Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaalea nainen kaunis?

Vierailija
24.03.2020 |

Onko mielestäsi todella vaalea, vaalean tukka ja vaaleat kulmakarvat omaava nainen kaunis? Itse ihailen esim. Laura birniä, mutta olisi hauska kuulla muiden ajatuksia. Riippuu toki paljon kasvonpiirteistä yms. mutta joskus kuullut että esim. vaaleat kulmakarvat omaava nainen olisi automaattisesti valju ja mitäänsanomaton. Itsestäni taas vaaleat naiset kuten Birn ovat enemmänkin sellasella herkällä tavalla kauniita ja tykkään luonnollisuudesta. Mitä mieltä olette? Myös miesten mielipiteet kiinnostaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Birn on superkaunis, ja usein vaaleat muutenkin. Kaiken värinen voi olla kaunis, riippuu enemmän piirteistä ja miten huolehtii itsestään.

Vierailija
2/5 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni tulisi olla hieman tummemmat kulmat. Laura on kaunis nainen, mutta tässä kysyttiinkin omia mieltymyksiä. Kauniit kasvot toki on aina kauniit. Ja tykkään kyllä luonnollisista naisista, ei liian tällättyjä kiitos t. mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin vaaleaihoinen ja saanut ikäni kuulla suorastaan rasistisia huomautuksia ihonväristäni. Kalpea kun ei ole kaunis eikä iho edes rusketu paljoa auringossakaan.

Vierailija
4/5 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä ihailen, että nainen on vaalea. On mun ihanteen mukaista.

Vierailija
5/5 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Birn on kaunis

mies52v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi