Kaupassa joku äijä yski salaattipuffetin, jonka yllä ei edes suojapleksiä! päälle ihan häpeilemättä
Ihmiset on sikoja. Ei ihme että pöpöt leviää....
Kommentit (15)
Salaattibuffetteja ei ole enää ollut päiviin missään.
Jo viikon ajan on kaikki ruokapisteet joista asiakkaat ottavat itse olleet suljettuina.
Täälläpäin maailmaa salaattibuffetit ja irtokarkkilaarit on aikoja sitten poistettu käytöstä epidemian vuoksi. Itse en kyllä ikinä käyttäisi kumpaakaan edes normaaliaikana, yök.
En ole enää aikoihin nähnyt salaattibuffetteja kaupoissa. Huono provo.
Oliko minkälainen väriltään? Jospa se oli iiissis-taistelija pyhän sodan asialla?
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!
Samaa voi vain ihmetellä. Aikuiset pärskii ja räkii ympäriinsä. Onkohan joillan kova tarve esitää ettei pelota eikä välitä vai mistä tämä johtuu?
Kyllä ihmetelen itse jopa lenkkeilijöitäkin, jotka huohottavat räkävaluen vastaan kävelyteillä, kun voisi hieman ottaa huomioon ettei kuormiteta nyt mitään jo ylikuormitettua terveydenhuoltoa tällä hetkellä.
Kaupassa joku kypsempään ikään ehtinyt rouva käänteli ja kokeili paljain käsin jokaisen ruisleivän mitä leipähyllyssä oli. Rouva närkästyi perin pohjin, kun huomautin hänelle asiasta. Minun puolestani hän sai vapaasti närkästyä, mutta elämme poikkeusaikoja. Säännöt ja määräykset koskevat myös vanhempia rouvia.
Vierailija kirjoitti:
En ole enää aikoihin nähnyt salaattibuffetteja kaupoissa. Huono provo.
Mikkelissä on, niin K-marketissa ainakin. Siitä voi ottaa salaattia tai sitten lämmintä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Jo viikon ajan on kaikki ruokapisteet joista asiakkaat ottavat itse olleet suljettuina.
Ei ainakaan Lahdessa ole suljettu. Juuri eilen hain paistopisteeltä pasteijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan Lahdessa ole suljettu. Juuri eilen hain paistopisteeltä pasteijoita.
Ei ollut naapurikunnankaan kaupassakaan buffa kiinni. Hieman ihmetytti, mutta näillä mennään...
Näin kerran Prismassa, kun mies otti ottimilla karjalanpiirakoita. Yksi putosi lattialle. Hän nosti sen kädellä ja laittoi muiden joukkoon odottamaan seuraavaa ostajaa. Ja tämä on tosi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran Prismassa, kun mies otti ottimilla karjalanpiirakoita. Yksi putosi lattialle. Hän nosti sen kädellä ja laittoi muiden joukkoon odottamaan seuraavaa ostajaa. Ja tämä on tosi juttu.
Etkä tietenkään sanonut asiasta?
Mikä tämän "uutisen" totuusarvo ja tarkistettavuus on ?
Anonyymi kertoo jostain yhtä anonyymiksi jääneestä jossain paikassa (jota ei siinä edes mainittu) johonkin aikaan ,jota ei myöskään kerrottu.
Mitä me siis nyt tästä kaikki opimme ja mitä sen lukeminen ketään meistä hyödytti ?