Kansanedustajien tukat kasvavat kun ei voi käydä parturissa, vaimot eivät uskalla parturoida miestensä tukkia?
Petteri Orpon ja Antti Kaikkosen tukat ovat kasvaneet jo siihen mittaan että normaalisti olisivat käyneet varmasti parturissa jo. Mitä veikkaatte, moniko näistä miehistä heiluttaa kohta sellaista huoletonta puolipitkää vapaasti kasvanutta surffaritukkaa?
Kommentit (18)
Samaa olen miettinyt. Kesään mennessä kaikkialla näkyy ylikasvanutta ja harmaata...
Puolipitkä koronatukka olisi aika siisti miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Kun kotieristys puretaan on hauska nähdä naapurin rouvien aito tukan väri...
No, värjää ne monet Reinotkin.
Taas saa olla iloinen siitä, ettei itse ole lähtenyt mukaan värjäys- tai muihinkaan hiusleikkeihin.
LOL ja tämä on murheista suurin? ;D
Parturit tekevät kyllä kotikäyntejäkin.
Samoin kampaajat.
Iäkkäiden vanhempieni luona on jo pitkään käynyt parturi-kampaaja kotona leikkaamassa ja laittamassa hiukset.
Toki kotikäynnit ovat vähän kalliimpia kuin, jos asiakas itse menisi kampaajan luo.
Kasvattaako Halla-aho taas heviletin, niin kuin nuorempana?
Ei mitään merkitystä tällaisella asialla. Sitä paitsi parturin voi hyvin kutsua kotiinsa myöskin.
Nyt voisi eduskunta ottaa parturin saksimaan miesten hiuksia johonkin kokoushuoneeseen.
Kauneudenhoito ala, ompelijat ja ruokapuoli on aina toiminut myös poikkeusoloissa.
Näin oli myös sota-aikana.
Huhhu mitä juttuja te mietitte... haloo.
Siis onko kampaamot suljettu? Mulla on huomenna aika.
Vierailija kirjoitti:
Parturit tekevät kyllä kotikäyntejäkin.
Samoin kampaajat.
Iäkkäiden vanhempieni luona on jo pitkään käynyt parturi-kampaaja kotona leikkaamassa ja laittamassa hiukset.Toki kotikäynnit ovat vähän kalliimpia kuin, jos asiakas itse menisi kampaajan luo.
Taitaa kuitenkin olla turvallisinta nyrhiä hiuksensa vain itse kotona. Kampaaja voi tuoda viruksen tullessaan, kun käy monien luona.
Vierailija kirjoitti:
Huhhu mitä juttuja te mietitte... haloo.
Nauru keventää ahdistunutta mieltä.
5 vuotta sitten, kesälomallamme leikkasin miehen hiukset, kun häntä ei huvittanut lähteä mökiltä parturiin. Tajusin heti, miten se kerrostettu miestukka leikataan ja siitä tuli tosi hyvä. Leikkasin muutaman viikon kuluttua uudestaan, eikä mies ole sen koommin käynyt parturissa. Muotoilin myös miehen parran pari kertaa viikossa. Se on hauskaa ja luovaa puuhaa. Nyt koronan takia hän ajoi partansa tosin pois.
Tästäpä tulikin hauskat mielikuvat: kokoelma "tehtiin kotona itse" -parturointeja kansanedustajilla! :D
Kun kotieristys puretaan on hauska nähdä naapurin rouvien aito tukan väri...