Rakon "pömpöttäminen" pissahädässä?
Olenko jotenkin erikoinen, vai näkyykö muilla pissarakko pullottavan melko tarkkarajaisena vatsan läpi silloin kun pissahätä on kova eli se on täynnä? Se myös tuntuu todella kovalta jos sitä painaa.
Kommentit (15)
Minulla alkaa ainakin vyö/farkut kiristämään jos ihan hirveästi kusettaa. Sitten kun pääsee tyhjentämään, tuntuu että housut ovat todella löysät. En ole huomannut näkyykö päälle päin.
Et ole ainakaan ainoa, sillä mulla on ihan sama homma.
Ei näy vaikka olen hoikka, johtuen varmaan siitä että minulla on hyvin pieni rakko.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy vaikka olen hoikka, johtuen varmaan siitä että minulla on hyvin pieni rakko.
Mistä niin päättelet että on sen pienempi? Eiköhän se ole aika sama kaikilla muuhun kokoon nähden. Eri juttu jos on yliaktiivinen tms.
Hei, mulla sama juttu sillä erotuksella, että pömpötysvaiheessa on jo vaikeaa pidätellä pissaa. Epäilen, että mulla on kahdesta synnytyksestä tullut virtsarakon laskeumaa, eikä lihaksetkaan varmaan ole kovin vahvat. Ehkä rakennekin vaikuttaa?
Voiko joku oikeasti pidättää niin että rakko tuntuisi ihan kovalta päälle päin??
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku oikeasti pidättää niin että rakko tuntuisi ihan kovalta päälle päin??
Minulla on usein tuollainen tilanne. Ei ole mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on usein tuollainen tilanne. Ei ole mukavaa.
Miksi ihmeessä sinulla on tuollainen tilanne ja vielä usein?
Mikä työ on sellaista ettei vessaan pääse?
Vierailija kirjoitti:
No minulla ainakin töissä
Mikä työ on sellaista ettei vessaan pääse?
Jio tietysti sehän on pisupömppö usienkin on selaimen mulal.
Voiko tuo oikeasti olla jollekin ongelma jota miettii? :D
Käy vessassa.
Ei näiden ihramäärien läpi edes tunnu mikään sisuskalu