Päiväkodin työntekijä pelasti kaksi lasta jäistä
Toivottavasti palkitaan hengenpelastusmitalilla
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Teki kaiken ohjeiden vastaisesti! Ei sinne veteen itse mennä ikinä. Olis saanu molemmat ylös, jos olis ryöminy lähelle ja heittny kaulahuivin, takin tmv., josta lapset olis saanu kiinni. Nyt ne joutu olemaan ylimääräiset 10-15min siellä kylmässä vedessä. Idiootti!
ok, pyydän poistamaan tämän keskustelun.
Eräs toinen pelasti kaksoset omilta vanhemmiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Teki kaiken ohjeiden vastaisesti! Ei sinne veteen itse mennä ikinä. Olis saanu molemmat ylös, jos olis ryöminy lähelle ja heittny kaulahuivin, takin tmv., josta lapset olis saanu kiinni. Nyt ne joutu olemaan ylimääräiset 10-15min siellä kylmässä vedessä. Idiootti!
No eihän tuosta uutisesta selvinnyt, miten on toiminut. Jää on niin ohutta, että ei välttämättä kestä aikuisen ryömimistä edes. En nyt haukkuisi idiootiksi ihmistä, joka kuitenkin lapset pelasti. Sinulla ilmeisesti tapana kaikesta löytää jotain negatiivista.
Vierailija kirjoitti:
Et o tosissas? Väärin sammutettu?