Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hohoi piinailijat ja plussanneet onnekkaat!

28.06.2006 |

Syöttekö piinapäivinänne esim. niitä multitabsin 2+ tabletteja, jotka ovat imettäville, raskaana oleville ja raskautta suunnitteleville?

Minä en ole syönyt niitä....vasta nyt muistin ne kun katsoin kaappiin. Greippimehua olen muistaessani juonut lasillisen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin ensimmäisten hoitojen (ICSI x2 ja PAS) aikana B-vitamiinilisää, jotta saisin riittävästi foolihappoa. Ja tuli niitä muitakin juttuja, joita en nyt kyllä edes muista, kokeiltua. Tuloksena noista hoidoista oli kaksi kemiallista raskautta. Tämän viimeisimmän ICSI-hoidon aikana, josta plussasin ja jonka plussa on kestänyt ainakin tänne asti (rv15), jätin kuitenkin kaikki ylimääräiset ravintolisät pois ja keskityin vain normaaliin ruokaan ja elämään.

Pidän sinulle peukut pystyssä, jotta piinailusi päättyisi plussatulokseen!

terveisin, sk-78

Vierailija
2/3 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ravitsemusterapeutilla lapsettomuuspolin lääkärin lähetteestä ja hän sanoi että olisi hyvä syödä lisävitamiiineja vaikka syönkin aikas monipuolisesti. Hänen mielestään yritys ja raskaus sekä imetys aikana nainen tarvitsee monipuolisen ruoan lisäksi vitamiineja. Suositteli multivita kaks+ vitamiineja 1tbl aamulla ja 1 tbl illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parina inssin jälkeisenä iltana join pienen määrän punaviiniä. mitään muuta erilaista en syönyt/juonut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme