Elixia näköjään avaa taas ovensa torstaina?
Miksi laittoivat kahdeksi viikoksi kiinni? Maksunkin siltä ajalta ottivat. Nyt saan kahden viikon hyvityksen jatkosta. Varmaan kiinnostaa mennä...
Kommentit (63)
Saako salit vielä jatkaa vaikka ravintolat menevät kiinni?
Siis mä en tajua. Olen kauppakeskuksessa töissä vaateliikkeessä, miksen sais käydä lähes tyhjällä salilla? Salilla käynti ei ole sallittua mutta vaatekaupoilla saa käydä????
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin töissä sellanen salissa hönkijä, joka kehuu ettei saa koronaa, kun salilla niin vähän tyyppejä. Just joo. Se hengitysilma siellä varmaan just levittää ihan hulluna sitä virusta jos jokin!
Leviää PISARAtartuntana, ei ilmateitse.
En usko ikimaailmassa, että avaavat torstaina.
Eikö tuokin ole vähän ns Kokoontuminen " siis jos menen ryhmäliikuntatunnille. Ohjeistus oli ei saa olla 10 ihmistä enempää. Eli nyt näköjään osalla tunteja voi olla ?
Noh eipä näkynyt paljon varauksia. Kannattaako edes pitää auki ??
Vierailija kirjoitti:
No kaikki tulevat tunnit ja ohjaajat näkyvöt kyllä netissä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en tajua. Olen kauppakeskuksessa töissä vaateliikkeessä, miksen sais käydä lähes tyhjällä salilla? Salilla käynti ei ole sallittua mutta vaatekaupoilla saa käydä????
Vaateliikkeet kans kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin töissä sellanen salissa hönkijä, joka kehuu ettei saa koronaa, kun salilla niin vähän tyyppejä. Just joo. Se hengitysilma siellä varmaan just levittää ihan hulluna sitä virusta jos jokin!
Leviää PISARAtartuntana, ei ilmateitse.
Ilmassa ne pisarat leijuvat. Miten luulet, että Naistenpäivän konsertissa niin moni sai tartunnan esim? Tuskin tartuttajan pisaroita suoraan lensi kaikkien käsiin tai naamalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei todellakaan ole vielä aika lähteä purkamaan rajoituksia. Vaikka hallitus ei saa näitä paikkoja suljettua, ihmisten tulisi tajuta itse olla menemättä tuonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin näkyy, mutta niin näkyi myös silloin kun olivat jo kiinni. Olisi voinut varata ihan normaalisti tunteja vaikka olivat suljettuna. Niillä on vaan aika huono sovellus, näitä livetuntejakaan ei meinaa millään löytää.
Vastuullista olisi pitää kiinni, vaikka henk koht kaipaankin tuttuja naamoja ja jumppia.
Kun oli suljettu niin en nähnyt tunteja. Nyt näkyy to alkaen tunnit ,ohjaajat jne.Eipä näy paljon varauksia.
”Meille asiakkaiden terveys on tärkeintä” oli tiedotteessa kun sulkivat salin. Eipä näytä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuokin ole vähän ns Kokoontuminen " siis jos menen ryhmäliikuntatunnille. Ohjeistus oli ei saa olla 10 ihmistä enempää. Eli nyt näköjään osalla tunteja voi olla ?
Noh eipä näkynyt paljon varauksia. Kannattaako edes pitää auki ??
Kylkä tuonne voi mennä 30 ihmistä kerralla huoneeseen hikoilemaan ja puuskuttamaan. Noh, Elixia onkin ruotsalainen yritys.
Vierailija kirjoitti:
Käyn irtisanomassa herätti jäsenyyden
Ei pysty irtisanomaan jäsenyyttä kun kätevästi jäädyttivät sen pariksi viikoksi, mutta laskutttavat kuitenkin ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn irtisanomassa herätti jäsenyyden
Ei pysty irtisanomaan jäsenyyttä kun kätevästi jäädyttivät sen pariksi viikoksi, mutta laskutttavat kuitenkin ajalta.
Voiko noin edes tehdä?
Pitää varmaan laittaa asiakaspalveluun viestiä ja kyselllä.Kyllä itselläkin kroppa huutaa ohjattua liikuntaa. Luueln ,että kyllä ovat pesseet paikat ,mutta mitäpäs sen yhden kerran kun käyn ja siellä onkin yksi koka itse ei tiiä hänellä on korona. Eli tarttuuko jos esim meitä olis vaikka Bodypump tunnilla 5 treenaja ja ollaan kaukana toisistaan ? Tää epätietosuus on aika helvettiä. Nuo netin kautta olevat treenit kyllä ihan o.k ,mutta ei tietenkään vastaa mitä tuolla.Nyt vaan tsemppiä kaikille ja seurataan mihin tilanne menee.
Vierailija kirjoitti:
Meidän työpaikalla myös yksi tällainen. Sama virsi hänelläkin, eihän siellä salilla nyt mitään tartuntaa voi saada kun siellä on max 10 treenaajaa yhtäaikaisesti. Huoh...
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan laittaa asiakaspalveluun viestiä ja kyselllä.Kyllä itselläkin kroppa huutaa ohjattua liikuntaa. Luueln ,että kyllä ovat pesseet paikat ,mutta mitäpäs sen yhden kerran kun käyn ja siellä onkin yksi koka itse ei tiiä hänellä on korona. Eli tarttuuko jos esim meitä olis vaikka Bodypump tunnilla 5 treenaja ja ollaan kaukana toisistaan ? Tää epätietosuus on aika helvettiä. Nuo netin kautta olevat treenit kyllä ihan o.k ,mutta ei tietenkään vastaa mitä tuolla.Nyt vaan tsemppiä kaikille ja seurataan mihin tilanne menee.
Joo niinpä. Eipä siellä naistenpäivän konsertissakaan tartuttaja tosiaan istunut Eeva Ahtisaaren vieressä, vaan kauempana. Tosi vastuutonta avata salit, vaikka niin mukamas suojelivat asiakkaitaan. Aivan puppua oli tuo siis.
Itselläni ei perussairauksia, ja olen muuten kotona vaan, mutta lapsellani paha astma. Eipä kyllä huvita tyhjästäkään maksaa, kun mieskin todennäköisesti jäämässä työttömäksi.
Hallituksen pitäisi määrätä kaikki kuntosalit ja urheilupaikat kiinni.
Minä noudatan sisälläoloa mutta salilla olen käynyt, anteeksi. Käynneillä lisäkseni on ollut ehkä yhteensä 5 ihmistä joista naisten puolella ehkä 1, pääasiassa olen ollut yksin. Käset pessyt ennen ja jälkeen, kaikki laitteet pyyhkinyt erityisellä huolella ennen ja jälkeen.