Menee hermo tähän, ihmiset on hysteerisiä ja pelkäävät toisiaan, osa ei käy lenkillä mutta kaupassa juostaan joka päivä...
Sitten osa syyllistää sosiaalisessa mediassa koko ajan muita siitä ja tästä ja tuosta. Varmaan itse ovat esimerkiksi hyvässä taloudellisessa tilanteessa olevia kotihiiriä.
Kommentit (30)
Kävin kaupassa: koskin vain niihin tuotteisiin, jotka ostin ja yhdellä sormella maksulaitteeseen. Etukäteen suunniteltu reitti pikkukaupassa, ei edes muita asiakkaita paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Lomakkosovelluksilla ei ole lähimaksurajaa. `Voit ostaa vaikka 500e ostokset.
;)
Ei ole ei. Hyvin sai eilen kaiken ostettua. Yksi multa ostos oli muuten juuri 52 euroa. Oli muitakin yli tuon useita.
Zinc
Miksette käytä itsepalvelukassoja, ei ole jonoja ja se näyttöpääte desinfioidaan joka asiakkaan jälkeen, näin paikallinen Prisma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, syyllistäjiä on. Mä maksan edelleen tasarahalla ostokseni, vaikka saan ihmeellisiä ilmeitä.
Sitä maksupäätettä on koskenut 10 000 ihmistä ja koskatie viimeksi pesty. Se on riski MINULLE, ei minua kiinnosta sen kassan typerät katseet.
Suojelen mielummin itseäni, kuin sitä kassaa.
Zinc
Jos sä ymmärtäisit jotakin itsesikään suojelemisesta, et jäisi jumittamaan kassalle laskemaan pennosiasi. Kosketustartunnoilta on helppo välttyä, eivätkä käteisesi ole muuten yhtään maskupäätettä puhtaampia.
HAahahahah.. mä pyörin eilen 2 tuntia kaupoilla. Ei siinä 5 sekunnin oleminen kassalla merkkaa enää mitään ..
Kaikki muutkin asiat on hoidettava kuin vain ruokaostokset. Elämä jatkuu normaalisti. Kävin esim. ostamassa multaa pihalle jne.. Kevät on tulossa. En aio koko kesää istua sisällä itkemässä.
Zinc
No niin. Älä sitten kuvittele suojelevasi itseäsi käyttämällä tasarahaa.
No suojeleehan se vrt, että näpelöin laitetta, jota on käyttänyt 10 000 ihmistä. Usko jo 10 000 x pienempi riski.
Zinc
Sillä ei ole mitään merkitystä, jos olet ensin pyörinyt tunteja kaupoilla altistuen sadoille ihmisille. Osaat varmaankin pestä kätesi, tai en ole siitä enää niin varma.
No se on aika heikko vitsi. Jos mä ajan autolla kotiin, niin kaikki auton osat on lähmitty. Kotiin tullessa kaikki valokatkaisijat jne.
En aio muuttaa mitään vrt. että saisin tavallisen flunssan. En ehdoin tahdoin työnnä kauppareissun jälkeen käsiä suuhun, vaan pesen ne ensin, mutta näin toimin jo liankin takia aivan normaalisti.
Zinc
Mitään muutoksia en ole tehnyt elämääni tämän nuhan takia, enkä tule tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, syyllistäjiä on. Mä maksan edelleen tasarahalla ostokseni, vaikka saan ihmeellisiä ilmeitä.
Sitä maksupäätettä on koskenut 10 000 ihmistä ja koskatie viimeksi pesty. Se on riski MINULLE, ei minua kiinnosta sen kassan typerät katseet.
Suojelen mielummin itseäni, kuin sitä kassaa.
Zinc
Jos sä ymmärtäisit jotakin itsesikään suojelemisesta, et jäisi jumittamaan kassalle laskemaan pennosiasi. Kosketustartunnoilta on helppo välttyä, eivätkä käteisesi ole muuten yhtään maskupäätettä puhtaampia.
HAahahahah.. mä pyörin eilen 2 tuntia kaupoilla. Ei siinä 5 sekunnin oleminen kassalla merkkaa enää mitään ..
Kaikki muutkin asiat on hoidettava kuin vain ruokaostokset. Elämä jatkuu normaalisti. Kävin esim. ostamassa multaa pihalle jne.. Kevät on tulossa. En aio koko kesää istua sisällä itkemässä.
Zinc
No niin. Älä sitten kuvittele suojelevasi itseäsi käyttämällä tasarahaa.
No suojeleehan se vrt, että näpelöin laitetta, jota on käyttänyt 10 000 ihmistä. Usko jo 10 000 x pienempi riski.
Zinc
Sillä ei ole mitään merkitystä, jos olet ensin pyörinyt tunteja kaupoilla altistuen sadoille ihmisille. Osaat varmaankin pestä kätesi, tai en ole siitä enää niin varma.
Ei siellä ollut satoja ihmisiä. Yhdessäkin kaupassa oli vain 2 mun lisäksi. Eli 3 asiakasta oli.
Zinc
Autoonkin piti hakea öljyt ja suodattimet. Pihan korjailuun ja rakenteluun ostin ruuveja. Multaa ostin myös, kuten mainitsin. Tuli siis käytyä useissa eri liikkeissä ;) Tässä täytyy elää niin, että ei ole sitten kaikki vehkeet paskana sen takia, että istutaan itku kurkussa sisällä koko kesä ;)
Zinc
Ruohotrimmeriin muuten unohtu ostaa lisää nauhoja. Tässä varmaan joutuu tekemään vielä useita reissuja, ennenkuin kaikki tarvikkeet on muistettu ostaa ;)
Pitäis ehkä päivittää vähän työkalujakin ;)
Zinc
Kesäksi tarttis kesätakin ja lenkkaritkin. Harmi kun ei ole löytynyt aikaisemmin. Vaatinee siis kaupunkikierrosta sekin ;)
Zinc
Miksi tuo sinkkitabletti on täyttänyt koko ketjun? Ei kiinnosta ketään, sanon sen nyt jos et vielä ole huomannut.
Lenkillä käymistä suosittelen kaikille ja välttäkää _turhia_ kaupassa käyntejä. Ulkoilu tuo paljon paremman mielen kuin autolla kaupasta kauppaan köröttely.
Eräs Espanjaan palannut striimaaja ennnemminkin kauhisteli Suomen lepsua meininkiä. Espanjassa tiukkoja karanteeneja ja ulkonaliikkumiskieltoja ei juuri enää kyseenalaisteta, kun on nähty, miten tauti leviää ja tappaa.