Elixia näköjään avaa taas ovensa torstaina?
Miksi laittoivat kahdeksi viikoksi kiinni? Maksunkin siltä ajalta ottivat. Nyt saan kahden viikon hyvityksen jatkosta. Varmaan kiinnostaa mennä...
Kommentit (63)
Miten niin Elixia avaa näköjään ovensa? Mikä viittaa siihen? Mitään viestintää ei ole ollut. En usko että avaavat.
Sinne vaan kaikki reikäpäät vahvistamaan luonnonvalintaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan laittaa asiakaspalveluun viestiä ja kyselllä.Kyllä itselläkin kroppa huutaa ohjattua liikuntaa. Luueln ,että kyllä ovat pesseet paikat ,mutta mitäpäs sen yhden kerran kun käyn ja siellä onkin yksi koka itse ei tiiä hänellä on korona. Eli tarttuuko jos esim meitä olis vaikka Bodypump tunnilla 5 treenaja ja ollaan kaukana toisistaan ? Tää epätietosuus on aika helvettiä. Nuo netin kautta olevat treenit kyllä ihan o.k ,mutta ei tietenkään vastaa mitä tuolla.Nyt vaan tsemppiä kaikille ja seurataan mihin tilanne menee.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin Elixia avaa näköjään ovensa? Mikä viittaa siihen? Mitään viestintää ei ole ollut. En usko että avaavat.
No siellähän näkyvät kaikki tunnit ja nyt tuli FB:hen joku viesti uusista aukioloajoista, jota ei saa edes auki... Taitavat hiljaa availla salit, ettei jäsenet huomaa ja tajua irtisanoa sopimuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa käydä salilla nyt...?
Niinpä, luulisi, että saa bebaansa hetkutettua himassakin. Edesvastuutonta hommaa.
ELIXIA ottaa laajan yhteiskunnallisen vastuun ja osallistuu kansanterveyden edistämiseen myös vaikeassa tilanteessa.
Näin lukee tiedotteessa kahden viikon takaa. Ja silti avaavat huomenna? Kätevää laittaa henkilökunta lomalle ja kerätä jäsenmaksut.
Laitoin viestiä asiakaspalveluun ja kuulemma odottavat tietoa itsekin siitä avataanko salit huomenna. Luulenpa että yllättäen sitten huomenna avataan..
Vierailija kirjoitti:
Mikä trauma näillä salityypeillä on? Onko se aivan ehdottoman välttämätöntä menää salille pumppaamaan rautaa? Hetken aikaa ei voi olla ilman tai lihakset surkastuu ja sitten joutuu taas käyttämään 10 vuotta hankkiakseen ne takaisin? Really?!
Mulla ainakin fyysiset kivut ajaa salille. Fysiatrian erikoislääkäri sanonu mulle ihan suoraan, että luojan lykky, että lihaksistoni on näin hyvässä kunnossa, muuten toimintakyky olis aika paljon huonompi ja kipuja huomattavasti enemmän. Että ihmettele sinä vaan...0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä trauma näillä salityypeillä on? Onko se aivan ehdottoman välttämätöntä menää salille pumppaamaan rautaa? Hetken aikaa ei voi olla ilman tai lihakset surkastuu ja sitten joutuu taas käyttämään 10 vuotta hankkiakseen ne takaisin? Really?!
Mulla ainakin fyysiset kivut ajaa salille. Fysiatrian erikoislääkäri sanonu mulle ihan suoraan, että luojan lykky, että lihaksistoni on näin hyvässä kunnossa, muuten toimintakyky olis aika paljon huonompi ja kipuja huomattavasti enemmän. Että ihmettele sinä vaan...0
Jep ja kivut siitä kun ei saa henkeä ajavat sitten teholle. Kyllä lihaskuntoa voi treenata muuallakin.
Tekisi mieli laittaa Elixialle kyselyä että millä tavalla näette tilanteen PARANTUNEEN kahden viikon takaiseen nähden, jos nyt näette olevan sopiva hetki avata kuntosalit? Ettehän te herranjumala sulje niitä saleja huvikseen? Tai itse asiassa, julkisuustemppuhase taisi olla. Itsekin kiitteli Elixiaa vastuullisesta päätöksestä, mutta tuo kyllä muuttaa kaiken. Vielä toki ehtivät päätöksensä pyörtää.
Tosi edesvastuutonta avata nyt salit uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli laittaa Elixialle kyselyä että millä tavalla näette tilanteen PARANTUNEEN kahden viikon takaiseen nähden, jos nyt näette olevan sopiva hetki avata kuntosalit? Ettehän te herranjumala sulje niitä saleja huvikseen? Tai itse asiassa, julkisuustemppuhase taisi olla. Itsekin kiitteli Elixiaa vastuullisesta päätöksestä, mutta tuo kyllä muuttaa kaiken. Vielä toki ehtivät päätöksensä pyörtää.
Jep näyttivät hyvältä, saivat mainosta, lomauttivat henkilöstön, ottivat jäsenmaksut tuolta ajalta, ja nyt sitten vähin äänin avaavat salit uudelleen... Vaikka PALJON pahempi tilanne. Kätevää kun ei siellä käy kukaan, niin ei tarvi työntekijöitäkään olla niin paljoa. Ja edelleen jäsenmaksut juoksee...
Äkkiä hallitukselta nyt päätös sulkea salit!!!!
Tuo linkki oli tullut jo aikaisemmin eli pitävät suljettuna 25.3 asti.Nyt odotellaan mikä jatko. Typerää jos perivät maksua kun ihmiset eivät uskalla mennä koronan takia saleille. Näkeehän sen varauksista hiljaista on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep ja kivut siitä kun ei saa henkeä ajavat sitten teholle. Kyllä lihaskuntoa voi treenata muuallakin.
Suurin osa sairastaa taudin joko lievänä tai siedettävänä. Minä en ainakaan automaattisesti ajattele, että juuri minulle sattuu pahin skenaario. Ja jos joudun teholle niin sitten joudun. Jos kuolen niin sitten kuolen.
Olen ollut Elixian jäsen ja ahkera kävijä vuosikausia. Nyt odotan, että kaikkien yhä jäseniksi jäävien jäsenyys jäädytetään, kunnes on oikeasti kaikille turvallista käydä taas jumpissa. Pitää olla myös oikeus irtisanoa jäsenyytensä heti.
Vaikka salit aukeaisivat ja vaikka kaikki lempparituntini pyörähtäisivät käyntiin, en aio sinne mennä. Oma ja läheisten terveys ratkaisee nyt.
Latasin Les Millsin OnDemand -sovelluksen, kolme kuukautta maksoi muistaaksen noin 35€. Löytyy kaikki mahdolliset Les Mills tunnit. Olen raivannut kotiin oman kuntoilutilan ja Bodypumpiakin pystyy soveltaen tekemään pelkillä käsipainoilla. Aion vihdoin rauhassa opetella Sh’Bamin. Bodyattack oli superhauskaa. Suosittelen, jos nimen omaan Les Millsin tunteja kaipaa. He ovat muuten avanneet myös ilmaista sisältöä, löytyy osoitteesta: watch.lesmillsondemand.com/free-content.
Vierailija kirjoitti:
Tuo linkki oli tullut jo aikaisemmin eli pitävät suljettuna 25.3 asti.Nyt odotellaan mikä jatko. Typerää jos perivät maksua kun ihmiset eivät uskalla mennä koronan takia saleille. Näkeehän sen varauksista hiljaista on.
Kyllähän ne peri maksua jo sulkuajastakin. Jos olisi irtisanonut jäsenyyden, olisi joutunut maksamaan kuukauden ylimääräistä. Nyt varmaan sitten jos haluaa irtisanoa jäsenyyden joutuu maksamaan 2kk:ta...
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Elixian jäsen ja ahkera kävijä vuosikausia. Nyt odotan, että kaikkien yhä jäseniksi jäävien jäsenyys jäädytetään, kunnes on oikeasti kaikille turvallista käydä taas jumpissa. Pitää olla myös oikeus irtisanoa jäsenyytensä heti.
Vaikka salit aukeaisivat ja vaikka kaikki lempparituntini pyörähtäisivät käyntiin, en aio sinne mennä. Oma ja läheisten terveys ratkaisee nyt.
Latasin Les Millsin OnDemand -sovelluksen, kolme kuukautta maksoi muistaaksen noin 35€. Löytyy kaikki mahdolliset Les Mills tunnit. Olen raivannut kotiin oman kuntoilutilan ja Bodypumpiakin pystyy soveltaen tekemään pelkillä käsipainoilla. Aion vihdoin rauhassa opetella Sh’Bamin. Bodyattack oli superhauskaa. Suosittelen, jos nimen omaan Les Millsin tunteja kaipaa. He ovat muuten avanneet myös ilmaista sisältöä, löytyy osoitteesta: watch.lesmillsondemand.com/free-content.
Nyt ei ainakaan pysty irtisanomaan jäsenyyttä. Sulun aikana ei kuulemma pysty. Järkevämpi olisi pitää sulku ja pitää jäsenet samalla, siten että eivät joudu maksamaan.
Sieltähän tuli viesti minkälaisen hyvityksen haluaa kun joutuivat laittaa ovet kiinni. Siihen piti vastata 22.3 mennessä. Kaikille tuo viesti ei ole näköjään tullut. Hyvittävät huhtikuun laskussa.
Miksi lasten piti lopettaa kaikki harrastustoiminta mutta aikuiset saavat käydä treenaamassa?