Ruoka tai juoma, jonka syömisen jälkeen olet oksentanut?
Itsellä pinaattikeitto. Sitä pakkosyötettiin minulle lapsena päiväkodissa ja oksensin. Vielä nyt melkein nelikymppisenä pelkkä sen haju etoo.
Kommentit (48)
En muista että ruoka olisi ikinä aiheuttanut sitä. Muista syistä kyllä vaikka mitä on tullut oksennettua.
Mansikka.
Mutta siis oli oksennustauti.
Vessasta löytyi vaalenpunaisia roiskeita hassuista paikoista vielä pitkän aikaan, vaikka pyyhin sen heti oksentamisen jälkeen.
Joku mauste tai hiivauute, jota on ollut jossakin perunalastuissa ja jossakin kasvislevitteessä.
Kerran sain itseni oksentamaan juomalla kirkasta viinaa, mutta asiaan saatto ivaikuttaa että sitä ennen oli tullut juotua monenlaista muutakin ja paljon.
Jostain kumman syystä..lihaperunasoselaatikko.
Itse tehty ei, eines vain.
Hernekeitto, keitetty kananmuna ja vadelma. Kaikki nämä lapsena ja meni vuosia että pystyin syömään mitään niistä. Muistan että vadelma-ällötys jatkui kaikista pisimpään, aikuisikään asti, vaikka noista kolmesta luulisi olleen se helpoin.
Etanat. Narsisti-ex pakotti siskonsa häissä minut syömään niitä (jos en olisi syönyt, kotona olisi tullut turpaan) ei halunnut että annan meistä pariskuntaa junttia kuvaa. Oksennushan siinä tuli ja sen jälkeen jaksoi vielä vi**uilla loppu häiden ajan että on se emäntä tainnut ottaa liikaa pohjia.
Pavut. Mut hei, mahtava proteiinin lähde. Jos pysyis sisällä eikä yrittäis saada hengiltä kun syö.
Yosan kaurakiisseli. Todella pahat kuukautiskrampit pian sen syömisen jälkeen. En ole sen jälkeen voinut syödä sitä. Hajukin etoo.
Persimon
Taateli (pienikin määrä)
Banaani
Kiwi
Papaya
Hunajameloni
Joku ihme allergia mulla on näihin. Mikä näitä yhdistää?
Raaka sipuli. Polttaa vatsaa niin että lopulta se päättää, että tästä on päästävä eroon. (Vähäiset määrät menevät muun ruuan joukossa, mutta ei yhtään suurempia määriä kiitos.)
Vierailija kirjoitti:
Etanat. Narsisti-ex pakotti siskonsa häissä minut syömään niitä (jos en olisi syönyt, kotona olisi tullut turpaan) ei halunnut että annan meistä pariskuntaa junttia kuvaa. Oksennushan siinä tuli ja sen jälkeen jaksoi vielä vi**uilla loppu häiden ajan että on se emäntä tainnut ottaa liikaa pohjia.
Mun narsisti-ex teki samaa. Vaikka tulin todella sairaaksi taateleista joka kerta, niin ”se on vaan sun päässä! Nyt syöt!” Ja löi mahaan jos ei syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Persimon
Taateli (pienikin määrä)
Banaani
Kiwi
Papaya
HunajameloniJoku ihme allergia mulla on näihin. Mikä näitä yhdistää?
Ne ovat terveellisiä? 😁
Vierailija kirjoitti:
Persimon
Taateli (pienikin määrä)
Banaani
Kiwi
Papaya
Suurin osa noista on pehmeitä, makeita ja miedon makuisia.
Nuudelit, pizza, lihapiirakka, sushi, nugetit, hernekeitto.... Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka. Mustikkashotti, tequila... Sperma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persimon
Taateli (pienikin määrä)
Banaani
Kiwi
Papaya
Ne ovat terveellisiä? 😁
Jännä kun näistä tulee ensin järkyttävä vatsakipu, vatsa turpoaa ja sitten oksennus.
Suolapähkinät. Lapsena söin liikaa ja oksensin, edelleen keski-ikäisenä yököttää kun näenkin suolapähkinäpussin.
Konjakki. Eksä tarjosi joskus krapularyyppynä. Hyi hitto, never again.