Löysin viimein ihmistyypin, jota inhoan yli muiden!!
Ja se on esim. näillä palstoilla, uutisten kommenttiosioissa ja Facebookissa suurella nautinnolla esiintyvä
Korona-hedonisti!
Joka ei malta odottaa, että tulisi taas uusin huono uutinen, jotta voi välittömästi linkittää sen ja lisätä sen perään jotain ihanan pahaenteistä ja dramaattista, kuten "nyt se alkaa", "tiesin tämän jo viikkoja sitten, "tämä on vasta alkua" ja muuta vastaavaa.
Jokainen osaa itsekin lukea ne sieltä uutisista, joten jättäkää nautiskelijat oikeasti väliin tämä mässäily, se on todella vastenmielistä.
Asiallinen faktoissa pitäytyvä keskustelu on paikallaan, kukaan ei kaipaa tuomionpäivän ennustelulla herkutteluanne.
Kiitos.
Kommentit (4)
Niitä on tämä palsta täynnä. Olen nimennyt ne koronahulluiksi!
Vierailija kirjoitti:
Niitä on tämä palsta täynnä. Olen nimennyt ne koronahulluiksi!
Yritä olla kiitollinen. Välitin sinunkin hengestäsi niin paljon, että jaoin täällä asiallista informaatiota.
Kyse ei ollut aiheesta mässäilystä. Kyse oli siitä, ettei yhtään enempää sairastuisi, eikä kukaan kuolisi koronaan.
Että jos voin varjella ihmisiä, teen voitavani.
Miksi ihmisten hyväntahtoisuuskin halutaan esittää oikein kieroutuneessa valossa?
Mikä teitä oikein vaivaa?
T. En ole koronahullu. Olin koronasta varoittava lähimmäinen
hah :D hyvin kiteytetty ap. itse inhoan noita myös. yksi työkaveri on juuri tämmöinen tuomionpäivän profeetta. lähettelee työporukan whatsapp-ryhmään kaiken aikaa viestejä siitä miten "ihan varmasti joudutaan ainakin talveen saakka olemaan etätöissä" jne. Myös ennenkuin korona lähti leviämään suomessa suuremmin niin tämä pahanilmanlintu ei muusta osannut puhuakkaan kuin siitä että kohta kuollaan kaikki, ja etenkin hän kuolee ensimmäisenä koska diabeetikkona on riskiryhmää. Tokihan ajankohtaisista aiheista saa ja pitää puhua, mutta tällä kys henkilöllä unohtui KAIKKI MUU heti kun ensimmäiset koronatapaukset tuli julki.
Kun toimistolla kerrottiin etätöihin siirtymisestä, niin alkoi heti kauhea "noniin mitäs minä sanoin"-omahyväinen muikistelu. Ärsyttävää. M.R, jos tunnistat itsesi niin LOPETA HETI. Sinusta ei tykkää enää kukaan sitäkään vähää mitä ennen.