Vaalea nainen kaunis?
Onko mielestäsi todella vaalea, vaalean tukka ja vaaleat kulmakarvat omaava nainen kaunis? Itse ihailen esim. Laura birniä, mutta olisi hauska kuulla muiden ajatuksia. Riippuu toki paljon kasvonpiirteistä yms. mutta joskus kuullut että esim. vaaleat kulmakarvat omaava nainen olisi automaattisesti valju ja mitäänsanomaton. Itsestäni taas vaaleat naiset kuten Birn ovat enemmänkin sellasella herkällä tavalla kauniita ja tykkään luonnollisuudesta. Mitä mieltä olette? Myös miesten mielipiteet kiinnostaa.
Kommentit (5)
Omasta mielestäni tulisi olla hieman tummemmat kulmat. Laura on kaunis nainen, mutta tässä kysyttiinkin omia mieltymyksiä. Kauniit kasvot toki on aina kauniit. Ja tykkään kyllä luonnollisista naisista, ei liian tällättyjä kiitos t. mies
Olen erittäin vaaleaihoinen ja saanut ikäni kuulla suorastaan rasistisia huomautuksia ihonväristäni. Kalpea kun ei ole kaunis eikä iho edes rusketu paljoa auringossakaan.
Joo, minä ihailen, että nainen on vaalea. On mun ihanteen mukaista.
Birn on superkaunis, ja usein vaaleat muutenkin. Kaiken värinen voi olla kaunis, riippuu enemmän piirteistä ja miten huolehtii itsestään.