Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisoni on minun suurin riskini saada korona tauti. Hänen pitää vaan päästä kauppaan hakemaan banaania ja rusinoita ja jugurttia

Vierailija
25.03.2020 |

Saa nähdä selviänkö elävänä.

Viimeksi kun hän kävi kaupassa niin osti tuoreen kurkun? Nyt se kurkku on syömättä. Kysyin että miksi et ostanut senkin tilalle banaania kun ne taas on lopussa.

Pitääkö minun lyödä tälle 50e kouraan että saa niitä banaanejaan!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Saa sitten mustustella banaanejaan kaikessa rauhassa, ja viettää aikaa kaupassa. Säästyy henkiriepusi.

Vierailija
2/10 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on minunkin puolisoni. On asiakaspalveluammatissa ja kontaktissa vaihtuviin kymmeniin ihmisiin päivittäin. Ei etätyömahdollisuutta. Mutta perusterveitä ollaan ja kotivara kunnossa niin ei tässä ole hätää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä vaikka mies on työtön niin pakko silti joka ikinen päivä lähteä joko kavereille tai kauppaan muute vain.

Olen jo luovuttanu. Korona tulkoon jos tulee, minulla ei ole tähän asiaan kontrollia näköjään.

Vierailija
4/10 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä molemmat suhtautuu asiaan rauhallisesti. Varmaan vaikeaa, jos näkökannat on kovin erilaiset. Vaikeaa molemmille kuten tässäkin provossa.

Vierailija
5/10 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kuolette sitten suut makeana.

Vierailija
6/10 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä molemmat suhtautuu asiaan rauhallisesti. Varmaan vaikeaa, jos näkökannat on kovin erilaiset. Vaikeaa molemmille kuten tässäkin provossa.

Ei tämä ole mikään provo.

Vaimoni vaan ei kykene ajattelemaan, että on turhaa riskinottoa käydä kaupassa.  Vinkkasin hänelle jopa, että baanaaneja voi myös pakastaa. Olen vinkannut smoothiesta, että ja niinpäin pois. Mikään ei auta tähän henkilöön.

Vierailija
7/10 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole mikään provo.

Vaimoni vaan ei kykene ajattelemaan, että on turhaa riskinottoa käydä kaupassa.  Vinkkasin hänelle jopa, että baanaaneja voi myös pakastaa. Olen vinkannut smoothiesta, että ja niinpäin pois. Mikään ei auta tähän henkilöön.

Siis ap. ja vielä että rauhallisesti minäkin suhtudun asiaan. Odotan vain järjen käyttöä.

Vierailija
8/10 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se apina

Vierailija
9/10 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täällä myös miehen pakko käydä ostamassa irtokarkkia(!?!) ja hedelmiä 🙄 Huljuttaa kädet vedellä ja raivoaa, kun sanon kunnolisesta käsipesusta ja saippuasta. Kuolemaa odotellessa.

Vierailija
10/10 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkasin että lähden mökille kesäksi, ja hän voi jäädä tänne banaaniensa kanssa.

Ehkä sain hänet motivoitua siihen että menee nyt sitten kauppaan maanantaina ja sen jälkeen viikon päästä.

Pakko katsoa sitten ostoslistan että siinä varmasti lukee 10 kiloa banaaneja . 10 pussia rusinoita, 10 litraa jugurttia.

ap.