eri asia jos tullaan pois Espanjasta tai Ranska tai Italia jossa on poikkeustila ja coronan leviäminen suurta tai muualta missä on mahdotonta elää.... se voi olla parempi ettei tule Suomeen moneen kuukauteen monellekin. https://www.verkkouutiset.fi/taysin-kasittamatonta-suomeen-marssitaan-k…

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 200 000 suomalaista tulee Suomeen eri maista ja vaikka 5 prosentilla on tai saa matkalla viruksen... on Suomessa sitten jo 10 000 uutta corona tapausta + jos ei ole oireita heti... 10 000 ehtii tartuttaa perheensä ja 10 muuta kaupassa... eli kohta voi olla 100 000 sairasta.... 🤔

Vierailija
2/8 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siinä se puoli tietty että sairastunut voi saada Suomessa parempaa hoitoa. mutta pystytäänkö massoja hoitamaan? Espanjassa käytännössä tapetaan vanhukset tai oliko oli 65 vuotiast sairastuneet. heiltä otetaan happilaitteet tai muut pois ja vain nukutetaan... kuolevat osa ja nuoremmille annetaan laitteet... 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti yrittävät pelotella paniikilla eri suomalaisissa suurlähetystöissä kuinka voi olla Pian vaikee päästä takas Suomeen tai kuinka sairastuneen hoito voi olla huonompaa Aasiassa. f**k you. sitä parempi. saan olla jossain lämpimässä pidennetyllä viisumilla.... eli Balilla.

Vierailija
4/8 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, hallitus nimenomaan sanoi jo ennen rajojen sulkemista, että niiden joilla on asunto ulkomailla ei tarvitse tulla Suomeen vaan kannattaa jäädä sinne missä on. Muistan tämän aivan selvästi ja erityisesti mainittiin Espanjassa tavlensa viettävät ihmiset.

Eiköhän he ole ihan itse alkaneet pelkäämään kun epidemia on edennyt, monella ei ole kielitaitoakaan niin miten pärjäävät sairaana.  

Vierailija
5/8 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla taas ei oo kotia Suomessakaan. Ja balilla 1 huone 13 e vrk. toivon että juutun sinne 6 kk seksi saa ilmaisen viisumin. pitäää nyt vaan hankkia viisumi suurlähetystöstä täältä missä oon ja sit lääkärintodistus siihen ja toinen kai kun menee Indonesiaan vielä tulliin. ja uusi passi. tässä voi mennä 500e mut sossu maksaa

Vierailija
6/8 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla, ja täälläkin on pyydetty kaikkia kansalaisia palamaan kotiin. 

Lisäksi tänne otetaan potilaita tuosta naapurimaasta eikä kukaan valita siitä. 

Vierailija
7/8 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andymccoys kirjoitti:

mulla taas ei oo kotia Suomessakaan. Ja balilla 1 huone 13 e vrk. toivon että juutun sinne 6 kk seksi saa ilmaisen viisumin. pitäää nyt vaan hankkia viisumi suurlähetystöstä täältä missä oon ja sit lääkärintodistus siihen ja toinen kai kun menee Indonesiaan vielä tulliin. ja uusi passi. tässä voi mennä 500e mut sossu maksaa

Eihän tämä sit koske sinua millään tavalla, jos et Suomessa asu. 

Vierailija
8/8 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen sekä palanneita että jääneitä. Itse ovat saaneet valita, luonnollisesti. 

Mieheni palasi viime lauantaina. Työnantajan suositus oli jäädä, mutta antoi luvan myös lähteä, koska joka tapauksessa työ on nyt etätyötä. Samapa se silloin, missä on. 

Hänen kollegansa jäi, koska hänellä on koko perhe siellä ja kotimaan asunto jo myyty/vuokrattu. Mieheni taas olisi joutunut olemaan yksin asunnossa ties kuinka kauan, joten tuli kotiin.