Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävästä muuttunut todella itsekkääksi

Vierailija
25.03.2020 |

Tai sitten on aina ollutkin.

Olemme tunteneet n.5v. Tuona aikana olen saanut kaksi lasta. Nämä ovat olleet kovia kolauksia sinkku-ystävälleni. Hän on sanonut minulle olevansa kateellinen että minulla on mies ja lapsia. Hän on hirveän mustasukkainen minusta ja loukkaantuu jos ja kun haluan olla perheeni kanssa. Kerran häneltä lipsahti suusta että mitä aion tehdä jos mieheni kuolisi.

No nyt ystävä on ollut vuoden verran todella kiireinen oman elämäntaparemontin vuoksi. Olen kannustanut ystävääni ja itseasiassa olen ollut todella onnellinen että ystävä on löytänyt sisältöä elämäänsä.

Mutta hänestä on tullut todella kylmä. Hän ei ehdi enää nähdä koska treenejä on päivittäin. Lisäksi hän lähti ulkomaille pari viikkoa sitten, vaikka tiesi korona-riskistä. Kun kritisoin matkaa, hänestä MINÄ olin itsekäs kun en ajatellut hänen matkaansa vaan pelkäsin omien lasteni puolesta saavani tartunnan. Kyllä ihan yleisesti mietin taudin leviämistä, enkä vain omaa perhettäni.

Nyt hänen pitää päästä jumpalle ja salille normaalisti vaikka rajoitukset käskee väittämään sitä. Sali pitää ovensa auki tällaisia varten..

En taida enää tätä ystävyyttä jatkaa. Riitelee omien arvojeni kanssa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kirjotusvirheet.

Ap

Vierailija
2/4 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veidaa "ystävä"

Vierailija
4/4 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea olla ystävä jos toisella on se mitä itse haluaa eikä saa. Ja ehkä lisänä vielä joku persoonallisuushäiriö. Ole ystävä etäältä.