Ex-naisystävä petti ja sai lapsen toisen miehen kanssa, pyytää nyt minua kummiksi
Tämä on kyllä jo mielestäni törkeyden huippu. Ihan kuin haluaisin enää ikinä muutenkaan nähdä sen ihmisen naamaa.
Kommentit (9)
Ja minä sain siis tietää pettämisestä vasta siinä kohtaa kun syntynyt lapsi ei ollutkaan valkoinen.
Ap
Kaikkea tämä karanteeni aika teettääkin, niinkuin ääliömäisiä avauksia.....
Vierailija kirjoitti:
Ja minä sain siis tietää pettämisestä vasta siinä kohtaa kun syntynyt lapsi ei ollutkaan valkoinen.
Ap
Tosi uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
okei
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tässä kohtaa meni yli että heilahti :D
Mikset voisi ruveta kummiksi? Tuskin oikea isä on kuitenkaan kuvioissa niin voisit kasvattaa lasta ja auttaa elatuksessa äitiä. Kyllä äitikin ansaitsee omaa aikaa niin voisit pitää lasta viikonloppuisin.
Ehkä tuollaisella ihmissuhteissaan pettävällä ja kusettavalla ihmisellä ei ole ketään läheisiä ketä pyytää kummiksi ja siksi pyytänyt sinut.
Oleppa nyt reipas ja tee ne opettajasi määräämät tehtävät. Tämä on niin vanha vitsi, että se kiersi jo 80-luvulla joilloin minä olin sinun ikäinnen.
okei