Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä kaikki osakepaperit jenkkiläisiä

Vierailija
25.03.2020 |

Menettänyt jo nyt kymppitonneja. Mielestäni vielä kannattaisi silti ottaa rahat ja juosta. Sijoittaa kotimaisiin, eurooppalaisiin papereihin. Kohta kun Trumphin sähläykset alkavat niin voihan se olla, että siellä oikeasti romahtaa ihan kunnolla.. Jos on vielä jälkellä 100k niin ottaisin ne kyllä äkkiä pois ennen kuin jäljellä on enää 30-40k. Muutenkin kaikki sijoitettu ajatuksella ”hyvä osingonmaksaja”.. ei varmasti enää.

Mitä mieltä te sijoittajat tai sijoituksista tietävät olette?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan sanoa tähän mitään?

Vierailija
2/10 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, että romahdus koskisi vain jenkkejä? Ei mikään pörssi ole toista turvallisempi tässä tilanteessa. Minullakin on kaikki jenkeissä, koska siellä se raha tehdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi jenkeissä kuin täällä Pölhölän periferiapörssissä, joka ei ikinä nouse yhtä paljon kuin jenkkipörssi, mutta kuitenkin romahtaa aina sitäkin rajummin.

Vierailija
4/10 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lätkäistiin 2000 miljardia yritysavustuksia tiskiin, että kyllä plussataan vielä tämän vuoden aikana. Jos johonkin kannattaa kriisitilanteessa luottaa niin psykopaattiin. Ne on häikäilemättömiä selviytyjiä ja jos Trump haluaa uuden kauden niin sitähän ei ole ikinä estänyt mikään.

Vierailija
5/10 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä joku baby.us-palsta on, josta kysyä sijoitusneuvoja.

Vierailija
6/10 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole asiantuntija.

Itse olen kuitenkin ostanut tällä ja viime viikolla pörssirahastoja. Noin 50 % ostoistani taisi kohdistua Pohjois-Amerikkaan. (Ei muuten, mutta siksi, että iso osa maailman yrityksistä sattuu olemaan sieltä. Tilannetta tasapainotan sillä, että mukana on myös Aasiaa ja Eurooppaa.) Maailma on tällä hetkellä niin globaali, että kaikki sakkaa. Ja on siis oston aika, jos ylipäänsä jotain liikkeitä tekee.

Aallonpohjalla ei kannata myydä.  

Vierailija
7/10 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on myös menettänyt kymppejä virtuaaliarvonnousua muutamassa viikossa. Hänellä salkku jakautunut globaalisti. On kuitenkin sitä mieltä, että Eurooppa ottaa pahimman osuman ja USA toipuu. Mies sanoo, että lisää vaan rahaa jenkkiosakkeisiin, älä myy. 

Vierailija
8/10 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkien talous on vahvin maailmassa. En itse laittais senttiäkään konkurssikypsään Suomeen tai kurimuksessa olevaan Eurooppaan.

Vierailija
9/10 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies? Miehetkö ne teillä vaan sijoittaa?

Itse ostin just salkullisen, nousuhan on varma kun virus on ohi.

Vierailija
10/10 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies? Miehetkö ne teillä vaan sijoittaa?

Itse ostin just salkullisen, nousuhan on varma kun virus on ohi.

Meillä sijoittaa miehet ja lapset ja koirat, heidän puolesta täällä kysellään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi