G: Huomioiko miehesi sinua erityisesti raskausaikana?
Miten, missä ja milloin? :)
Ja jo toista tai useampaa odottavat; onko tämä huomioiminen / auttaminen / ymmärtäminen yms muuttunut ekan ja muiden raskauksisen välillä?
Kaikenlaiset kokemukset tervetulleita!
Ja tämä kysely siksi, kun itse odotan neljättä ja tuntuu, että miehelle on joka raskaudessa yhtä suurta hepreaa nämä normaalit raskauteen kuuluvat jutut.. ei vaan jaksa ymmärtää, ei.
Kommentit (26)
Tosin aloitti huomioinnin jo ennen kuin tuli raskaaksi, alkoi patistella mua tekemään selkä- ja vatsalihasharjoituksia jo joskus puoli vuotta sitten, kun " sitten niitä vahvoja lihaksia tarttee kun on iso maha tai kun kanniskelee vauvaa" :) Ja tarkkailee mun syömistä tosi hellyyttävästi, lähinnä että syön tarpeeksi. Ja eilen halusi rasvata mun mahan, kun se ehkäisee raskausarpia - rv 7 siis menossa, eikä todellakaan gramman grammaa tullut lisää... :D On myös tulossa neuvoloihin mukaan aina kun haluan. Hellyydenosoituksia on aina saanut riittävästi, mutta ehkä nää mahansilittelyt on tullut uutena lisänä niihinkin.
On se ihana mies. <3
Eli siis ihan normaalia elämää. Välillä kyllä toivoisin, että kysyisi miten " maha" voi ja tulisi oma-aloitteisesti silittelemään tai tarjoutuisi tekemään jotakin ekstraa.
Ihan hyvä mies kylläkin, mutta ei mikään huomaavainen ole koskaan ollut... Ehkä jos olisin jotenkin ollut vaivainen raskauden aikana, niin olisi eroa, mutta eipä ole paljon ollut tarvetta erikoiskohteluun.
eli on mukana jokaisella neuvola ja lääkärikäynnillä. päivittelee masun kovaa kasvuvauhtia. ja nyt myös hoitaa isommat lapset, sillä jouduin lepoon ennenaikaisten supistusten vuoksi. mutta kaiken tekee mukisematta.
Välillä tuputtaa ruokaa että syöpäs nyt jotta vauva jaksaa :D Ja ymmärtää sen ettei minun kannata kantaa mitään raskasta tai muutenkaan mitään riskejä ottaa, esim. en vaihda lamppua valaisimeen jos en lattialta käsin yltä, kun meillä ei ole mitää ei-huojuvaa tuolia jolla sen voisi tehdä :D Kun totesin hänelle tästä taannoin, että en ylttänyt kunnolla kierittämään yhteen valaisimeen lamppua kiinni ja etten viitsinyt ottaa jakkaraa kun se huojuu niin hän totesi että ei kannatakaan :) Eli on tällaisissa asioissa huolehtivainen. Vauvasta puhuu jo paljon että mitä kaikkea sitten tulee sen kanssa tekemään - suunnittelee jo luistelemista eli vähän kauemmaskin pohtii asiaa :D ..ja kun hän itse pelaa lätkää niin on ollut tosi iloisin mielin kun olen todennut että vauva tulee sitten katsomaan pelejä :D
On normaalia enemmän esikoisen kanssa ja tekee kaikkea kotihommia. Ei tarvitse kantaa kauppakasseja jne.
Hän myös lakkaa varpaankynteni ettei minun tarvitse kurotella, ja hieroo hartioitani ja jalkojani jos pyydän. Laittaa ruokaa jos muistaa ja niin edelleen...
Ihana mies :)
Keskityin nyt vaan noihin kotitöihin... Hellyyttä on kyllä pelissä enemmän, saan paljon halauksia, suukkoja ja vatsan silityksiä osakseni. Ja vakuutteluja, että näytän vieläkin kauniilta ja ihanalta. Harmi vaan ettei se tiskikasa häviä vatsan silittelyllä ;)