Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa helsinkiläisten koronakäytös

Huoleton
24.03.2020 |

Itse en ole asiasta erityisen huolissaan, mutta epäilen monen epärationaalisesti käyttäytyvän olevan. Töölönlahdella oli iltapäivällä ulkoilijoita ruuhkaksi asti. Aivan kuin menossa olisi ollut joku liikuntatapahtuma. Samaan aikaa Aleksilla ja Espalla oli autiota kuin myrkkykaasuiskun jäljiltä. Sama juttu kauppakeskuksissa.

Eli kun hallitus sanoi että pitää välttää turhaa shoppailua ja muistaa ulkoilla, nyt sitten kokoonnutaan sankoin joukoin ulkoilualueille. Ihmettelin samaa jo viikonloppuna Merisatamassa ja Katajanokalla. Onko tässä mennyt sääntöuskovaisuus käytännönjärjen edelle?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä johtua siitäkin että kuukausien vesisateiden jälkeen on vihdoinkin hyvä ilma.

Vierailija
2/15 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tärkeää, että jokainen hoitaa oman elämänsä. Kysyn ap:ltä mitä sinä siellä teit vai onko sinulla joku valvontatehtävä. Ei minulle tulisi mieleenkään lähteä vartioimaan muiden tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisua havaintoja muilla?

Vierailija
4/15 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yhen tutun mulkun kävelemässä puistossa ihan keskellä ryysistä.

Vierailija
5/15 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen Stockmann oli tyhjä

Henkilökuntaa enemmän kuin asiakkaita

Vierailija
6/15 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on tärkeää, että jokainen hoitaa oman elämänsä. Kysyn ap:ltä mitä sinä siellä teit vai onko sinulla joku valvontatehtävä. Ei minulle tulisi mieleenkään lähteä vartioimaan muiden tekemistä.

Kuten kirjoitin, minä en ole koronasta huolissani, joten jatkan elämääni kuten aina ennenkin. Tietysti jos tulee ulkonaliikkumiskielto, siirryn havaintojen teossa sisätiloihin ja kurkistelen naapurien postiluukuista.

Vierailija
7/15 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen, miksi ihmiset eivät ulkoile katuka pitkin? Siis siellä, missä muita ei ole. Ei kaikilla ole nivelongelmia asfaltilla kävelyllä.

Vierailija
8/15 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-helsingissä on hipihiljaista. Vain muutama muu koiranulkoiluttaja tullut vastaan lähipäivinä.

Vierailija
9/15 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskepa paljon ihmisiä siellä tiiviissä kantakaupungissa asuu ja mikä on asukastiheys, niin ei tarvi enää nauraa ja ihmetellä sitä että ulkoilualueilla on ruuhkaa. 

Vierailija
10/15 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskepa paljon ihmisiä siellä tiiviissä kantakaupungissa asuu ja mikä on asukastiheys, niin ei tarvi enää nauraa ja ihmetellä sitä että ulkoilualueilla on ruuhkaa. 

Ps. Niillä HARVOILLA ulkoilualueilla!

Vierailija
11/15 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. Niillä HARVOILLA ulkoilualueilla!

Tsadilaiset nyt vaan on tollasia lauma eläimiä. Vähän niinku paviaanit, sinne mennään missä porukkaa on. Siksi ne väen väkisin asuu tsadissa. Onneksi kohta menee uuzimaa kiinni.

Vierailija
12/15 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minua korona pelottaisi, ulkoilisin niillä autioilla kaduilla, enkä ruuhkaisilla lenkkipolulla.

Vierailija
13/15 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minua korona pelottaisi, ulkoilisin niillä autioilla kaduilla, enkä ruuhkaisilla lenkkipolulla.

Sinä uniikki lumihiutale et sitä tietenkään ymmärrä, mutta et ole niin ainutlaatuinen kuin luulet. Tuskin niitä muita ulkoilijoita sua enempää asia pelottaa.

Varautuneet tunnistaa kadulla, sillä he liikkuvat päästä varpaisiin suojautuneina, molemmissa käsissä täysi ruokakaupan muovikassi ja selässä reppu. 

Aika näyttää kumman kannatti nauraa.

Vierailija
14/15 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tzadissa suurin osa asujista on junan tuomia juntteja ympäri Suomea. Juntithan ei osaa käyttää omia aivojaan, se on nähty. Olen syntyperäinen Tzadilainen, emme kaipaa tänne yhtään junttia enempää.

Vierailija
15/15 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tzadissa suurin osa asujista on junan tuomia juntteja ympäri Suomea. Juntithan ei osaa käyttää omia aivojaan, se on nähty. Olen syntyperäinen Tzadilainen, emme kaipaa tänne yhtään junttia enempää.

Junantuomat on jo kaikki riskiryhmäiässä. Niitä muuten oli tosi paljon joukossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi