Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako naiselle alempiarvoinen mies?

Vierailija
24.03.2020 |

Jos mies on vaikka normaalin näköinen ja hieman söpö. Tietysti pitää olla jonkinlaista vetovoimaa.

Rehellisiä vastauksia kiitos!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mietitään koulutustasoja ja työuraa, niin saattaa niillä olla jonkin verran vaikutusta pariutumiseen. Deittailin ihan kivannäköisiä, urheilullisiakin miehiä, joilla oli lähinnä ammattikoulututkinto. Itsellä selvästi enemmän koulutusta ja työ asiantuntijana. Vaikka olin kuinka avoin tutustumaan, tapailu päättyi miehen puolelta. Sitten erään kerran satuin treffeille fiksun, komean ja urheilullisen miehen kanssa, jolla vastaava "taso" kuin mulla. Ja hänelle kelpasin.

Tottakai tällaisilla tekijöillä on merkitystä yksittäisille ihmisille, mutta ei samat asiat merkkaa kaikille yhtä paljon. Minua ei esimerkiksi ole ikinä eikä millään tasolla häirinnyt amiskoulutus. Miksi häiritsisi, kun ei itsellänikään korkeakoulutusta tai asiantuntijatyötä ole. En ole myöskään kaunis ja urheilullinen enkä vaadi sellaista mieheltäkään. Minä haluan miehen, joka tykkää tavallisesta elämästä eikä juokse kaikkea vapaa-aikaansa harrastuksissa tai "poikain kanssa kaljalla". Semmoinen "tylsä", kotona ja mökillä keskellä korpea viihtyvä mies, jolla ei ole alkoholiongelmaa, olisi minun "unelmieni mies".

Vierailija
42/42 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärrä. Miksi ihmeessä pitää ottaa "paremman" tason nainen, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan. Mutta miksei saman tason nainen kelpaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä